Webové stránky keyboard_arrow_right Úvaha nad důležitostí plánování

Obrázek příspěvku: Úvaha nad důležitostí plánování

Úvaha nad důležitostí plánování

personaccess_time13. may 2019chat_bubble_outline0 komentářůremove_red_eye27 shlédnutí

Založit si blog je opravdu jednoduché, je to otázka několika minut, možná desítek minut. V tomto příspěvku bych ale ráda zdůraznila: PLÁNUJTE předtím, než blog spustíte, než ho ukážete prvním čtenářům. Promyslete název blogu a domény, vypilujte design, napište pár prvních článků, přečtěte si je po sobě, třeba za pár dní, čímž získáte nadhled. Největší chyby, které vám můžou na začátku odradit mnoho čtenářů, jsou

1. Neustále se měnící design blogu
2. Změny názvu blogu nebo domény
3. Směsice nesourodých článků, pokaždé z jiné oblasti

Nejlepší rada, jakou jsem v poslední době slyšela o psaní blogu je tato:

Zapomeňte na své cíle (počet čtenářů, počet zaregistrovaných, počet prodaných produktů…) a zaměřte se na cíle svých čtenářů. Dejte jim to, co chtějí číst, co hledají, co jim usnadní život v dané oblasti. Snažte se, aby váš blog byl pro čtenáře hodnotný. Pak se budou vracet a stanou se z nich vaši pravidelní čtenáři, vaši fanoušci, vaši věrní zákazníci.

Chybami se člověk učí, ale byla by škoda opakovat chyby druhých a zbytečně ztratit drahocený čas. I můj první blog běžel na pro mě nevhodném systému (Drupal), který nikdo z blogosféry nepoužíval a čtenáři neměli jak se o mě dozvědět, a pokud se dozvěděli, neměli možnosti, jak můj blog sledovat. Proto jsem přešla na Blogger – a to už byla jiná káva. Také název blogu iDesignér není moc šťastný (špatně se pamatuje, nikdo neví, jak to vyslovit, nevyjadřuje, o čem blog je…). Ráda bych ho změnila, ale to bych ztratila spoustu drahocených zpětných odkazů (o tom zase někdy jindy). Takže poučení máte. Nyní je to na vás.

folder_openPřiřazené štítky

0 komentáře

    Vložit komentář

    info_outline

    Nepublikujte SPAM!

    Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.