E-shopy a šablony keyboard_arrow_right Co by měl umět úspěšný eshop

Obrázek příspěvku: Co by měl umět úspěšný eshop

Co by měl umět úspěšný eshop

personaccess_time11. June 2019chat_bubble_outline0 komentářůremove_red_eye35 shlédnutí

Pokusím se sepsat článek o tom jak vytvořit úspěšný eshop. Spíš to bude takový bodový výpis co by podle mého měl mít úspěšný eshop.

Spravuji, nebo jsem byl aktivně u tvorby okolo deseti eshopů. Poslední dobou přemýšlím nad tím jak by měl vypadat zaručeně úspěšný eshop. Vycházejí mi z toho tyto hlavní body. Nepočítám v nich s tím že by měl být eshop přehledný s jednoduchou objednávkou atd.., tedy použitelnost. Pokud se eshop staví na hotových řešeních většinou co se týče frontendu je na dobré úrovni. Problém je ale zákulisí eshopu.

V dnešní době každý produkt prodává nejméně 5 eshopů, né-li stovkou konkurenčních eshopů viz. příklad na heuréce http://goo.gl/13RO2. Proto je dnes opravdu důležité se trochu odlišit a dělat svou práci kvalitně.

1. Kvalitní komunikace

Pokud chce být úspěšný musíme se zákazníkem komunikovat. To znamená nemít vypnutý telefon, odpovídat na emaily ideálně do 1h. Informovat zákazníka pokud je s objednávkou problém. To jsou asi základní věci potřebné pro kvalitní komunikaci.

2. Sklad, sklad a zase sklad

Pokud chce dnes prodávat na internetu neobejdeme se bez toho aniž by jsme neměli velkou část sortimentu skladem. Ideální je stav kdy nabízíme vše skladem. Zákazník má rád když má zboží doručené hned. A taky si tím ušetříte spousty práce s komunikací se zákazníkem. Ano někdy to je problém držet všechny produkty skladem, ale na druhou stranu se vám to na obchodu více než vrátí. Podle zjištění je u takových eshopů i méně vratek.

3. Udržování stálých zákazníků

Nejnákladnější je vždy získat klienta. Proto se vyplatí udržovat kontakt se zákazníky co už jste jednou získaly. Může to být slevou za registraci, zasíláním newsletteru s nabídkou slev, nabídnout časovou slevu formou poukazu k objednávce atd. U větších objednávek se nám vyplatilo po přijetí zboží kontaktovat zákazníka jak je spokojen, zákazníka to vždy mile překvapí.

folder_openPřiřazené štítky

0 komentáře

    Vložit komentář

    info_outline

    Nepublikujte SPAM!

    Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.