SocialWeb keyboard_arrow_right Co je SocialWeb? ..vytváření privátních webových sítí.

Obrázek příspěvku: Co je SocialWeb? ..vytváření privátních webových sítí.

Co je SocialWeb? ..vytváření privátních webových sítí.

personaccess_time20. may 2019chat_bubble_outline0 komentářůremove_red_eye112 shlédnutí

SocialWeb není úplně vhodný pro jednotlivce, jejichž zájem je vytvořit si portfólio a nebo jednoduchou webovou prezentaci a to hned z několika důvodů:

1. Firemní a nebo osobní webová prezentace se dá lépe postavit například přes WordPress a nebo X online nástrojům (Webnode,Wix….)

2. Takový jednotlivci systém SocialWeb zkrátka nevyužijí a pro jiné uživatele systému SocialWeb jejich aktivity jak si povíme níže mají nulovou hodnotu.

Takže, SocialWeb zkrátka není určen pro obyčejné uživatele, kteří si chtějí pouze sestavit svou webovou prezentaci a nebo jednoduchý blog.

Teď asi nastává otázka pro koho je tedy SocialWeb určen?

Víte pro koho je SocialWeb určen?

- Marketingové agentury, PR agentury, dokonce i webdesign firmy pro budování microsites.

- Pro majitele internetových obchodů pro budování podpůrných tématických webů.

- Pro jednotlivce s ambicí stavět a spravovat několik, třeba i desítky webových stránek.

 

Některé ze základních funkcí systému SocialWeb pro tvorbu a správu webových stránek:

  • Vytváření a správa libovolného počtu webových stránek v jednom uživatelském účtu.

  • Správa webhostingů, instalace SSL certifikátů, správa serverů a IP adres zcela automaticky a zdarma.

  • Registrace domén přímo a automaticky z okamžitým nastavením DNS přímo na vám přiřazený server a IP adresu, kdy do několika minut automaticky můžete na zaregistrované doméně stavět web bez žádné akce z vaší strany.

  • Wedos Wapi podpora, kdy můžete SocialWeb využívat jen jako registrační nástroj - tedy, že SocialWeb domény budete registrovat přes váš Wedos účet na vaše fakturační údaje a vše bude fungovat automaticky.

  • Zobrazení a vyhledávání volných domén, SocialWeb monitoruje veškeré expirované domény a následně u nich zjišťuje zda jsou volné, pokud ano, můžete si kteroukoliv volnou expirovanou doménu ihned zaregistrovat, stejně tak můžete ve fulltextu vyhledávat domény, které obsahují konkrétní klíčové slovo. (Nyní je v databázi asi 80 000 CZ volných domén.).

  • Monitoring expirujících domén a roboti pro předregistraci domén, kteří se budou snažit zaregistrovat doménu dříve než spekulanti a nebo jiní roboti za cenu registrace domény (jako alternativa k Daukce.cz, kde pokud doménu chcete, tak jim vlastně o ní řeknete a pak máte možnost si ji vydražit… což mě osobně přišlo vždy jako celkem sprosté.

  • Několik šablon webů, které pak můžete libovolně sestavovat.

  • Tvorba mobilních aplikací.

  • Správa sociálních sítí a účtů, publikace na sociální sítě, plánování publikace…

  • Blog, kategorie, sekce, příspěvky..

  • 25 modulů, které lze pro kteroukoliv šablonu použít.

  • Sharelock (zamknutí obsahu, vyžadované sdílení před odemknutím), Agelock (zamknutí obsahu pro návštěvníky mladší X let.

  • Push notifikace, shromažďování uživatelů pro každý z vašich webů, následně rozposílání upozornění v případě vložení nového článku.

  • Pro publikaci automatické generování klíčových slov z obsahu článku (pokud nejsou vyplněny manuálně)

  • Slideshow publikace, Video publikace, YouTube publikace, Publikace na X sociálních sítí, plánování publikace….

  • SEO monitoring a počítání nefunkčních odkazů, kdy systém sleduje všechny URL adresy, které skončili na stránce 404 a management těchto odkazů (přesměrování, BAN…)

  • Automatické opravy nefunkčních odkazů s tím, že se systém snaží najít vhodný článek na základě tagů článků.

  • Kompletní jazykové mutace, weby je možné stavět pro jakoukoliv zem.

  • Tvorba mobilních aplikací…..

  • Slideshow editor (tvorba slideshow pro konkrétní weby)

  • Video editor (stříhání, nahrávání videa i z URL adres) kompilace videa….

  • CSS editor – web staváte na základě nějaké šablony, kdy pak ještě máte možnost šablonu webu překódovat CSS editorem.

  • 0% branding, nikde na žádném vašem webu není ani zmínka (ani v řádné URL adrese) o SocialWebu.

  • 100% minifikace zdrojového kódu.

  • Možnost stažení zdrojového kódu pro webhosting vašich webů na vašich (Apache,Nginx) serverech.

  • Tvorba a správa emailvých adres pro jakékoliv vaše domény.

  • Vizualizace návštěvnosti a sledování návštěvnosti

  • Newsletter řešení.

  • A další funkce a řešení…

 

Dobře, takže asi chápete, že SocialWeb obsahuje celou řadu nástrojů a funkcí, které komukoliv umožní vytvářet weby, pak je spravovat a také do nich publikovat plus celou řadu nástrojů, které žádná jiná služba nenabízí.

Řekněme, že máte firmu a chcete díky SocialWebu vytvořit několik webů, SocialWeb umožňuje kromě výše zmíněných věcí také sestavit si tým, v tomhle ukázkovém případě budou mým týmem tři lidé.

Jeden z těchto lidí v týmu se jmenuje Tom a ten také jako jediný umí pracovat se systémem SocialWeb, takže vlastně jeho úkolem a cílem bude celou vaši privátní síť sestavit.

- Zaregistruje domény

- Vytvoří wwbhostingy

- Vytvoří SSL certifikáty

- Nastaví PUSH notifikace

- Vytvoří weby

- Vytvoří a vloží logo pro každý z nich

- Vytvoří kategorie a sekce

- Sestaví moduly pro každý web

- Vytvoří Sociální stránky a účty

Takže Tom vlastně všechno nachystá, pokud vytvoří pouze dvě webové stránky s jednou, která bude přesměrovaná na sekci jiného webu, struktura toho co Tom může nachystat může vypadat třeba takhle:

Takže možná již začínáte chápat, že SocialWeb nejsou pouze nástroje pro tvorbu a správu webových stránek, SocialWeb je hlavně koncept vytváření webových sítí.

SocialWeb nekonkuruje těm co weby vytváří, online nástrojům pro tvorbu webů, kde máte možnost si vytvořit web a administraci, SocialWeb jsou struktury a vztahy mezi jednotlivými službami a to tak aby všechno bylo maximálně automatizované a jednoduché – tedy aby Tom nepotřeboval znalost programování, zkrátka aby to zvládl téměř každý, tohle je skutečně velmi jednoduchá síť, kterou lze systémem SocialWeb vytvořit, skutečné sítě pak jsou mnohem složitější, sestavené z desítek webů a stovek sociálních účtů a stránek.

 

Teď v týmu máme Janu, ta vůbec neví co je SocialWeb, ani nechápe jak SocialWeb funguje a vlastně to ani nepotřebuje vědět, jejím jediným úkolem je přečíst si zadání a napsat článek, přiložit obrázek (video), zvolit z nabídky sociální sítě a stránky na kterých si přeje tento článek publikovat a vlastně jen kliknout na tlačítko publikovat, to co Jana takto udělá pak vypadá asi tak:

Jana dostala úkol publikovat článek na web magazin21.cz na téma Krabičková dieta.

Jana článek sepsala a u článku zvolila, že chce tento článek publikovat také na dvou Facebook stránkách, jedné Twitter stránce a do nějaké Pinterest nástěnce.

Také u článku zatrhla rozeslat PUSH notifikaci a také rozeslat Email newsletter.

Takže zatrhla a sepsala, nic víc dělat nemusela, výsledek?

1. Článek byl publikován na web Magazin21.cz do kategorie Hubnutí a styl

2. Bylo rozesláno upozornění (PUSH notifikace) všem odběratelům tohoto webu (1013 lidí)

3. Byli upozorněni lidé, kteří mají nainstalovanou ios aplikaci webu Magazin21 (800 lidí)

4. Byli upozorněni lidé, kteří mají nainstalovanou android aplikaci webu Magazin21 (3200 lidí)

5. Bylo odesláno 540 emailů 540 odběratelům newsletteru o novém článku

6. Článek byl publikován do Facebook stránky Jíme zdravě (1000 členů)

7. Článek byl publikován do Facebook stránky Magazin21 (250 lajků)

8. Článek byl publikován do Twitter stránky Magazin21 (250 odběratelů)

9. Článek byl publikován na Pinterest, Instagram, LinkedIn… (X dalších sledujících/odběratelů)

 

Takže jedním publikovaným článkem na jeden web Jana hned oslovila nejméně strovky lidí..

Články, která vykazují vysokou počáteční návštěvnost, mají i mnohem vyšší průběžnou čtenost a jsou také rychleji zaindexovány ve vyhledávačích.

 

Takže tohle je SocialWeb?

Do teď jsem hovořil o vytváření privátních sítí, jenže tito majitelé firem se svými sítěmi jsou vlastně součástí další sítě, která přináší spoustu výhod, jen bych ještě rád upozornil na to, že využívání těchto komponentů SocialWebu je zdela dobrovolné.

Podívejme se na 4 koncepty různých uživatelů SocialWebu:

1. To je síť kterou jsem popsal výše, tři členové týmu, dva weby.

2. Tohle je síť uživatele, jenž nemá členy týmu ale má 8 webových stránek.

3. Uživatel, který nemá ani webové stránky ani členy týmu.

4. Uživatel, jenž nemá žádné webové stránky ale má členy týmu.

 

Výhoda – Tvorba obsahu a copywriting

Uživatel číslo jedna, je vlastně soběstačný, má svůj tým a své weby a vlastně vůbec tuto výhodu nepotřebuje.

Uživatel dva má velké množství webů, do kterých by měl neustále dodávat nějaký obsah, jenže pochopitelně na to nemá čas ani kapacitu a přesně z toho důvodu může v SocialWebu existovat uživatel 3 a 4, kteří se vlastně živý copywritingem a dodávají obsah na webové stránky jiných uživatelů.

Takže takhle se v SocialWebu může v cloudu tvořit obsah webových stránek.

O tom jak funkce pro výkup článků v systému socialweb funguje jsem napsal zde článek.

Obsah je velmi důležitý, stejně tak jako to, že každý z webů má návštěvnost, jen tak je pak možné tyto weby efektivně využívat pro SEO, linkbuilding, marketing a PR publikaci.

Takže teď již máme webové stránky, strukturu, tým, obsah, návštěvnost a na závěr chci ukázat jak SocialWeb dokáže pomáhat například reklamce a nebo PR agentuře.

Výhoda - využívání webů jiných uživatelů pro vaše potřeby

Takže vaše privátní síť obsahuje dva weby, ty můžete využívat pro co chcete a jak chcete.

Co když budou vaši klienti chtít publikaci PR článků na více jak vašich dvou webech?

Co když je váš klient někdo, kdo chcete udělat PR na niche, který se k žádnému z vašich webů nehodí?

Tohle se právě v SocialWebu dá skvěle řešit, tímto způsobem můžete propagovat služby, produkty zkrátka vytvářet publikace na jiných webech uživatelů SocialWebu, kteří to v nastavení každého jejich webu a nebo v nastavení kategorie povolí.

Pro tyto případy existují tři scénáře.

1. Agentura, která má své weby a chce publikovat také na jiných webech (dle obrázku)

V této variantě máte zase několik možností, jedna z nich je, pokud chcete publikovat na jiných webech jiných uživatelů umožnit také publikaci jiným subjektům na vaše weby – tak můžete pokrývat náklady za publikaci na jiné weby tzv PR exchange.

Nebo můžete mít tolik webů, že nebudete potřebovat další, takže si můžete umožněním publikace jiným přivydělávat a nebo můžete využívat jiné weby a platit za to..

2. Agentura, která chce využívat webové stránky pro PR a linkbuilding avšak nemá své weby

- V tomto případě existuje služba Prstudio.cz, ve které si můžete zakoupit kredit a vyhledávat weby pro publikaci a nebo prohledávat články pro nahrazení klíčových slov SEO odkazem – SocialWeb tak vlastně vůbec nepotřebujete.

3. Agentura / Jednotlivec, který nemá o publikaci zájem

Nemusíte nic nikam publikovat, můžete jen vytvářet weby a tak na vašich webech vydělávat.

folder_openPřiřazené štítky

0 komentáře

    Vložit komentář

    info_outline

    Nepublikujte SPAM!

    Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.