Operační systémy a Aplikace keyboard_arrow_right Jak použít Apple Diagnózu k řešení Mac probémů

Obrázek příspěvku: Jak použít Apple Diagnózu k řešení Mac probémů

Jak použít Apple Diagnózu k řešení Mac probémů

personaccess_time22. may 2019chat_bubble_outline0 komentářůremove_red_eye179 shlédnutí

Ve velmi vzácných případech, a to i přes to, že Apple vybírá pouze kvalitní komponenty, se můžeš setkat s boot problémem, grafickým problémem, případně s něčím jiným, co by ti vadilo při práci s Macem. V této krizové situaci hned nemusíš bežet do Apple Store, ale stačí aby si postupoval podle tohoto návodu, který dokáže vyřešit běžné Mac problémy nebo alespoň poukáže na to, co je špatně.

1. Odpoj všechna příslušenství

Aby se vyloučily jakékoli problémy s příslušenstvím připojeným k počítači Mac, je třeba nejprve zajistit, aby všechny externí pevné disky, mikrofony, reproduktory a další příslušenství byly odpojeny od počítače. Připojeny nech pouze monitor, myš a klávesnici a můžeš pokračovat.

Pokud zjištíš, že tvůj počítač funguje normálně bez jakéhokoli příslušenství, pak připojuj příslušenství jedno po druhém, dokud nenajdeš příslušenství, které je příčinou problému.

2. Spusť Apple Hardware Test

Restartuj počítač a drž „D“. Budeš automaticky přesměrován na Apple Diagnostiku. Sleduj průběh diagnostiky a na konci si napiš kódy problémů, které můžeš ukázat pracovníkům v Apple Store. Tady můžeš najít seznam reference kódů.

3. Klávesové zkratky

Existuje několik klávesových zkratek, které ti ulehčí orientaci při průběhu diagnostiky.

Command + G – Zobrazit příručku Začínáme
Command + L – Zobrazit obrazovku pro výběr jazyka
Command + R – Opětovné spuštění Diagnostiky
S – Vypnout Mac
R – Restartovat Mac

Pozn. při použití restartu nebo vypnutí, může dojít k mírnému zpoždění příkazu.

folder_openPřiřazené štítky

0 komentáře

    Vložit komentář

    info_outline

    Nepublikujte SPAM!

    Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.