Články a videa v sekci Marketing

PPC kampaně – PPC reklama

access_time21.březen 2020remove_red_eye200chat_bubble_outline0

PPC kampaně se řadí mezi efektivní formy online reklamy. Účelem této internetové reklamy je přesné cílení, vysoká návratnost investic a nízká cena investice. PPC kampaně umožňují začínajícím podnikatelům rychlý start v podnikání a dlouhodobým podnikajícím firmám přinesou nové klienty. ..

E-mail jako marketingový nástroj

access_time22.březen 2020remove_red_eye174chat_bubble_outline0

Spam neboli nevyžádaná zpráva se řadí zejména ke komerčnímu charakteru. V současné době jsme zahlceni spamem, protože se dostává k nám z e-mailových schránek, billboardů, časopisů, novin i televize. Všude se objevují nevyžádané zprávy, které nás ruší při činnosti, ať už při pohledu ..

Jak často posílat e-maily?

access_time22.březen 2020remove_red_eye160chat_bubble_outline0

Častou otázkou dnes je četnost a perioda odesílání hromadných e-mailů. Obchodníky také zajímá, jaký je nejlepší čas k odeslání reklamních e-mailů.Nastavení periody odesílání e-mailů databázi kontaktů je závislé na dvou okolnostech. My si řekneme, na jakých. Složit bychom měli dohromady ..

Pomáhá blog při prodeji?

access_time22.březen 2020remove_red_eye192chat_bubble_outline0

Každý e-shop se snaží mít co nejvíce nakupujících zákazníků. Ale jak přimět zákazníky, aby vůbec Váš internetový obchod navštívili? Můžete využívat celé řady marketingových nástrojů, mezi něž patří newslettery, sociální média a také různé PPC systémy. Avšak výhodným ..

Podstata internetu a internetového marketingu

access_time22.březen 2020remove_red_eye217chat_bubble_outline0

Mnoho definic uvádí, že internet je globální počítačová síť, kterou využívá několik milionu účastníků. Internet poskytuje nejrůznější služby, ale hlavní činností je poskytnutí přístupu k hypertextovým dokumentům, elektronické poště a také je jeho cílem přenášení datových ..

Rozdíly internetového marketingu od klasického

access_time22.březen 2020remove_red_eye186chat_bubble_outline0

V klasickém marketingu je cena prostoru mnohem vyšší než u internetového marketingu. U obou typů marketingu se pracuje různým způsobem s vizuálními efekty, hudbou a také slovem. Na internetu je nezbytný větší rozsah informací, které jsou pak vhodně strukturovány využitím hypertextu. Klasický ..

Budování vztahů se zákazníky

access_time21.březen 2020remove_red_eye247chat_bubble_outline0

Neoddělitelnou součástí internetového marketingu je marketing v sociálních sítích a médiích. Sociální technologie mají poslání budování vztahů mezi uživateli sociální sítě, ale dokáže budovat i vztahy mezi uživateli a společnostmi. Vlastníte-li společnost a chcete si zajistit pravidelnou ..

Jak provozovat affiliate program?

access_time21.březen 2020remove_red_eye229chat_bubble_outline0

Affiliate program je partnerský program, který se používá v internetovém prostředí. Jedná se o způsob, jak zapojit partnery do propagace Vašeho zboží, respektive služeb. Partneři pak dostanou odměny v podobě předem domluvené provize. V současné době existuje celá řada internetových projektů, ..

E-mail marketing internetových obchodů

access_time21.březen 2020remove_red_eye171chat_bubble_outline0

V zahraničí je zcela běžné, že Vám jeden internetový obchod rozešle během měsíce deset až patnáct e-mailových nabídek. V České republice by ihned zákazník někoho takového zařadil do spamlistu. Co si ale myslet o dnešních českých internetových obchodnicích, kteří ještě neobjevili kouzlo ..

Co není e-mail marketing?

access_time21.březen 2020remove_red_eye176chat_bubble_outline0

Chcete-li využívat tzv. e-mail marketing, měli byste vědět, co e-mail marketing rozhodně NENÍ. Na Wikipedii se dozvíte, že „e-mail marketing je cílené rozesílání komerčních i nekomerčních zpráv na přesně stanovený seznam emailových adres. Majitelé emailových adres musí vyžádat a potvrdit ..

Internetový marketing

access_time29.říjen 2019remove_red_eye525chat_bubble_outline0

Většina lidí si představí v případě internetového marketingu propagaci svých výrobků a služeb přes celosvětovou síť Internet. Tato síť, ale skrývá mnohem více možností. Přes Internet lze prodávat své výrobky a služby, Internet může být prostředkem komunikace mezi vámi a klienty. ..

TYPY MARKETINGU, KTERÝM BYCHOM MĚLI VĚNOVAT POZORNOST

access_time05.červenec 2019remove_red_eye662chat_bubble_outline0

S nástupem nových technologií se svět vyvíjí a mění rapidním tempem a s ním i prostředí marketingu. Marketingové teamy tak musí neustále upravovat, měnit a vylepšovat své strategie, aby obstály před konkurencí. Existují typy marketingu, které vám pomohou zlepšovat obraz vaší značky a ..