Marketing keyboard_arrow_right Marketing keyboard_arrow_rightTYPY MARKETINGU, KTERÝM BYCHOM MĚLI ..

Obrázek příspěvku: TYPY MARKETINGU, KTERÝM BYCHOM MĚLI VĚNOVAT POZORNOST

TYPY MARKETINGU, KTERÝM BYCHOM MĚLI VĚNOVAT POZORNOST

personaccess_time05.červenec 2019chat_bubble_outline0 komentářůremove_red_eye607 shlédnutí

S nástupem nových technologií se svět vyvíjí a mění rapidním tempem a s ním i prostředí marketinguMarketingové teamy tak musí neustále upravovat, měnit a vylepšovat své strategie, aby obstály před konkurencí. Existují typy marketingu, které vám pomohou zlepšovat obraz vaší značky a produktů a určitě se vyplatí na ně zaměřit pozornost. Které to jsou?

V první řadě je důležité rozlišit, jestli se jedná o marketing B2B nebo B2C. Jiné strategie se uplatní v komunikaci s businessem a jiné přímo s koncovými klienty. Pojďme se prvně podívat na možnosti, které můžete využít v rámci marketingu B2C.

Marketing zaměřený na spotřebitele

Jaké strategie se osvědčily na trhu firmám při komunikaci a oslovování zákazníků? Marketingová společnost Weidert Group publikovala studii, která nabízí hned několik možností. Mezi stále populárnější strategie patří například společenská odpovědnost firem. Podle studie až 64 procent zákazníků chce, aby byla firma aktivní a odpovědná v rámci své komunity. Mnoho značek podporuje řadu projektů, které cílí na ochranu životního prostředí či boj za rovnoprávnost občanů. Mezi firmy, které dlouhodobě sází na podobné strategie patří například IBM nebo PwC. Díky této angažovanosti pak mohou marketingové teamy snadněji cílit na emoce zákazníka.

Marketing mezi společnostmi

Pro B2B nemusí sloužit pouze oficiální setkání. Mnohem více businessu se často děje mimo meetingové místnosti. Úspěšné značky jsou si tuto skutečnost uvědomují a v rámci svých marketingových teamů vytvářejí také teamy eventové. Termín „networking“ se pak postupně dostává i do češtiny. Právě tímto způsobem se mnoho firem může dopracovat k zajímavým nabídkám a zakázkám. Podle studie Weidert Group až 67 procent návštěvníků podobných událostí představuje potenciální pracovní příležitost pro přítomné firmy. Zaměřit se na eventový management je tedy rozhodně strategií, která se může mnohonásobně vyplatit.

Bez digitálního marketingu to dnes nejde

Poslední strategií, kterou stojí za to zmínit jsou strategie digitální. Prostředí online světa nabízí bohatou škálu možností, jak se můžete snadno a skvěle prezentovat na trhu. Ať už se jedná o malou firmu, která se zaměřuje na grafický design nebo o korporátní společnost s mnohaciferným rozpočtem na marketing, každý si zde přijde na své.

Založení sociálních sítí například firmy nic nestojí a ty mohou pak snadno vytvářet obsah, komunikovat s veřejností a budovat svou značku. Placené reklamy pak mohou být snadno cílené na předem vytipovanou skupinu potenciálních zákazníků. Neplatíte tak za billboard, kolem kterého denně projdou tisíce lidí bez povšimnutí, ale ušijete reklamu na míru přímo pro skupinu lidí, která má potenciálně o vaše služby zájem.

Čísla mluví jasně

Podle studie publikované společností Weidert Group až 97 procent lidí dnes hledá firmy online. Málokdo dnes získává informace z jiných zdrojů. Vytvořit si tedy silnou online prezenci a online marketingový plán je jedním z klíčových kroků k úspěchu. Až 76 procent firem dnes již používá sponzorované příspěvky na sociálních sítích jako je Facebook nebo Instagram a 54 procent společností pak dodává, že získaly tržby právě díky sociálním médiím. Digitální strategie jsou již dnes velké téma a v budoucnosti bude jejich vliv dále růst. Naučit se s nimi efektivně pracovat se tedy rozhodně vyplatí.

folder_openPřiřazené štítky

0 komentářů

commentŽádné komentáře

Pokud chcete, můžete přidat první komentář k tomuto článku níže.

Vložit komentář

info_outline

Nepublikujte SPAM!

Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.

Podobné články

Rozdíly internetového marketingu od klasického

personRedakceremove_red_eye137bookmarkMarketing

V klasickém marketingu je cena prostoru mnohem vyšší než u internetového marketingu. U obou typů marketingu se pracuje různým způsobem s vizuálními efekty, hudbou a také slovem. Na internetu je nezbytný větší rozsah informací, které jsou pak vhodně strukturovány využitím ..

Internetový marketing

personAdminremove_red_eye459bookmarkMarketing

Většina lidí si představí v případě internetového marketingu propagaci svých výrobků a služeb přes celosvětovou síť Internet. Tato síť, ale skrývá mnohem více možností. Přes Internet lze prodávat své výrobky a služby, Internet může být prostředkem komunikace mezi ..

E-mail marketing internetových obchodů

personRedakceremove_red_eye134bookmarkEmailing

V zahraničí je zcela běžné, že Vám jeden internetový obchod rozešle během měsíce deset až patnáct e-mailových nabídek. V České republice by ihned zákazník někoho takového zařadil do spamlistu. Co si ale myslet o dnešních českých internetových obchodnicích, kteří ..

Podstata internetu a internetového marketingu

personRedakceremove_red_eye171bookmarkMarketing

Mnoho definic uvádí, že internet je globální počítačová síť, kterou využívá několik milionu účastníků. Internet poskytuje nejrůznější služby, ale hlavní činností je poskytnutí přístupu k hypertextovým dokumentům, elektronické poště a také je jeho cílem ..

JAK VYUŽÍT SOCIÁLNÍ SÍTĚ V MARKETINGU

personZdenek Slavikremove_red_eye516bookmarkMarketing

Dnešní doba je bezesporu dobou internetu. Kavárny s wifi se staly běžnou věcí a my díky zdokonalujícím se technologiím máme tu možnost být online 24/7. To způsobilo, že se nemálo institucí jako je školství, média atd., musely tomuto trendu přizpůsobit, aby takzvaně udržely ..

Jak vybrat kotel a topit levněji

personRadka Eliáškováremove_red_eye126languagereceptarprimanapadu.cz

Vytápět dům je dnes pohodlné – moderní automatické nebo plynové kotle se obejdou i bez nás. Abychom ale ve svém domově vytvořili skutečný tepelný komfort a neutráceli zbytečně za vytápění, je třeba věnovat pozornost již samotnému výběru kotle.Rozmyslet bychom si v první ..

Zařizujeme pracovnu

personRadka Eliáškováremove_red_eye119languagereceptarprimanapadu.cz

Ať už se nám to líbí nebo ne, v práci trávíme většinu svého času. Někteří z nás dokonce velkou většinu. Dnešní hektická doba nás nutí vydělávat a věnovat se své profesi s nasazením, ať již proto, abychom o místo nepřišli nebo proto, že nás naše práce baví a jsme ..

Stavební pozemek - co dělat před nákupem.

personSimona Chvátilováremove_red_eye135languagereceptarprimanapadu.cz

Nákupu parcely bychom měli věnovat značnou pozornost, jedná se totiž o zásadní rozhodnutí. Vždy bychom si měli obstarat co možná nejvíce pokladů a informací. Základními kritérii výběru jsou: makrolokalita, mikrolokalita, napojení na inženýrské sítě a komunikace, tvar ..

DŘEZ – CENTRUM KUCHYŇSKÉHO DĚNÍ

personSimona Chvátilováremove_red_eye110languagereceptarprimanapadu.cz

Statistika dokazuje, že šedesát procent kuchyňských prací se odehrává u dřezu, a to i přesto, že většina kuchyní je dnes vybavena myčkou nádobí. Dřez totiž využíváme k mnoha dalším činnostem, například při očišťování zeleniny, masa, při slívání vroucí vody, ..

Zákaz konkurence po skončení výkonu funkce

personRadka Eliáškováremove_red_eye424languageefektivnepodnikat.cz

ABSTRAKTV obchodním světě lze na konkurenci pohlédnou dvěma způsoby. Podnikateli může být motorem, který ho nutí se zlepšovat a vyvíjet. Na druhou stranu boj s ní bývá velmi těžký a pokud je podnikatel neúspěšný, bude trhem odsouzen k nezdarům. V případě, že hrozí ..