Sociální sítě keyboard_arrow_right Facebook keyboard_arrow_rightSbírání fanoušků na Facebooku

Obrázek příspěvku: Sbírání fanoušků na Facebooku

Sbírání fanoušků na Facebooku

personaccess_time21.březen 2020chat_bubble_outline0 komentářůremove_red_eye194 shlédnutí

Sbírání fanoušků na Facebooku je dnes diskutovatelné téma. Bez fanoušků jako by samotná stránka ani neexistovala. Facebook je sociální síť, na níž se můžete registrovat nejen jako samostatný uživatel, ale také zde můžete prezentovat svou firmu na firemních stránkách.

Cílem sociální sítě je udržovat lidi v kontaktu. Jestliže však nemáte na své firemní stránce žádné fanoušky, pak kontakt s nikým nenavážete. Otázkou však zůstává: „Jak sbírat fanoušky na Facebook?“

Jestliže jste silnou společností, pak Vás lidé znají, ale menší firmy by se také neměly vzdávat. Dnes existuje hned několik cest, jak získat své fanoušky. V tomto článku se podíváme, jak postupovat přizískávání fanoušků na firemní stránky Facebook.

Nejbližší okolí a Like Box

Lidé se hlásí zejména ke stránkám, která již bude nějaké fanoušky mít, než k té, která je zcela prázdná. Jakmile tedy vytvoříte firemní stránky Facebook, pak poproste své zaměstnance, rodinu či známé, aby Vaši stránku podpořili a stali se jejími prvními fanoušky. Budete tak mít základ pro budování další komunity. Lidem, kteří se stanou Vašimi fanoušci, se na zdi zobrazí informace o tom, že se stali fanoušky Vaší firemní stránky. To znamená, že jejich přátelé se tak mohou k Vaší stránce jednoduše přidat.

Dalším pomocníkem pro získávání fanoušků na Facebooku je přidání Like Boxu na Vaši webovou stránku. Like Box dnes má celou řadu verzí a existuje spousta generátorů. Přidávejte si Like Box nejen na úvodní stránku, ale také do kontaktů či jiných podstránek.

Vlastní zdroje

Pokud již podnikáte, pak jistě máte své stávající zákazníky, kteří se na Vás obrací. Oslovte je speciálním e-mailem, v němž sdělíte, že začíná budovat komunitu i na Facebooku. Motivujte je, abyse stali Vašimi fanoušky. Motivaci hledejte například v tom, že jim vysvětlíte, jaké benefity získají, pokud se stanou fanoušky. Například:

„Už víte, že máme firemní stránku na Facebooku? Staňte se našimi fanoušky, díky čemuž se dozvíte všechny důležité informace týkající se naší firmy jako první. Nabízíme slevy pro nejrychlejší z Vás...“

„Ovlivněte naši nabídku jako fanoušci na Facebooku. Dostanete také jako první ochutnávku z našeho nového katalogu.“

Facebook je dnes silným marketingovým nástrojem, díky němuž se lidé mohou dozvědět, že existujete. Začněte si budovat komunitu na Facebooku i Vy.

folder_openPřiřazené štítky

0 komentářů

commentŽádné komentáře

Pokud chcete, můžete přidat první komentář k tomuto článku níže.

Vložit komentář

info_outline

Nepublikujte SPAM!

Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.

Podobné články

5 důvodů, proč mít firemní Facebook stránku

personRedakceremove_red_eye214bookmarkFacebook

Jak již bylo několikrát řečeno, Facebook je fenomenální sociální síť, na níž se nesoustředí pouze běžní uživatelé. V současné době je možné si zřídit na Facebooku firemní stránky a podporující skupiny. Možná si říkáte, že Facebook firemní stránka je naprosto ..

3 tipy jak na Facebook

personJanaremove_red_eye920bookmarkFacebook

Facebook je pro blog velmi dobrým způsobem, jak zůstat ve spojení se svými čtenáři, upozorňovat je na nové články, ale třeba je i „odměnit“ něčím navíc. Na druhou stranu je Facebook poněkud kontroverzní – někteří tvrdí, že Facebook jako sociální síť je na ústupu a ..

Blogování v roce 2019: je blogování mrtvé?

personJanaremove_red_eye12183bookmarkBlogy

V poslední době se na internetu objevily různé zprávy a diskuze o tom, že blogování už není to, co bývalo a že klasické blogy stále častěji končí. Důvodem je pokles zájmu čtenářů. Je ale blogování opravdu mrtvé? Podle mého názoru je třeba rozlišit blogy osobní, které ..

Jak získat čtenáře pro váš blog

personJanaremove_red_eye2583bookmarkBlogy

A je to konečně tady. Váš velký okamžik. Máte svůj blog, máte publikovaných pár prvních článků, máte vyladěný design vaší stránky. Teď nastává ten okamžik – pozvat na váš blog první čtenáře. Jak na to? Způsobů, jak získat čtenáře je mnoho. V tomto příspěvku ..

6. DÍL: Jak na lepší blog – Soutěže

personJanaremove_red_eye1057bookmarkBlogy

Pokud chcete udělat váš blog zajímavějším, najít nové čtenáře, potěšit ty stávající a trochu „rozvířit vody“ v běžné posloupnosti článků, jsou soutěže tím pravým řešením. Proč uspořádat na blogu soutěž? Soutěže (na anglických ale i mnoha českých ..

Zvýšení návštěvnosti webu – sociální sítě

personRedakceremove_red_eye275languagenavodynapc.cz

Další díl zvýšení návštěvnosti webu bude o sociálních sítích. Sociálních sítí existuje velké množství, ale nejvíce se používá facebook, myspace, twitter a v poslední době i google+.První si musíte vytvořit vaše fan stránky – takhle vypadá naše na facebooku: ..

Staré Console- Sběratelé

personRedakceremove_red_eye476languagenavodynapc.cz

Chtěl bych se pokusit sepsat příběh o tom jak jsem se ke sbírání dostal, když o tom tak přemýšlím bylo to určitě z nedostatku. Pocházím z chudých poměrů a z malého města, takže herní konzole nebo počítače byli pro mne, narozeného v roce 1982, nedostupná záležitost. ..

Nenechte se rušit

personRadka Eliáškováremove_red_eye168languagejaktoudelam.cz

Ze starého dobrého, trošku nudného světa se nám stává blikající místo plné důležitých informací, hluku a zábavy. Pomalu abyste chodili všude s nosem zabořeným do displeje mobilu, protože kdo nemá smartfoune ten je totálně out. Vrcholem technologie pro mě zůstává scéna, ..

Nevšední použití univerzální lepící pásky

personRadka Eliáškováremove_red_eye157languagejaktoudelam.cz

Spousta lidí v mém okolí věří na zázračný opravný prostředek. Můj (bývalý) muž téměř ke všem opravám nutně potřeboval Chemopren (silně držící, silně smrdící lepidlo). Tatínek mojí kamarádky opravil celý barák zejména pomocí univerzální montážní pěny. ..

Vraž do toho kilo brambor

personRadka Eliáškováremove_red_eye153languagejaktoudelam.cz

V poslední době jsem si oblíbila bramborové večeře. Zásluhu na tom má Makro, které brambory prodává ve dvacetikilových pytlech a náš sklep, který není na skladování brambor příliš vhodný.Bramborová jídla mají v české kuchyni i na zahradách dlouhou tradici. Brambora jako ..