Notice: Undefined variable: ub in /home/slavikz44/web/webzive.cz/public_html/application/classes/stalk.php on line 146

Notice: Undefined variable: ub in /home/slavikz44/web/webzive.cz/public_html/application/classes/stalk.php on line 153

Deprecated: strripos(): Non-string needles will be interpreted as strings in the future. Use an explicit chr() call to preserve the current behavior in /home/slavikz44/web/webzive.cz/public_html/application/classes/stalk.php on line 153
Reklamní slogany & Úspěšná hesla | WEBZIVE.CZ - Tipy,Triky,Návody

SEO a vyhledávače keyboard_arrow_right Copywriting keyboard_arrow_rightReklamní slogany & Úspěšná hesla

Obrázek příspěvku: Reklamní slogany & Úspěšná hesla

Reklamní slogany & Úspěšná hesla

personaccess_time22.březen 2020chat_bubble_outline0 komentářůremove_red_eye27 shlédnutí

Denně se setkáváme s různými slogany a slovními spojeními, ať už na internetu či billboardech. K čemu jsou však tato volená slova určena?

Reklamní slogany nejsou zvoleny náhodně, ale mají mít určitý cíl, jak přilákat potenciálního klienta. Reklamní slogany sdělují milionům očí, co má společnost na srdci, obvykle však jde o Vaše peněženky. V poslední době se však lidé pozastavují nad tím, proč reklamní slogany už tolik neprodávají. Zdá se Vám toto tvrzení nepravdivé, odvážné či drzé? Podívejme se tedy, jak to s reklamními slogany ve skutečnosti je.

Základem úspěchu je dobrý slogan

Reklamní slogany jsou neoddělitelnou součástí každého obchodníka, který se snaží prostřednictvím krátkého sdělení ovlivnit širokou veřejnost. V dnešní době toto tvrzení neplatí ani v běžném obchodu, ani na internetu. Každý si určitě všiml velkého množství blikajících bannerů na stránkách, které mají určitý reklamní text či slogan. Avšak prostřednictvím internetu se do světa šíří miliony takových textů a sloganů. Slogany bohužel ztrácí na originalitě a atraktivitě, a to kvůli velkému množství.

Reklamní slogany jsou však často propadáky

Dnes můžeme s čistým svědomím říct, že reklamní slogany neprodávají. V USA byl nedávno uskutečněn spotřebitelský průzkum, zda lidé rozpoznávají slogany největších prodejců USA. Odpovědi lidí byly častonelichotivé, protože více jak 68 % dotazovaných lidí řeklo, že reklamnímu sdělení často nerozumí. Nechápou tedy, co chtějí prodejci svými slogany říct. Tvorba dobrého reklamního sloganu je stejně namáhavá práce, jako napsat kvalitní reklamní text. Slogan by měl být jasný a smysluplný a hlavně by měl každého zákazníka zaujmout. Například slogan „Vždy nízké ceny!“ je výstižný a víme, co tím chtěl obchodník říct. Ale dnes se setkáme se slogany, které obsahují prázdná slova a žádné rozpoznávací znaky.

Dbejte také na délku sloganu. Délka by se měla pohybovat mezi pěti až osmi slovy. Pokud však nedokážete vystihnout svou firmu v tolika slovech, raděj slogan ani netvořte, protože by to pro Vás byla ztráta času.

Úspěšná hesla existujících firem

  • Today. Tomorrow. Toyota.
  • Always Coca-Cola.
  • Aby Váš motor dobře Shell.
  • Škoda – simly clever.
  • Když ji miluješ, není co řešit. (Kofola)
  • Vanish, skvrn a špíny se zbavíš.
folder_openPřiřazené štítky

0 komentářů

commentŽádné komentáře

Pokud chcete, můžete přidat první komentář k tomuto článku níže.

Vložit komentář

info_outline

Nepublikujte SPAM!

Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.

Podobné články

Nejvíce používané reklamní slovo

personRedakceremove_red_eye19bookmarkCopywriting

Možná si toho sami nevšimnete, ale mnoho reklamních sloganů a článků používá nejčastěji reklamní slovo „VYCHUTNAT“. Postřehli jste, co všechno si v dnešní době můžete vychutnat? Když samozřejmě pomineme potraviny a nápoje, vychutnat si můžete i jízdu automobilem, ..

Analýza obchodní účinnosti webu

personRedakceremove_red_eye19bookmarkAnalýzy a návštěvnost

Analýza obchodní účinnosti webu se zaměřuje na webové stránky, na které pohlíží jako na prodejní nástroj. V rámci této analýzy je internetová stránka hodnocena dle schopnosti naplnění obchodních cílů provozovatele. Aby byla webová stránka obchodně úspěšná, musí být ..

Vyzkoušel jsem Eshop-rychle

personZdenek Slavikremove_red_eye359bookmarkRecenze

Před několika dny jsem zde na WebŽivě.cz zveřejnil seznam poskytovatelů e-shopových řešení, které si můžete pronajmout a zároveň jsem tam slíbil, že se postupně pokusím zmíněná řešení vyzkoušet, pokud tuto možnost nabízí a něco málo o každém systému (nezaujatě) ..

Web copywriting vs. SEO copywriting

personRedakceremove_red_eye42bookmarkCopywriting

Pokud budete psát texty pro svou webovou stránku, pak byste si měli uvědomit, co je důležité, aby návštěvník na stránkách setrval. Zaměříme se tedy na základní prvky, kvůli nimž návštěvník na stránkách zůstane, nebo je rychle opustí. Klíčovými jsou při optimalizaci ..

Internetový marketing

personAdminremove_red_eye279bookmarkMarketing

Většina lidí si představí v případě internetového marketingu propagaci svých výrobků a služeb přes celosvětovou síť Internet. Tato síť, ale skrývá mnohem více možností. Přes Internet lze prodávat své výrobky a služby, Internet může být prostředkem komunikace mezi ..