Notice: Undefined variable: ub in /home/slavikz44/web/webzive.cz/public_html/application/classes/stalk.php on line 146

Notice: Undefined variable: ub in /home/slavikz44/web/webzive.cz/public_html/application/classes/stalk.php on line 153

Deprecated: strripos(): Non-string needles will be interpreted as strings in the future. Use an explicit chr() call to preserve the current behavior in /home/slavikz44/web/webzive.cz/public_html/application/classes/stalk.php on line 153
Optimalizace webu od začátku | WEBZIVE.CZ - Tipy,Triky,Návody

SEO a vyhledávače keyboard_arrow_right Vyhledávače keyboard_arrow_rightOptimalizace webu od začátku

Obrázek příspěvku: Optimalizace webu od začátku

Optimalizace webu od začátku

personaccess_time22.březen 2020chat_bubble_outline0 komentářůremove_red_eye29 shlédnutí

Důležitou součástí SEO optimalizace je výběr klíčových slov. Pokud se na Vaší webové stránce nenachází určité klíčové slovo, tak Vás pod ním nemůže vyhledávač ani najít.

Uvedeme si tedy příklad. Pokud si vytvoříme webovou stránku pro restauraci v Ostravě, ale nedáme do obsahu slovo „Ostrava“, pak Vám vyhledávač nevyhledá pod pojmem restaurace v Ostravě výsledek, v němž byste se objevili.

Klíčová slova by měla být na stránkách umístěná vícekrát, nikoliv pouze na jedné stránce. Je potřeba vyhledat relevantní klíčová slova a provést jejich následnou optimalizaci.

Optimalizace webu od začátku

Optimalizujte svůj web již od počátku jeho vývoje. Vyberte si nejprve vhodná klíčová slova, zjistěte jejich vyhledávanou a následně je musíte dobře rozmístit po celé webové stránce. Pokud se jedná o firmu nabízející například pět druhů výrobků, je dobré vytvořit pro každý druh výrobku vlastní stránku, než vše dávat dohromady. Každou stránku totiž lépe zoptimalizujete na daná klíčová slova. Často se totiž volí pět, maximálně šest klíčových slov pro optimalizaci.

Pokud tedy firma prodává židle, stoly a pohovky, může si udělat statický web, který se bude skládat jen ze dvou stránek, tedy z kontaktu a druhé stránky, kde bude nabídka společnosti (vše dohromady). Je ale lepší rozdělit to a udělat pro židle samostatnou sekci, pro styl a pohovky také. Pak jednotlivé stránky budete optimalizovat na daná klíčová slova. SEO optimalizace Vám tak přinese nové klienty a seskupí stávající zákazníky.

Jak klíčová slova vybrat

Na počátku byste si měli rozmyslet, jak by uživatel stránku hledal. Tedy si rozmyslete, co zadá do vyhledávače, aby Vás vyhledal. Pro zjištění více nápadů můžete zapojit rodinu, přátele, ale i obchodní partnery. Každý zadává do vyhledávače něco jiného, a proto informatik hledá zcela jinak, než jeho matka. Při výběru klíčových slov nesmíte však zapomenout na skloňování a také množná čísla, protože ne všechny vyhledávače si je umí odvodit. K danému webu hledejte pouze relevantní klíčová slova. Pokud totiž budete web zabývající se nábytkem optimalizovat na klíčová slova s rybičkami, pak se sice návštěvník na Váš web dostane, ale s předpokladem, že si koupí rybu. S takovým překvapením Vaši stránku rychle opustí a již ji nikdy nenavštíví. Vy tak ztratíte nejen návštěvníka webu, ale také budoucího klienta.

folder_openPřiřazené štítky

0 komentářů

commentŽádné komentáře

Pokud chcete, můžete přidat první komentář k tomuto článku níže.

Vložit komentář

info_outline

Nepublikujte SPAM!

Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.

Podobné články

Co je SocialWeb? ..vytváření privátních webových sítí.

personRedakceremove_red_eye414bookmarkSocialWeb

SocialWeb není úplně vhodný pro jednotlivce, jejichž zájem je vytvořit si portfólio a nebo jednoduchou webovou prezentaci a to hned z několika důvodů: 1. Firemní a nebo osobní webová prezentace se dá lépe postavit například přes WordPress a nebo X online nástrojům ..

Jak a proč jsem vytvořil SocialWeb.cz a PRstudio.cz

personRedakceremove_red_eye418bookmarkVydělávání

Položili jste si někdy otázku, jak za co nejméně peněz propagovat novou službu, webovou stránku a nebo třeba internetový obchod? Asi si řeknete reklamou, jenže reklamou získáte dočasný zájem o produkt a nebo službu, aby jste tuto návštěvnost udrželi, bude váš business ..

Víte co dělají návštěvníci na vašich webových stránkách?

personRedakceremove_red_eye390bookmarkFunkce SocialWebu

Pokud máte webovou stránku, pak jistě víte jak důležité je používání analytických nástrojů a sledování návštěvnosti. Předpokládám, že většina z vás používá Google Analytics. Ne však lidé, kteří se rozhodli vytvářet webové stránky, microsites, blogy a nebo třeba ..

NOVINKA: Vykupujeme články pro webové stránky

personRedakceremove_red_eye400bookmarkVydělávání

Možná jste copywriter a nebo jen člověk, kterého psaní článků baví a rád by si tím začal přivydělávat peníze. Pokud ano, možná vás stejně jako mě napadlo, zda na internetu existuje nějaká služba, která by od vás články automaticky vykupovala. Řekněme, že by to ..

SEO optimalizace – na co si dát pozor?

personRedakceremove_red_eye25bookmarkVyhledávače

Pokud si chcete provést SEO optimalizaci pro vyhledávače, je potřeba být trochu pozorní. Měli byste dbát na nabídky určitých firem. Některé firmy totiž nabízí registrace do tisíců vyhledávačů, zlepšení pozice ve vyhledávačích bez zásahu do obsahu webu, trvalé umístění ..

Zákaz konkurence po skončení výkonu funkce

personRadka Eliáškováremove_red_eye123languageefektivnepodnikat.cz

ABSTRAKTV obchodním světě lze na konkurenci pohlédnou dvěma způsoby. Podnikateli může být motorem, který ho nutí se zlepšovat a vyvíjet. Na druhou stranu boj s ní bývá velmi těžký a pokud je podnikatel neúspěšný, bude trhem odsouzen k nezdarům. V případě, že hrozí ..