Marketing keyboard_arrow_right Marketing keyboard_arrow_right DIGITÁLNÍ SCHOPNOSTI, KTERÉ NA TRHU ..

Obrázek příspěvku: DIGITÁLNÍ SCHOPNOSTI, KTERÉ NA TRHU POTŘEBUJE KAŻDY

DIGITÁLNÍ SCHOPNOSTI, KTERÉ NA TRHU POTŘEBUJE KAŻDY

person access_time05. july 2019 chat_bubble_outline0 komentářů remove_red_eye99 shlédnutí

Trh se s nástupem moderních technologií rychle vyvíjí a každý, kdo v tomto novém prostředí chce uspět, musí držet krok s dobou. Není žádnou novinkou, že se velká část trhu již přesunula do online prostředí. A tato migrace dosud pokračuje. To znamená, že se stále významnější část marketingové komunikace odehrává ve virtuálním světě. Jaké digitální dovednosti by měl v současnosti mít každý pracovník marketingu, aby v tomto prostředí obstál? A jak může firemní marketing této situace využít ve svůj prospěch?

V dnešní době je téměř samozřejmé, že si každá značka buduje svou online image. To se nevztahuje jen na samotné internetové stránky, které představují firmu a její služby jako takové, ale také na sociální média, díky kterým může firma snadno komunikovat s veřejností a zákazníky. Mezi naprosto základní dovednosti v dnešním digitálním světe tedy nepochybně patří dobrá znalost sociálních sítí. Jak se na nich pohybovat? V čem se liší komunikace přes Facebook od té na Twitteru či LinkedInu? Jaké kampaně jsou momentálně populární a mohly by vám pomoci v budování vaší vlastní značky? A jak pro ně vytvořit ten správný obsah, který na první pohled zaujme? Tyto a podobné otázky se stávají pro marketingové týmy denním chlebem a znalost komunikace přes sociální sítě je nedílnou součástí jejich každodenní práce. Mnoho firem využívá tyto kanály právě proto, že díky sociálním sítím mohou oslovit mnohem větší počet lidí a ihned reagovat na jejich dotazy či přání.

Dalším důležitým slovem, které by měl zkušený marketingový team ovládat, je SEO, neboli optimalizace pro internetové vyhledávače. Ta již byla několikrát prohlášena za překonanou, ale tak tomu rozhodně není. Vyhledávače pouze používají jiné způsoby pro hodnocení obsahu stránek. Ten, kdo v současnosti dokáže vytvořit či optimalizovat stránky tak, aby se umisťovaly na předních pozicích Googlu či jiných vyhledávačů, je o krok napřed před konkurencí, a to především v době, kdy lidé stále častěji s různými dotazy míří přímo na Google nebo Seznam. První stránka odkazů, která je jim nabídnuta vyhledávačem tak výrazně ovlivňuje jejich rozhodování.

V neposlední řadě s sebou éra digitálního trhu také přináší mnoho příležitostí pro placenou reklamu, které může využít marketing pro prezentaci svých služeb. V době, kdy mnoho lidí tráví na internetu hodiny denně, se firmám naskytuje celá řada příležitostí, jak tyto uživatele úspěšně oslovit. Umět pracovat s online reklamami a vymyslet poutavou PPC kampaň je tedy další z dovedností, které se vám mnohonásobně vyplatí. Podobné reklamy nemusí prezentovat jen vaši značku jako takovou, ale umožňují vám také šikovně propagovat například konkrétní balíček služeb, který můžete navíc snadno zacílit na požadovanou skupinu potenciálních klientů.

V  neposlední řadě pak právě online aktivity či reklamy přinášejí firmám celou škálu cenných informací. Schopnost pracovat s digitální analytikou představuje pro firmy jedinečnou možnost získat stěžejní údaje o lidech, kteří je v online světě sledují. Na Facebookové  stránce například snadno zjistíte, jací lidé si prohlížejí váš profil, a to vám může velmi pomoci třeba při cílení nových kampaní. Stejně tak najdete ve WordPressu celou řadu rozšíření pro měření návštěvnosti. Digitální technologie celkově dovolují firmám pohybovat se a mapovat digitální trh snadno a efektivně.

folder_openPřiřazené štítky

Podobné články

TYPY MARKETINGU, KTERÝM BYCHOM MĚLI VĚNOVAT POZORNOST

personZdenek Slavik access_time05. july 2019 remove_red_eye116 bookmarkMarketing

S nástupem nových technologií se svět vyvíjí a mění rapidním tempem a s ním i prostředí marketingu. Marketingové teamy tak musí neustále upravovat, měnit a vylepšovat své strategie, aby obstály před konkurencí. Existují typy marketingu, které vám pomohou zlepšovat obraz ..

MŮŽE MARKETING ZMĚNIT KULTURU SPOLEČNOSTI?

personZdenek Slavik access_time05. july 2019 remove_red_eye106 bookmarkMarketing

V moderní konzumní společnosti se mnoho věcí řídí diktátem trhu a jeho jazyk nás tak často může ovlivňovat i v běžném životě. Je pravda, že marketing může ovlivnit naši společenskou kulturu? A jak velké má prostředí trhu vliv na nás samotné? Marketing má v dnešní ..

NOVINKA: Vykupujeme články pro webové stránky

personRedakce access_time08. may 2019 remove_red_eye183 bookmarkVydělávání

Možná jste copywriter a nebo jen člověk, kterého psaní článků baví a rád by si tím začal přivydělávat peníze. Pokud ano, možná vás stejně jako mě napadlo, zda na internetu existuje nějaká služba, která by od vás články automaticky vykupovala. Řekněme, že by to ..

Jak v Safari zobrazit zdrojový kód webu?

personRedakce access_time22. may 2019 remove_red_eye181 bookmarkApple návody

Zobrazení zdrojového kódu u internetového prohlížeče Safari, který běží na operačním systému OS X není tak jednoduchá věc, jako například u konkurenčního prohlížeče Google Chrome. U prohlížeče Google Chrome se jedná jen o klávesovou zkratku CTRL + U a ihned před sebou ..

Od koho pronajmout e-shop?

personZdenek Slavik access_time10. june 2019 remove_red_eye97 bookmarkNezařazené

K dnešnímu článku (seznamu) mě motivovalo moje nedávné nasazení pluginu jménem Search Meter, který vám dokáže prozradit, co návštěvníci na vašich stránkách hledají. A jelikož se nashromáždilo již více jak 10 neúspěšných hledáních na téma od koho pronajmout e-shop, ..

0 komentářů

comment Žádné komentáře

Pokud chcete, můžete přidat první komentář k tomuto článku níže.

Vložit komentář

info_outline

Nepublikujte SPAM!

Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.