SEO a vyhledávače keyboard_arrow_right Copywriting keyboard_arrow_rightCopywriting v příkladech

Obrázek příspěvku: Copywriting v příkladech

Copywriting v příkladech

personaccess_time22.březen 2020chat_bubble_outline0 komentářůremove_red_eye128 shlédnutí

Co je dobře a co je špatně? Teorie je hezká věc, ale jak již všichni víme, člověk nejvíce věcí pochopí právě v praxi. Proto Vám přinášíme v dnešním článku příklady a porovnání, jaký copywriting je špatný a jak by měl copywriting vypadat. Na co se tedy máte zaměřit?

Špatné a dobré nadpisy

Nadpis je to první, co uživatel uvidí. Jeho délka by se měla pohybovat kolem pěti slov, někdy i méně. Samozřejmě by měl nadpis obsahovat klíčová slova, ale naopak byste se měli vyhnout bezobsahovým slovům, jako jsou spojky či předložky. Dobrý nadpis musí čtenáře šokovat a zaujmout. Hlavně musí nadpis přijmout návštěvníka k tomu, aby si článek přečetl.

U nadpisů vítězí stručnost. Titulky se pohybují v délce pěti slov. Dlouhé titulky nikoho nezaujmou.

Čísla nejsou vše. Číslovka čtenáře často naláká, ale musíte ji použít na správném místě, protože číslovka úspěšnost nezajistí.

Titulky neobsahují zbytečná slova, ale jdou přímo k věci.

Co návštěvníci webu čtou?

Jak jsme již řekli, uživatelé jsou netrpěliví, a proto si web pouze prohlíží a hledají body v textu, jichž by se mohli chytit. Informací je na internetu na daná témata spoustu, ale času je málo. Měli byste udržet čtenáře v pozornosti, aby si přečetl ještě další odstavec. Abyste však toho docílili, musí být text dobře strukturovaný, jinak si čtenáře neudržíte. Vyhněte se krkolomným větám a slovním spojením.

Měli byste psát také nadpisy, které vypadají jasně a výstižně. Uveďte v nich co nejvíce klíčových slov z obsahu kvůli vyhledávačům. SEO optimalizace je součástí každého webu. Pokud máte text dlouhý, nebojte se jej rozdělit na dvě části, tedy do dvou článků.

Ukážeme si dva příklady, které si vzájemně porovnáme.

Příklad 1:

Nabízíme Vám komplexní řešení staveb od základů po střechu. Naše firma dodává klientům materiál, ale zajišťuje i práci. Náš obchodní zástupce s Vámi uzavře smlouvu o dílo a následně pošlete peníze. Pokud se stavba opozdí, bude pro Vás připravena sleva. Při objednávce více bytů či domů jsou nabízeny výrazné slevy. Kontaktujte nás ještě dnes.

Jedná se o standardní formu odstavce, které se objevují na průměrných firemních stránkách.

Příklad 2:

Naše společnost Stavba s.r.o. se specializuje na stavební činnosti od technických návrhů po realizaci stavby.

Svým zákazníkům nabízíme tyto služby:

  • Zpracování technické dokumentace
  • Příprava stavebního rozpočtu
  • Výkopy a přivedení inženýrských sítí
  • Hrubou stavbu
  • Finální interiérové úpravy

Kontaktujte našeho obchodního zástupce, který Vás seznámí s cenovou kalkulací i Vašim projektem. V případě zájmu o více domů či bytů jsou připraveny výrazné slevy.

Jedná se o stejné sdělení, ale lépe zformátované a psané ve srozumitelnější formě.

0 komentářů

commentŽádné komentáře

Pokud chcete, můžete přidat první komentář k tomuto článku níže.

Vložit komentář

info_outline

Nepublikujte SPAM!

Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.

Podobné články

Web copywriting vs. SEO copywriting

personRedakceremove_red_eye155bookmarkCopywriting

Pokud budete psát texty pro svou webovou stránku, pak byste si měli uvědomit, co je důležité, aby návštěvník na stránkách setrval. Zaměříme se tedy na základní prvky, kvůli nimž návštěvník na stránkách zůstane, nebo je rychle opustí. Klíčovými jsou při optimalizaci ..

Kurzy copywritingu

personRedakceremove_red_eye86bookmarkCopywriting

Proč jsou kurzy copywritingu tak důležité? Nejmocnějším nástrojem internetového podnikatele je dobře napsaný text, který umí přilákat návštěvníky aprodávat. Copywriting nezahrnuje pouze reklamní texty, ale také obecné či odborné články. Díky našemu kurzu,který se koná ..

Hledáte levný copywriting?

personRedakceremove_red_eye91bookmarkCopywriting

Hledáte-li levný copywriting anebo copywriting obecně, pak se zamyslete zejména nad tím, jaká je hodnota psaní textů. V rámci tohoto textu byste měli pochopit, jaká je reálné cena textů. Jaké jsou tedy náklady na copywriting? Budeme vycházet z prostého selského rozumu a položíme ..

Co je SocialWeb? ..vytváření privátních webových sítí.

personRedakceremove_red_eye553bookmarkSocialWeb

SocialWeb není úplně vhodný pro jednotlivce, jejichž zájem je vytvořit si portfólio a nebo jednoduchou webovou prezentaci a to hned z několika důvodů: 1. Firemní a nebo osobní webová prezentace se dá lépe postavit například přes WordPress a nebo X online nástrojům ..

Pomlčky v doméně

personRedakceremove_red_eye255bookmarkDomény

Pokud provádíme SEO optimalizaci, pak se potýkáme s otázkou, zda je lepší v doméně pomlčka či nikoliv. Toto téma se mezi SEO optimalizací rozebírá již řadu let. Co je lepší? Pomlčka či bez pomlčky? www.piseme-blog.cz www.pisemeblog.cz Výše uvedené stránky jsou pouze pro ..