E-shopy a šablony keyboard_arrow_right Nezařazené keyboard_arrow_rightCo by měl umět úspěšný eshop

Obrázek příspěvku: Co by měl umět úspěšný eshop

Co by měl umět úspěšný eshop

personaccess_time11.červen 2019chat_bubble_outline0 komentářůremove_red_eye305 shlédnutí

Pokusím se sepsat článek o tom jak vytvořit úspěšný eshop. Spíš to bude takový bodový výpis co by podle mého měl mít úspěšný eshop.

Spravuji, nebo jsem byl aktivně u tvorby okolo deseti eshopů. Poslední dobou přemýšlím nad tím jak by měl vypadat zaručeně úspěšný eshop. Vycházejí mi z toho tyto hlavní body. Nepočítám v nich s tím že by měl být eshop přehledný s jednoduchou objednávkou atd.., tedy použitelnost. Pokud se eshop staví na hotových řešeních většinou co se týče frontendu je na dobré úrovni. Problém je ale zákulisí eshopu.

V dnešní době každý produkt prodává nejméně 5 eshopů, né-li stovkou konkurenčních eshopů viz. příklad na heuréce http://goo.gl/13RO2. Proto je dnes opravdu důležité se trochu odlišit a dělat svou práci kvalitně.

1. Kvalitní komunikace

Pokud chce být úspěšný musíme se zákazníkem komunikovat. To znamená nemít vypnutý telefon, odpovídat na emaily ideálně do 1h. Informovat zákazníka pokud je s objednávkou problém. To jsou asi základní věci potřebné pro kvalitní komunikaci.

2. Sklad, sklad a zase sklad

Pokud chce dnes prodávat na internetu neobejdeme se bez toho aniž by jsme neměli velkou část sortimentu skladem. Ideální je stav kdy nabízíme vše skladem. Zákazník má rád když má zboží doručené hned. A taky si tím ušetříte spousty práce s komunikací se zákazníkem. Ano někdy to je problém držet všechny produkty skladem, ale na druhou stranu se vám to na obchodu více než vrátí. Podle zjištění je u takových eshopů i méně vratek.

3. Udržování stálých zákazníků

Nejnákladnější je vždy získat klienta. Proto se vyplatí udržovat kontakt se zákazníky co už jste jednou získaly. Může to být slevou za registraci, zasíláním newsletteru s nabídkou slev, nabídnout časovou slevu formou poukazu k objednávce atd. U větších objednávek se nám vyplatilo po přijetí zboží kontaktovat zákazníka jak je spokojen, zákazníka to vždy mile překvapí.

folder_openPřiřazené štítky

0 komentářů

commentŽádné komentáře

Pokud chcete, můžete přidat první komentář k tomuto článku níže.

Vložit komentář

info_outline

Nepublikujte SPAM!

Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.

Podobné články

Vyzkoušel jsem Eshop-rychle

personZdenek Slavikremove_red_eye383bookmarkRecenze

Před několika dny jsem zde na WebŽivě.cz zveřejnil seznam poskytovatelů e-shopových řešení, které si můžete pronajmout a zároveň jsem tam slíbil, že se postupně pokusím zmíněná řešení vyzkoušet, pokud tuto možnost nabízí a něco málo o každém systému (nezaujatě) ..

Jaké tech. řešení pro eshop? Mám pár zkušeností

personZdenek Slavikremove_red_eye245bookmarkNezařazené

Občas se mně někdo ptá na čem postavit eshop. Bohužel odpověď je docela složitá, napíšu vám sem pár typů z vlastní zkušenosti. Spravuji pár eshopů – dalo by se to sice spočítat na jedné a půl ruce, pokud beru v úvahu i projekty na kterých se podílím, ale pracoval jsem ..

Od koho pronajmout e-shop?

personZdenek Slavikremove_red_eye358bookmarkNezařazené

K dnešnímu článku (seznamu) mě motivovalo moje nedávné nasazení pluginu jménem Search Meter, který vám dokáže prozradit, co návštěvníci na vašich stránkách hledají. A jelikož se nashromáždilo již více jak 10 neúspěšných hledáních na téma od koho pronajmout e-shop, ..

Vyzkoušel jsem Webareal

personZdenek Slavikremove_red_eye559bookmarkRecenze

Už je to nějaký ten pátek, co jsem zde na Kecy k věci.cz zveřejnil seznam poskytovatelů e-shopových řešení a jelikož jsem si dlouho nevyzkoušel nějaké to řešení, tak jsem se to rozhodl dnes napravit a vyzkoušet e-shopový systém jménem Webareal, který je od Bohemiasoft s.r.o. ..

Jak mít úspěšný podpůrný blog

personRedakceremove_red_eye34bookmarkBlogy

Móda blogování postupně ochabla kvůli sociálním sítím. Avšak na druhou stranu máte nyní novou příležitost, protože teď si můžete rozjet úspěšný blog, který Vám třeba bude i vydělávat či podporovat Vaše produkty a webové stránky. Blogování Vám vytvoří dobré ..

Rothschildové - z malého bankéře vlivná rodina

personRadka Eliáškováremove_red_eye1languagejaktoudelam.cz

Bill Gates, Carlos Slim Helú nebo Waren Buffet – podle časopisu Forbes jsou tihle muži první tři nejbohatší lidé na planetě, ale je tomu skutečně tak? Rozhodě ne! Existuje určitá rodina (není však jediná) jejichž bohatství je tak velké, že jej jen ztěžka můžeme počítat ..

GIMP – co to vlastně je

personRedakceremove_red_eye2languagegametek.cz

Než tady budu psát něco o tomto programu řekneme si k čemu tenhle program vlastně slouží, možná něco o historii, ale i nějaké další věci.GIMP je vlastně zkratka pro GNU Image Manipulation Program, což v překladu znamená program pro úpravu grafiky. Z toho tedy už víme k čemu ..

20 nejlepších triků, jak se k něčemu donutit

personRadka Eliáškováremove_red_eye1languagejaktoudelam.cz

Pokud použijete ne jeden, ale kombinaci několika triků, téměř jistě dosáhnete svého cíle.Dosahovat cíle není otázkou disciplíny. Má to co dělat s motivací sebe sama, a se schopností soustředit se na cíl. Následující triky vás naučí sebemotivaci a pozornosti, které ..

Zákaz konkurence po skončení výkonu funkce

personRadka Eliáškováremove_red_eye136languageefektivnepodnikat.cz

ABSTRAKTV obchodním světě lze na konkurenci pohlédnou dvěma způsoby. Podnikateli může být motorem, který ho nutí se zlepšovat a vyvíjet. Na druhou stranu boj s ní bývá velmi těžký a pokud je podnikatel neúspěšný, bude trhem odsouzen k nezdarům. V případě, že hrozí ..

Historie procesorů – 1. díl

personRedakceremove_red_eye7languagenavodynapc.cz

Histori procesorů je opravdu zajímavá. Doufáme, že vás tento článek bude zajímat. Pro přečtení klikněte na zobrazit více.Pokud bychom měli začít mikroprocesory, úplně prvním byl mikroprocesor 4004, který vydala v roce 1971 firma Intel. Jednalo se o 4bitový procesor, obsazený ..