E-shopy a šablony keyboard_arrow_right Nezařazené keyboard_arrow_right Co by měl umět úspěšný eshop

Obrázek příspěvku: Co by měl umět úspěšný eshop

Co by měl umět úspěšný eshop

person access_time11. june 2019 chat_bubble_outline0 komentářů remove_red_eye102 shlédnutí

Pokusím se sepsat článek o tom jak vytvořit úspěšný eshop. Spíš to bude takový bodový výpis co by podle mého měl mít úspěšný eshop.

Spravuji, nebo jsem byl aktivně u tvorby okolo deseti eshopů. Poslední dobou přemýšlím nad tím jak by měl vypadat zaručeně úspěšný eshop. Vycházejí mi z toho tyto hlavní body. Nepočítám v nich s tím že by měl být eshop přehledný s jednoduchou objednávkou atd.., tedy použitelnost. Pokud se eshop staví na hotových řešeních většinou co se týče frontendu je na dobré úrovni. Problém je ale zákulisí eshopu.

V dnešní době každý produkt prodává nejméně 5 eshopů, né-li stovkou konkurenčních eshopů viz. příklad na heuréce http://goo.gl/13RO2. Proto je dnes opravdu důležité se trochu odlišit a dělat svou práci kvalitně.

1. Kvalitní komunikace

Pokud chce být úspěšný musíme se zákazníkem komunikovat. To znamená nemít vypnutý telefon, odpovídat na emaily ideálně do 1h. Informovat zákazníka pokud je s objednávkou problém. To jsou asi základní věci potřebné pro kvalitní komunikaci.

2. Sklad, sklad a zase sklad

Pokud chce dnes prodávat na internetu neobejdeme se bez toho aniž by jsme neměli velkou část sortimentu skladem. Ideální je stav kdy nabízíme vše skladem. Zákazník má rád když má zboží doručené hned. A taky si tím ušetříte spousty práce s komunikací se zákazníkem. Ano někdy to je problém držet všechny produkty skladem, ale na druhou stranu se vám to na obchodu více než vrátí. Podle zjištění je u takových eshopů i méně vratek.

3. Udržování stálých zákazníků

Nejnákladnější je vždy získat klienta. Proto se vyplatí udržovat kontakt se zákazníky co už jste jednou získaly. Může to být slevou za registraci, zasíláním newsletteru s nabídkou slev, nabídnout časovou slevu formou poukazu k objednávce atd. U větších objednávek se nám vyplatilo po přijetí zboží kontaktovat zákazníka jak je spokojen, zákazníka to vždy mile překvapí.

folder_openPřiřazené štítky

Podobné články

Vyzkoušel jsem Eshop-rychle

personZdenek Slavik access_time11. june 2019 remove_red_eye91 bookmarkRecenze

Před několika dny jsem zde na WebŽivě.cz zveřejnil seznam poskytovatelů e-shopových řešení, které si můžete pronajmout a zároveň jsem tam slíbil, že se postupně pokusím zmíněná řešení vyzkoušet, pokud tuto možnost nabízí a něco málo o každém systému (nezaujatě) ..

Jaké tech. řešení pro eshop? Mám pár zkušeností

personZdenek Slavik access_time10. june 2019 remove_red_eye105 bookmarkNezařazené

Občas se mně někdo ptá na čem postavit eshop. Bohužel odpověď je docela složitá, napíšu vám sem pár typů z vlastní zkušenosti. Spravuji pár eshopů – dalo by se to sice spočítat na jedné a půl ruce, pokud beru v úvahu i projekty na kterých se podílím, ale pracoval jsem ..

Jak vydělávat na internetu se systémem SocialWeb

personRedakce access_time25. april 2019 remove_red_eye345 bookmarkVydělávání

Před týdnem jsem se přidal do několika Facebook skupin na téma Práce online, vydělávání z domu a tak podobně. Od té doby se mi na Facebooku zobrazuje mnoho nabídek na téma jak vydělávat z domu a vlastně ani u jedné z nich jsem si skutečně nedokázal představit, že bych takhle ..

DIGITÁLNÍ SCHOPNOSTI, KTERÉ NA TRHU POTŘEBUJE KAŻDY

personZdenek Slavik access_time05. july 2019 remove_red_eye99 bookmarkMarketing

Trh se s nástupem moderních technologií rychle vyvíjí a každý, kdo v tomto novém prostředí chce uspět, musí držet krok s dobou. Není žádnou novinkou, že se velká část trhu již přesunula do online prostředí. A tato migrace dosud pokračuje. To znamená, že se stále ..

Jak a proč jsem vytvořil SocialWeb.cz a PRstudio.cz

personRedakce access_time25. april 2019 remove_red_eye236 bookmarkVydělávání

Položili jste si někdy otázku, jak za co nejméně peněz propagovat novou službu, webovou stránku a nebo třeba internetový obchod? Asi si řeknete reklamou, jenže reklamou získáte dočasný zájem o produkt a nebo službu, aby jste tuto návštěvnost udrželi, bude váš business ..

0 komentářů

comment Žádné komentáře

Pokud chcete, můžete přidat první komentář k tomuto článku níže.

Vložit komentář

info_outline

Nepublikujte SPAM!

Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.