Notice: Undefined index: none in /home/slavikz44/web/webzive.cz/public_html/application/classes/stalk.php on line 4808

Notice: Undefined variable: ub in /home/slavikz44/web/webzive.cz/public_html/application/classes/stalk.php on line 146

Notice: Undefined variable: ub in /home/slavikz44/web/webzive.cz/public_html/application/classes/stalk.php on line 153

Deprecated: strripos(): Non-string needles will be interpreted as strings in the future. Use an explicit chr() call to preserve the current behavior in /home/slavikz44/web/webzive.cz/public_html/application/classes/stalk.php on line 153
Chcete vědět, co u vás na stránkách návštěvníci hledají? | WEBZIVE.CZ - Tipy,Triky,Návody

SEO a vyhledávače keyboard_arrow_right Analytika keyboard_arrow_rightChcete vědět, co u vás na stránkách ..

Obrázek příspěvku: Chcete vědět, co u vás na stránkách návštěvníci hledají?

Chcete vědět, co u vás na stránkách návštěvníci hledají?

personaccess_time11.červen 2019chat_bubble_outline0 komentářůremove_red_eye284 shlédnutí

Každý provozovatel internetových stránek by měl v první řadě koukat na to, aby tam jeho návštěvníci našli vždy to, co hledají, jelikož to je základ pro celkový úspěch. Kromě sledování různých statistik návštěvnosti atd., by nemělo být opomenuto i monitorování slovních výrazů, které zadávají návštěvníci přímo do hledacího okénka na stránkách.

Pro tento účel jsem objevil vynikající plugin pro WordPress, který se jmenuje Search Metera můžete si ho případně rovnou stáhnout zde: Search Meter

Tento plugin stačí defakto jen nahrát na FTP a aktivovat, jelikož nemá žádné velké nároky na nastavení. V nastavení můžete zvolit komu se budou zobrazovat statistiky (to je v případě, že na stránkách pracuje více lidí a případně nechcete, aby tyto údaje znali) a nastavit případně filtr slov. Plugin je pouze v angličtině, ale myslím si, že to nebude pro nikoho žádný problém a rychle se v statistikách zorientuje ;-).

Pro názornější ukázku toho, jak plugin funguje přidávám i obrázky níže, ze kterých si myslím, že je jasné, co všechno se dá zachytit a zjistit pomocí tohoto pluginu. Jen ještě pro vysvětlenou, plugin mám na webu klasicky v angličtině, ale pro pořízení obrázků jsem využil služeb překladače od Googlu, tak se nelekněte občas té češtiny nečeštiny :-).

Jak na obrázku můžete vidět, je vždy zachycen hledaný výraz, počet jeho hledání a počet nalezených výsledků. Když by jste klikli na hledaný výraz, tak vás automaticky přesměruje v administraci do přehledu článků, kde jsou vyselektovány jen ty, které obsahují hledaný parametr.

Neúspěšné hledání zatím u mě neproběhlo a nechtěl jsem to uměle vyvolávat jen pro názornou ukázku, proto tam nic nenajdete. Ale, pokud by se nějaký takový výraz našel, může to být pro vás námět, o čem napsat příště. Nikde není napsáno, že když to hledá zatím pouze jeden člověk, tak že to nebudou v brzké době hledat i další ;-).

Pokud překliknete v hořejším menu na posledních 100, či 500 vyhledávání, tak se vám ukáže toto, viz níže. Ještě poznámka, pokud kliknete na hledaný dotaz, opět vás to přesměruje do přehledu článků, jak už jsem psal výše.

Pokud kliknete na Zobrazit podrobnosti, tak se vám zobrazí takovéto statistiky, viz názorná ukázka níže ;-).

Plugin testuji teprve pár dní, přesto si myslím, že funguje naprosto perfektně a dokáže poskytnout užitečné informace provozovateli webu.

 
folder_openPřiřazené štítky

0 komentářů

commentŽádné komentáře

Pokud chcete, můžete přidat první komentář k tomuto článku níže.

Vložit komentář

info_outline

Nepublikujte SPAM!

Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.

Podobné články

Kritéria pro kvalitní webovou stránku

personRedakceremove_red_eye21bookmarkWebové stránky

Asi každý obyčejný uživatel internetu si těžko představí, jak doopravdy pracuje kvalitní webová stránka. Nemá tušení, jaká je správná struktura, jak pracují odkazy a co je na internetové stránce nejpodstatnější. První, co uživatel uvidí, tedy co hodnotí, je vzhled ..

Hlavní příčiny neúspěchu při optimalizaci pro vyhledávače

personRedakceremove_red_eye24bookmarkVyhledávače

Při tvorbě www stránek se setkáváme s problémem a tím je optimalizace pro vyhledávače. Každá firma chce, aby její stránka byla viditelná a navštěvovaná na internetu. Měli byste se zamyslet nad hlavními problémy, které se mohou objevit u Vás na internetových stránkách a buď ..

Od koho pronajmout e-shop?

personZdenek Slavikremove_red_eye346bookmarkNezařazené

K dnešnímu článku (seznamu) mě motivovalo moje nedávné nasazení pluginu jménem Search Meter, který vám dokáže prozradit, co návštěvníci na vašich stránkách hledají. A jelikož se nashromáždilo již více jak 10 neúspěšných hledáních na téma od koho pronajmout e-shop, ..

Sémantické jádro webové stránky

personRedakceremove_red_eye28bookmarkAnalýzy a návštěvnost

Jedna z nejpodstatnějších součástí optimalizace pro vyhledávače je sémantické jádro webové stránky. Co to vlastně je? Můžeme to nazvat architekturou internetové stránky a správně vybrané odkazy dle zaměření www prezentace. Pro správné vytvoření sémantického jádra ..

Víte co dělají návštěvníci na vašich webových stránkách?

personRedakceremove_red_eye390bookmarkFunkce SocialWebu

Pokud máte webovou stránku, pak jistě víte jak důležité je používání analytických nástrojů a sledování návštěvnosti. Předpokládám, že většina z vás používá Google Analytics. Ne však lidé, kteří se rozhodli vytvářet webové stránky, microsites, blogy a nebo třeba ..

Inflace nás neustále připravuje o úspory

personRedakceremove_red_eye22languagefinancevbezpeci.cz

Inflace je peněžní jev. Neustále ukrajuje reálný výnos vašich peněz a finančních investic. Jak se inflaci bránit? Jak správně využít inflaci ve svůj prospěch? Možná si řeknete, že inflace je pouze číslo, které nám pravidelně statistický úřad sděluje, abychom věděli, ..

Digitální domy to je moderní bydlení

personRedakceremove_red_eye28languagefinancevbezpeci.cz

Chytré domácnosti, digitální domy, digitální domácnosti – to jsou všechno zajímavé pojmy, o kterých se nyní hodně hovoří. Pod pojmem digitální dům si většina z nás představí dům, ve kterém na vás všechno hovoří a bliká a vy nemusíte hnout ani prstem. Možnosti, ..