Výsledky vyhledávání v sekci Webové stránky na dotaz whois domeny

Co je internetová doména

access_time13.květen 2019personRedakce

Doména je na webu základním prvkem navigace. Tvoří ji posloupnost částí oddělených tečkami. Nejvyšší doména (poslední v posloupnosti) je obvykle spravována centrálním registrem domén. Seznam nejvyšších domén spravuje IANA, respektive ICANN. Kromě národních domén jako je .cz nebo .sk existují nadnárodní domény jako je .com, .net nebo .org. Dále byl později seznam rozšířen o další domény jako je .info, .asia nebo .telPro .com domény je správcem taktéž ICANN, který pak skrze registrátory umožňuje registraci domén koncovým zákazníkům (užvatelům).V České Republice je centrálním správcem .cz domén sdružení CZ NIC. U něj jsou registrováni jednotliví registrátoři, kteří poskytují registraci a správu domén pro koncové uživatele. Registraci doménového jména přímo u centrálního registru nelze provést, nicméně existuje tzv. záchytný registrátor – tam se doména přesouvá v případě, že se z nějakého důvodu dostane určený registrátor do potíží nebo je mu právo poskytovat registraci a správu domén odebráno. Pro registraci domény je nutné navštívit některého z určených registrátorů.V doménových jménech s koncovkou „.cz“ lze používat pouze znaky anglické abecedy, číslice a pomlčku. U nadnárodních domén .com, .net a dalších lze používat i speciální znaky, včetně české abecedy pomocí tzv. punycode.

folder_openPřiřazené štítky

Úvaha nad důležitostí plánování

access_time13.květen 2019personJana

Založit si blog je opravdu jednoduché, je to otázka několika minut, možná desítek minut. V tomto příspěvku bych ale ráda zdůraznila: PLÁNUJTE předtím, než blog spustíte, než ho ukážete prvním čtenářům. Promyslete název blogu a domény, vypilujte design, napište pár prvních článků, přečtěte si je po sobě, třeba za pár dní, čímž získáte nadhled. Největší chyby, které vám můžou na začátku odradit mnoho čtenářů, jsou1. Neustále se měnící design blogu2. Změny názvu blogu nebo domény3. Směsice nesourodých článků, pokaždé z jiné oblastiNejlepší rada, jakou jsem v poslední době slyšela o psaní blogu je tato:Zapomeňte na své cíle (počet čtenářů, počet zaregistrovaných, počet prodaných produktů…) a zaměřte se na cíle svých čtenářů. Dejte jim to, co chtějí číst, co hledají, co jim usnadní život v dané oblasti. Snažte se, aby váš blog byl pro čtenáře hodnotný. Pak se budou vracet a stanou se z nich vaši pravidelní čtenáři, vaši fanoušci, vaši věrní zákazníci.Chybami se člověk učí, ale byla by škoda opakovat chyby druhých a zbytečně ztratit drahocený čas. I můj první blog běžel na pro mě nevhodném systému (Drupal), který nikdo z blogosféry nepoužíval a čtenáři neměli jak se o mě dozvědět, a pokud se dozvěděli, neměli možnosti, jak můj blog sledovat. Proto jsem přešla na Blogger – a to už byla jiná káva. Také název blogu iDesignér není moc šťastný (špatně se pamatuje, nikdo neví, jak to vyslovit, nevyjadřuje, o čem blog je…). Ráda bych ho změnila, ale to bych ztratila spoustu drahocených zpětných odkazů (o tom zase někdy jindy). Takže poučení máte. Nyní je to na vás.

folder_openPřiřazené štítky

Výsledky vyhledávání v sekci SEO a vyhledávače na dotaz whois domeny

I ajťáci raději konspirují, aneb kdo je Pavel Šimon

access_time13.květen 2019personRedakce

Když už jsme u toho, Pavel Šimon je pro většinu IT společnosti pohybující se v otázkách internetového bussinessu obyčejný sprostý spekulant a pro některé i zloděj . Jeho profil investora je docela zajímavý.Pavel Šimon je nejznámější doménový investor, chcete-li spekulant, u nás. Jeho postava je obestřena rouškou tajemství. Někteří tvrdí, že je to jen smyšlená postava, někdo zase, že je to alias Fandora, ať tak či onak, jedná se pravděpodobně o držitele jednoho z nejcennějších portfolií v České republice.Pavel Šimon začal s doménami brzy, řekl bych někdy v roce 2001 a velice rychle si získal pozornost. Díky tehdejším pravidlům bylo možné si registrovat domény a zaplatit je až později ve lhůtě 2,5 měsíce, tímto způsobem šlo zaregistrovat neomezený počat domén, pokud doména nebyla uhrazena tak propadla a byla znovu volná, Pavel Šimon již tehdy používal skript na odchytávání, takže doména byla volná jen několik sekund po té znovu registrována na 2,5 měsíce zdarma. Tímto blokoval tisíce domén. Získal tím značnou mediální pozornost, nutno dodat, že tento obchodní model budil značnou kontroverzi, na druhou stranu jeho činnost nebyla nelegální (prostě chyba systému) a nebyl jediný kdo to takto praktikoval.Změna stavu přišla až na konci roku 2003, v této době bych řekl, že už měl vytvořený dostatečný kapitál na to, aby si mohl dovolit držet větší počet domén (připomínám, že v roce 2000 stála registrace domény 1600 Kč a prodlužovaní poplatek pak 800 Kč na rok, udržování i malého portfolia bylo značně nákladné). Pavel Šimon nepřestal být aktivní ani po této době, svědčí o tom například ThajskeMaseze.cz z roku 2007 nebo nákup domény Vtipy.cz od OCT Network (doména vtipy.cz odchytnul). Jeho tisícové portfolio obsahuje také překlepové a trademark domény, paradoxně, ale tyto domény nejsou parkovány, takže úplně nevidím smysl v jejich držení, vlastně žádná adresa v jeho portfoliu není parkována (ani ty generické), čímž se hrubým odhadem připravuje asi o 50 000+ Kč měsíčně (Webtržníci hovoří i o 100 000 + Kč).Jeho investiční model se nedá napodobit, protože je založen na brzkém vstupu do odvětví a uvědomení si ceny těchto virtuálních realit v době, kdy tomu věřilo jen málo lidí. Pan Šimon je stále aktivním, přihazuje na Daukci (koupil tam například InzertWeb.cz). Jedna z jeho neúspěšných investic je nákup CR domén o kterých se mluvilo na Webtrhu, investice v hrubé výši 150 000 Kč do nejlepších českých slov na Kostarické koncovce CR se však ukázala jako chybná a v současnosti jsou všechny tyto domény volné.Je mi trochu líto, že Pavel Šimon nevystupuje veřejně, neboť informace o jeho doménových prodejích budou stát určitě za to, jediný zaznamenaný prodej, o kterém vím je Sazeni.cz (zdroj: Fandor). Na závěr snad jen říci, že jméno Pavel Šimon hodně lidí leží v žaludku, ovšem většině z nich jen proto, že do doménového světa přišli pozdě a on jim doménu nechtěl prodat levně, co se týče té menšiny, kde vyfoukl jméno firmě po nechtěné expiraci nebo zaregistroval trademark, tak „Kdo jest z vás bez hříchu, nejprv hoď na ni kamenem“ a my všichni musíme na sobě pracovat, aby byl doménový svět lepší (mě nevyjímaje).POZN: Ani po dvou snahách získat komentář k článku p. Šimon neodpověděl. V článku mohou být faktické chyby, neboť jsem v odvětví jen 2 roky, takže prosím o případné upozornění. Začal včas s doménami, a tak začal zabrat lukrativní domény jako brana .cz , hacking. cz , vtipy .cz , zelezarstvi .cz atd. Vzhledem k jeho tajemnosti začala spousta lidí spekulovat, jestli tento člověk vůbec existuje. A tyto spekulace se začaly vířit tak hlasitě, jak bych to od IT komunity která by měla být zvyklá si všechno ověřovat nečekal.Jak najít kdo je Pavel Šimon totiž bylo snadné a určitě to není výkon, za který bych si zasloužil nějak dlouhý potlesk. Boreček tedy rozhodně nejsem. Budu zde v článku pracovat přímo s konkrétními údaji, rozhodně ale nechci abyste je nějak zneužili, kdo je ale psychopat už by si je stejně našel sám .Jako první při hledání Pavla Šimona sem se podíval na registr domén a vyzkoušel jednu z domén jeho portfolia. Okamžitě jsem se dozvěděl jeho adresu, která zní Nevanova 1059, 163 00, Praha. Protože jsem chtěl vědět jestli je adresa pravá, použil jsem mapy. A na mapě už se mi rovnou objevil jeho dům. Ano, skutečně existuje, a ve firmách na příslušné adrese se mi dokonce objevil jakýsi David Šimon který dělá alarmy. Jen sem si říkal, že když je příbuzný s Pavlem Šimonem, určitě má doménu alarmy .cz – a fakt! Ještě sem Davida ověřil v živnostenském rejstříku a zjistil, že opravdu tedy existuje i zde. Ještě sem v něm ověřil i Pavla.Tak vidíte, nebyla to akce hodná akce Jamese Bonda a další konspirační teorie byla odstraněna .

folder_openPřiřazené štítky

Proč je dobré být anonymní

access_time13.květen 2019personRedakce

Pročítám si tak internet, narazím na Technet a v něm na článek s názvem “Podnikavec prodává doménu pro další povodně v roce 2011″. Nedokážu to říci s určitostí, mám ale dojem, že už sem ho viděl dříve. Tento článek již vyšel v roce 2010 v době povodní a informoval o tom, že si jistý “podnikavec” zaregistroval doménu povodne2011 .cz a tak předpokládal, že k další povodni určitě dojde i “příští rok”.A už to jelo. Majitele je třeba pranýřovat. Takže nám Technet, jak je u iDnesu zvykem, sdělil že si tuto doménu zaregistroval jistý Michal Řehoř. Ano, majitel domény se dá běžně zjistit ve whois databázích. To ale neznamená, že by se mělo jméno používat k pranýřování. Navíc iDnes zachází ještě dále. Informuje, že majitel má ve svém portfoliu i další projekty a že spolupracuje s warez fórem ( Technet pro méně informované projistotu vysvětlil že jde o fórum s nelegálními filmy, hudbou a programy ).Ano, byly využity veřejné informace. Z jakého důvodu byl ale tento člověk pranýřován? Celý článek je napsán “moralistickým” duchem. Tento zpravodajský server se snaží manipulovat s veřejným míněním a toto je další ukázka, jak to udělat. Všichni by měli nejspíše ukázat prstem a říci: “Řehoři, jsi nemorální hovado!”.Proč ale po tomto všem obhajovat veřejné registry, kde se tyto informace dají vyhledat? V současné době se spoustu zíjmových skupin snaží razit heslo, že “kdo nic nekalého nedělá, nemá se za co stydět”. Oranžády chtějí zavést akcie na majitele a lidé se diví majitelům zahraničních společností, kde se nedá dohledat majitel v obchodním rejstříku. Není se jim co divit, když se podíváme jak s těmito informacemi novináři pracují.

folder_openPřiřazené štítky

WEDOS bez varování zrušil přijímání plateb přes PayPal

access_time06.červen 2019personRedakce

Poslední dobou se mi zdá, že to s Wedosem jde z kopce, rozhodně ne v řeči čísel, tam jistě rostou - ale v tom jak se ke svým zákazníkům chovají, totiž čím jsou úspěšnější tím se ke svým zákazníkům chovají hůř.Například dnes chci zaplatit fakturu za služby jak jsem zvyklí, přes platební bránu PayPal a způsob platby přes PayPal zmizel, procházel jsem si ten seznam platebních způsobů asi třikrát abych se ujistil, že tam skutečně tlačítko pro platbu přes PayPal není a to proto, že jsem si byl jistý, že pokud by se rozhodli jakoukoliv platební bránu zrušit, tak by nás, jejich klienty o tomto kroku předběžně informovali abychom se na to připravili.Ale tohle Wedos neudělal, je jim jedno, že někteří jejich klienti začali využívat jejich služby jen proto, že tuto platební bránu nabízeli.Samozřejmě mají právo si akceptovat co chtějí a třeba v případě bezpečnostního problému ihned platební bránu vypnout. Ne však se ráno vzbudit a u ranní kávy si říct, že mi došla trpělivost a jen tak vypnout platební bránu - tohle by seriózní firma skutečně dělat neměla.Proč říkám, že jim došla trpělivost? Sami píší, že jim došla trpělivost a stěžují si na to, že musí platit vysoké poplatky a kdo ví co.. To ale není můj problém, já neznám jejich nákupní ceny, já nevím kolik platí poplatky za využívání platební brány PayPal a hlavně tohle není věc, kterou by dopředu nevěděli.  Jejich článek si můžete přečíst zde.V tomto článku si stěžují na fakt, že platí vysoké poplatky. Dobře, já to chápu, klidně se mohli ráno vzbudit a říct si, že chtějí 10% poplatek za platbu přes platební bránu PayPal. Tzn, že by se k ceně za fakturu při výběru této platební brány přičetlo 10%, pro jejich programátora by to znamenalo 10 minut práce a pro mě, že můžu postupně přejít na jinou platební bránu (protože bych do budoucna tenhle poplatek platit nechtěl). Toto řešení jsem udělal i já, protože vím, že ty poplatky jsou vysoké.Na druhou stranu rozumím, že registrační poplatek CZ domény je 145 Kč, tedy, že skutečně registrují CZ doménu za nákupní cenu, i tak by nás měli o důležitých změnách informovat. 

folder_openPřiřazené štítky

Výsledky vyhledávání v sekci SocialWeb na dotaz whois domeny

Jak a proč jsem vytvořil SocialWeb.cz a PRstudio.cz

access_time25.duben 2019personRedakce

Položili jste si někdy otázku, jak za co nejméně peněz propagovat novou službu, webovou stránku a nebo třeba internetový obchod?Asi si řeknete reklamou, jenže reklamou získáte dočasný zájem o produkt a nebo službu, aby jste tuto návštěvnost udrželi, bude váš business vlastně na reklamě závislí a vám tak nezbude, než neustále zlepšovat svou strategii, cílení a obsah takového reklamního sdělení a vlastně se také budete muset smířit s tím, že velkou část vašeho zisku budete průběžně vyplácet poskytovatelům těchto reklam, například Google a nebo Facebooku.Neříkám, reklama může být zdrojem nových zákazníků, nicméně já bych marketingový model stavěl trochu jinak.Mě vždy nejvíce zajímalo to, jak se dostanu do výsledků vyhledávání na konkrétní klíčová slova na první místa, například v Google a nebo Seznamu, hned pod ty, kteří za to aby na prvním místě byli platí.Protože je to zdarma a je to trvalé.Dříve existovala spousta technik jak to zajistit, například jste do komentářů na různých webech vkládali URL adresy vašeho webu což byl vlastně SPAM, pak jste mohli přidávat PR články do webů, kde je přidávali také všichni ostatní, které vlastně nikdo kromě robotů nečetl a desítky dalších technik – díky kterým si roboti vyhledávačů, mysleli, že se o vašem webu píše a váš web je populární, proto vás řadili na přední místa.Priorita Google a dalších vyhledávačů je však pro hledaný dotaz nabídnout co možná nejrelevantnější výsledek, což jak jistě chápete se o webech, které se na první místa dostali díky těmto technikám říci nedalo, proto Google a další upravovali své algoritmy tak, aby tyto techniky prodejnímu webu na místo pomoci, uškodili (penalizovali) – proto je tohle dávno minulost a nic z toho již nefunguje.Aby jste se v dnešní době dostali na první místa ve vyhledávání, podle mě existuje jen jeden i do budoucna funkční způsob jak to zařídit.Publikovat články na různé weby a magazíny, které jsou navštěvované a které obsahují tématické články, zkrátka nevykazují žádné známky toho, že na těchto webech dochází k publikaci třeba i jen publikaci PR článků za peníze a mezi tyto tématické články infiltrujete váš článek, který však musí být unikátní a měl by být blízký tématům vámi vybraného webu.Pak existuje druhý způsob a to ten, že každý z článků na těchto tématických webech obsahuje mnoho klíčových slov, mezi nimi i právě ty, které vás zajímají, nebylo by tak krásné tyto klíčová slova, na která se chcete dostat ve vyhledávání nahradit ahref zpětným odkazem na váš produkt a nebo službu? A tak robotům vyhledávačů a vlastně i čtenářům dát najevo, že se v článku píše právě o vašem produktu a nebo službě?Možná se mnou souhlasíte, pokud ano, pak nastává otázka jak to zrealizovat, na internetu existují miliony webů, jak najdete ten správný web, jak oslovíte majitele toho webu, jak s ním budete vyjednávat cenu, jak mu budete fakturovat….?Před dvěma lety jsem si tyhle otázky sám položil, sám bych preferoval, když bych s novým produktem nebo internetovým obchodem tuto formu propagace mohl využít, nicméně v té době žádný jiný způsob, než skutečně kontaktovat majitele webů nebyl a to si myslím, že je stejné i dnes.Rozhodl jsem se tedy, že místo vytváření internetového obchodu a nebo jiných aktivit (protože jsem tenkrát přemýšlel co budu dělat) vytvořím aplikaci, která právě tyhle věci bude umět řešit a to jsem udělal, vytvořil jsem marketingový nástroj https://Prstudio.cz, tento systém tak nyní dokáže nahrazovat klíčová slova v článcích zpětnými odkazy, umí vkládat PR články do desítek webových stránek a magazínů, také umí vkládat SEO komentáře do těchto webů – zkrátka všechno co bych si dříve býval přál.Problém však nebyl vytvořit takový marketingový nástroj, skutečný problém byli ty samotné webové stránky, do kterých by tento marketingový nástroj mohl lidem, jenž o takové služby budou mít zájem umožnil publikovat.Aby to tedy bylo možné, samozřejmě první jsem si nainstaloval WordPress a přemýšlel jsem jak to propojím a nebo zrealizuji, taky jsem trochu experimentoval s Drupalem i Joomlou, nicméně ani jedno z těchto řešení nebylo pro můj plán vhodné, mohl bych jmenovat desítky důvodů proč ne, ten hlavní však byl ten, že jsem si uvědomoval, že sám budu muset vytvořit desítky takových webů a nedokázal jsem si představit, že každý budu muset složitě instalovat, nainstalovat pluginy, nainstalovat šablonu.. to bych snad ještě zvládl, jenže když jsem si představil (zejména kvůli množství), co všechno mě čeká, když budu potřebovat nějakou novou funkci, když budu chtít publikovat článek a nebo, když budu muset něco upravit… no zkrátka, než abych tohle dělal, tak bych to nakonec ignoroval, weby by zůstali neudržované, bez nového obsahu a já bych vlastně byl tam kde jsem začal.Z tohoto důvodu jsem tehdy začal pracovat na systému, který by splňoval všechny mé požadavky, podotýkám, že v této době jsem neřešil myšlenku, že by tento systém mohl používat i někdo jiný.Toto první řešení fungovalo na vždy dvou databázích, tedy ta první byla toho konkrétního webu a ta druhá byla databáze systému, proto aby to fungovalo z části jako jeden celek, takhle jsem vlastně vytvořil asi dva weby, pak jsem si uvědomil, že mě ani tohle nebaví, zjistil jsem hlavně také to, že bych potřeboval další lidi, kteří by mi pomáhali tyto weby vytvářet a stávající řešení, kdy ve zdrojovém kódu byli přístupy do obou databází znamenalo, že bych nikoho nemohl nechat upravovat zdrojový kód jeho konkrétního webu, takže i když myšlenka byla dobrá, technicky to bylo špatně.Tehdy jsem začal od začátku, na jehož konci (po asi 2 kompletních přepsáních a asi 200 aktualizacích) je dnes systém https://SocialWeb.cz, ten se však po asi roce a půl každodenního fulltime vývoje změnil ze systému, který měl jeden úkol a to rychle vytvářet tématické weby k systému, který je plnohodnotný a všestranný, který dokáže kromě publikací na weby publikovat i do sociálních stránek, vytvářet mobilní aplikace, předregistrovat domény, procházet volné expirované domény… a stovky dalších funkcí, které mají za cíl, každého kdo tento systém začne používat posunout daleko před ostatní, kteří mají podobný plán ale rozhodli se ho realizovat za pomocí opensource řešení, třeba díky WordPressu.SocialWeb je dnes velmi výkoný nástroj pro tvorbu a správu digitálního obsahu s napojením na Prstudio.cz a nebo Adclick.cz, které těmto webům automaticky zajišťují monetizaci.To hlavní ale zůstalo, každý může vytvářet neomezené množství webových stránek včetně webhostingu, který je také 100% zdarma.Jediná věc, která se platí je členský příspěvek 350 Kč za měsíc, který je však odečítán z příjmů, které vám díky systému Adclick.cz a Prstudio.cz systém SocialWeb.cz automaticky přičítá do zůstatku na SocialWeb účtu.Na závěr bych ještě asi zmínil, že bez jakékoliv reklamy je k dnešnímu dni v aplikaci Prstudio.cz zaregistrováno 43 lidí, tito lidé jsou z většiny marketingový specialisté, možná majitelé marketingových firem, to co nemám je tedy nouze o poptávku mnou nabízených marketingových služeb.Ve skutečnosti je nyní mým problémem to, že slibuji publikaci do stovek webů a mám jich nyní asi 30, proto jsem zatím žádnému registrovanému uživateli v Prstudiu.cz neumožnil dosud přihlášení, mám zkrátka příliš málo webů a sám je nejsem schopný tvořit dostatečně rychle a to třeba i proto, že mým úkolem je celý systém SocialWeb neustále vylepšovat, vytvářet nové nástroje a funkce.Proto jsem se rozhodl, že prvním 20ti lidem, kteří se rozhodnou do SocialWebu zaregistrovat dám členství na první rok úplně zdarma.Ještě před tím, než se rozhodnete do systému SocialWeb vstoupit, se však podívejte na tyto videa, která mají 4 hodiny a kde se pokusím alespoň trochu popsat základní funkce systému SocialWeb. 1. Podívejte se na video o tom co je SocialWeb2. Podívejte se na video jak v systému SocialWeb zaregistrujete doménu a vytvoříte webhosting3. Podívejte se na video jak v systému SocialWeb vytvoříte webovou stránku4. Podívejte se na video jak do webové stránky a na sociální sítě můžete publikovat články5. Podívejte se na video jak pracovat s moduly, jak upravit homepage (úvodní stránky webů) Není paráda, že vida z webu iPřednášky.cz je díky embed kódu možné vkládat i do úplně jiných webů?I toto jsou funkce, které https://socialweb.cz obsahuje.

folder_openPřiřazené štítky

Jak vydělávat na internetu se systémem SocialWeb

access_time25.duben 2019personRedakce

Před týdnem jsem se přidal do několika Facebook skupin na téma Práce online, vydělávání z domu a tak podobně.Od té doby se mi na Facebooku zobrazuje mnoho nabídek na téma jak vydělávat z domu a vlastně ani u jedné z nich jsem si skutečně nedokázal představit, že bych takhle mohl vydělávat.Je tomu dva roky, kdy jsem se rozhodl nebýt zaměstnaný jako programátor webových aplikací a dnes jsem autorem unikátního systému, který se jmenuje SocialWeb a k němu přiřazených marketingových aplikací jako PRstudio a nebo Adclick, tyhle systémy mají jeden cíl, chtějí skutečně zrealizovat vydělávání na internetu každému.Moje práce spočívala v tom, vymyslet způsoby, funkce a nástroje, díky kterým každý jedinec bez předešlých znalostí a zkušeností ze světa IT dokáže dělat věci lépe, než ostatní, kteří se spoléhají na různé programátory a agentury, díky tomu otevírám všem úplně novou dimenzi pro jakékoliv jejich aktivity.Ne, bez práce to nebude.Vaším úkolem by mělo být se zaměřit na nějaké odvětví, kterému i třeba rozumíte a následně vytvořit několik webových stránek díky systému SocialWeb na vámi vybrané téma ‚niche‘.Následně by jste měli vytvářet sociální stránky a skupiny na konkrétní a příbuzná témata vámi vybraného ‚niche‘.Tím si budete budovat vliv a pokud si vytvoříte vliv v konkrétním oboru a nebo odvětví, pak je velmi jednoduché tento vliv obracet v profit - ze jména od těch, kteří si ve vámi vybraném oboru a nebo odvětví konkurují a ti pak mohou využívat marketingové nástroje - třeba  Prstudio.cz, díky kterému na vašem webu vytvořeném přes systém SocialWeb budou moct publikovat tzv. PR články - ze kterých získáváte profit 70%.Tohle však ani zdaleka není jediný způsob jak na základě webových stránek můžete vydělávat peníze, můžete využívat další marketingové nástroje, například affiliate marketing, publikování reklam a nespočet dalších možností, které se vám jako majiteli webové stránky a správci skupin a facebook stránek s vlivem otevřou - a pak pokud tohole dokážete, můžete zvážit publikaci i těch nabídek, které stejně jako já v různých Facebook skupinách na téma vydělávání online vídáte.Co tedy vlastně já dělám a čeho můžete být součástí?Já jsem autorem systému, který umožňuje zapojeným lidem vytvářet webové sítě, mobilní aplikace, webové stránky, spravovat sociální stránky.. jedná se o komunitu lidí, která tvoří a navzájem si pomáhá - j za účelem zisku.Hlavním cílem je budovat vliv, díky kterému můžeme firmám a nebo i třeba marketingovým agenturám pomáhat ovlivňovat společnost a nebo ovlivňovat vyhledávaše jako je Google a Seznam. Reklamy a přímí marketing jsou dle mě již neefektivní, budujeme úplně nový druh marketingu, skrytý, nedekovatelný a právě o to víc agrasivní - za který jsou nejen marketingové firmy ochotné platit velké peníze a který dosud ani v minulosti neexistoval..Ale to neznamená, že své weby vytvořené systémem SocialWeb nemůžete používat pro své vlastní aktivity a že se musíte zapojit do marketingových aplikací jako je PRstudio.cz.Jaké jsou možnosti růstu?Můžete mít třeba tisíc webů, na různá témata, spravovat stovky sociálních sítí, zaměstnávat vlastní copywritery a nebo to samé můžete dělat v jakékoliv jiné zemi, protože SocialWeb je kompletně multijazyčný. Jaké jsou požadavky pro to abych mohl začít?-Musíte vlastnit domény a nebo mít peníze k tomu aby jste si nějaké mohli zaregistrovat (socialweb vám pomůže najít skvělé volné domény)-Musíte si vymyslet téma, niche ve kterém se chcete angažovat-Musíte se podívat na videa, ve kterých vysvětluji základní fungování systému SocialWeb a pochopit o čem mluvím-Musíte být gramaticky schopný – tedy umět psát články a nebo umět překládat články ze zahraničních webů. Podívejte se na mnou vytvořené videa:1. Podívejte se na video o tom co je SocialWeb2. Podívejte se na video jak v systému SocialWeb zaregistrujete doménu a vytvoříte webhosting3. Podívejte se na video jak v systému SocialWeb vytvoříte webovou stránku4. Podívejte se na video jak do webové stránky a na sociální sítě můžete publikovat články5. Podívejte se na video jak pracovat s moduly, jak upravit homepage (úvodní stránky webů)  

folder_openPřiřazené štítky

Co je SocialWeb? ..vytváření privátních webových sítí.

access_time20.květen 2019personRedakce

SocialWeb není úplně vhodný pro jednotlivce, jejichž zájem je vytvořit si portfólio a nebo jednoduchou webovou prezentaci a to hned z několika důvodů:1. Firemní a nebo osobní webová prezentace se dá lépe postavit například přes WordPress a nebo X online nástrojům (Webnode,Wix….)2. Takový jednotlivci systém SocialWeb zkrátka nevyužijí a pro jiné uživatele systému SocialWeb jejich aktivity jak si povíme níže mají nulovou hodnotu.Takže, SocialWeb zkrátka není určen pro obyčejné uživatele, kteří si chtějí pouze sestavit svou webovou prezentaci a nebo jednoduchý blog.Teď asi nastává otázka pro koho je tedy SocialWeb určen?Víte pro koho je SocialWeb určen?- Marketingové agentury, PR agentury, dokonce i webdesign firmy pro budování microsites.- Pro majitele internetových obchodů pro budování podpůrných tématických webů.- Pro jednotlivce s ambicí stavět a spravovat několik, třeba i desítky webových stránek. Některé ze základních funkcí systému SocialWeb pro tvorbu a správu webových stránek:Vytváření a správa libovolného počtu webových stránek v jednom uživatelském účtu.Správa webhostingů, instalace SSL certifikátů, správa serverů a IP adres zcela automaticky a zdarma.Registrace domén přímo a automaticky z okamžitým nastavením DNS přímo na vám přiřazený server a IP adresu, kdy do několika minut automaticky můžete na zaregistrované doméně stavět web bez žádné akce z vaší strany.Wedos Wapi podpora, kdy můžete SocialWeb využívat jen jako registrační nástroj - tedy, že SocialWeb domény budete registrovat přes váš Wedos účet na vaše fakturační údaje a vše bude fungovat automaticky.Zobrazení a vyhledávání volných domén, SocialWeb monitoruje veškeré expirované domény a následně u nich zjišťuje zda jsou volné, pokud ano, můžete si kteroukoliv volnou expirovanou doménu ihned zaregistrovat, stejně tak můžete ve fulltextu vyhledávat domény, které obsahují konkrétní klíčové slovo. (Nyní je v databázi asi 80 000 CZ volných domén.).Monitoring expirujících domén a roboti pro předregistraci domén, kteří se budou snažit zaregistrovat doménu dříve než spekulanti a nebo jiní roboti za cenu registrace domény (jako alternativa k Daukce.cz, kde pokud doménu chcete, tak jim vlastně o ní řeknete a pak máte možnost si ji vydražit… což mě osobně přišlo vždy jako celkem sprosté.Několik šablon webů, které pak můžete libovolně sestavovat.Tvorba mobilních aplikací.Správa sociálních sítí a účtů, publikace na sociální sítě, plánování publikace…Blog, kategorie, sekce, příspěvky..25 modulů, které lze pro kteroukoliv šablonu použít.Sharelock (zamknutí obsahu, vyžadované sdílení před odemknutím), Agelock (zamknutí obsahu pro návštěvníky mladší X let.Push notifikace, shromažďování uživatelů pro každý z vašich webů, následně rozposílání upozornění v případě vložení nového článku.Pro publikaci automatické generování klíčových slov z obsahu článku (pokud nejsou vyplněny manuálně)Slideshow publikace, Video publikace, YouTube publikace, Publikace na X sociálních sítí, plánování publikace….SEO monitoring a počítání nefunkčních odkazů, kdy systém sleduje všechny URL adresy, které skončili na stránce 404 a management těchto odkazů (přesměrování, BAN…)Automatické opravy nefunkčních odkazů s tím, že se systém snaží najít vhodný článek na základě tagů článků.Kompletní jazykové mutace, weby je možné stavět pro jakoukoliv zem.Tvorba mobilních aplikací…..Slideshow editor (tvorba slideshow pro konkrétní weby)Video editor (stříhání, nahrávání videa i z URL adres) kompilace videa….CSS editor – web staváte na základě nějaké šablony, kdy pak ještě máte možnost šablonu webu překódovat CSS editorem.0% branding, nikde na žádném vašem webu není ani zmínka (ani v řádné URL adrese) o SocialWebu.100% minifikace zdrojového kódu.Možnost stažení zdrojového kódu pro webhosting vašich webů na vašich (Apache,Nginx) serverech.Tvorba a správa emailvých adres pro jakékoliv vaše domény.Vizualizace návštěvnosti a sledování návštěvnostiNewsletter řešení.A další funkce a řešení… Dobře, takže asi chápete, že SocialWeb obsahuje celou řadu nástrojů a funkcí, které komukoliv umožní vytvářet weby, pak je spravovat a také do nich publikovat plus celou řadu nástrojů, které žádná jiná služba nenabízí.Řekněme, že máte firmu a chcete díky SocialWebu vytvořit několik webů, SocialWeb umožňuje kromě výše zmíněných věcí také sestavit si tým, v tomhle ukázkovém případě budou mým týmem tři lidé.Jeden z těchto lidí v týmu se jmenuje Tom a ten také jako jediný umí pracovat se systémem SocialWeb, takže vlastně jeho úkolem a cílem bude celou vaši privátní síť sestavit.- Zaregistruje domény- Vytvoří wwbhostingy- Vytvoří SSL certifikáty- Nastaví PUSH notifikace- Vytvoří weby- Vytvoří a vloží logo pro každý z nich- Vytvoří kategorie a sekce- Sestaví moduly pro každý web- Vytvoří Sociální stránky a účtyTakže Tom vlastně všechno nachystá, pokud vytvoří pouze dvě webové stránky s jednou, která bude přesměrovaná na sekci jiného webu, struktura toho co Tom může nachystat může vypadat třeba takhle:Takže možná již začínáte chápat, že SocialWeb nejsou pouze nástroje pro tvorbu a správu webových stránek, SocialWeb je hlavně koncept vytváření webových sítí.SocialWeb nekonkuruje těm co weby vytváří, online nástrojům pro tvorbu webů, kde máte možnost si vytvořit web a administraci, SocialWeb jsou struktury a vztahy mezi jednotlivými službami a to tak aby všechno bylo maximálně automatizované a jednoduché – tedy aby Tom nepotřeboval znalost programování, zkrátka aby to zvládl téměř každý, tohle je skutečně velmi jednoduchá síť, kterou lze systémem SocialWeb vytvořit, skutečné sítě pak jsou mnohem složitější, sestavené z desítek webů a stovek sociálních účtů a stránek. Teď v týmu máme Janu, ta vůbec neví co je SocialWeb, ani nechápe jak SocialWeb funguje a vlastně to ani nepotřebuje vědět, jejím jediným úkolem je přečíst si zadání a napsat článek, přiložit obrázek (video), zvolit z nabídky sociální sítě a stránky na kterých si přeje tento článek publikovat a vlastně jen kliknout na tlačítko publikovat, to co Jana takto udělá pak vypadá asi tak:Jana dostala úkol publikovat článek na web magazin21.cz na téma Krabičková dieta.Jana článek sepsala a u článku zvolila, že chce tento článek publikovat také na dvou Facebook stránkách, jedné Twitter stránce a do nějaké Pinterest nástěnce.Také u článku zatrhla rozeslat PUSH notifikaci a také rozeslat Email newsletter.Takže zatrhla a sepsala, nic víc dělat nemusela, výsledek?1. Článek byl publikován na web Magazin21.cz do kategorie Hubnutí a styl2. Bylo rozesláno upozornění (PUSH notifikace) všem odběratelům tohoto webu (1013 lidí)3. Byli upozorněni lidé, kteří mají nainstalovanou ios aplikaci webu Magazin21 (800 lidí)4. Byli upozorněni lidé, kteří mají nainstalovanou android aplikaci webu Magazin21 (3200 lidí)5. Bylo odesláno 540 emailů 540 odběratelům newsletteru o novém článku6. Článek byl publikován do Facebook stránky Jíme zdravě (1000 členů)7. Článek byl publikován do Facebook stránky Magazin21 (250 lajků)8. Článek byl publikován do Twitter stránky Magazin21 (250 odběratelů)9. Článek byl publikován na Pinterest, Instagram, LinkedIn… (X dalších sledujících/odběratelů) Takže jedním publikovaným článkem na jeden web Jana hned oslovila nejméně strovky lidí..Články, která vykazují vysokou počáteční návštěvnost, mají i mnohem vyšší průběžnou čtenost a jsou také rychleji zaindexovány ve vyhledávačích. Takže tohle je SocialWeb?Do teď jsem hovořil o vytváření privátních sítí, jenže tito majitelé firem se svými sítěmi jsou vlastně součástí další sítě, která přináší spoustu výhod, jen bych ještě rád upozornil na to, že využívání těchto komponentů SocialWebu je zdela dobrovolné.Podívejme se na 4 koncepty různých uživatelů SocialWebu:1. To je síť kterou jsem popsal výše, tři členové týmu, dva weby.2. Tohle je síť uživatele, jenž nemá členy týmu ale má 8 webových stránek.3. Uživatel, který nemá ani webové stránky ani členy týmu.4. Uživatel, jenž nemá žádné webové stránky ale má členy týmu. Výhoda – Tvorba obsahu a copywritingUživatel číslo jedna, je vlastně soběstačný, má svůj tým a své weby a vlastně vůbec tuto výhodu nepotřebuje.Uživatel dva má velké množství webů, do kterých by měl neustále dodávat nějaký obsah, jenže pochopitelně na to nemá čas ani kapacitu a přesně z toho důvodu může v SocialWebu existovat uživatel 3 a 4, kteří se vlastně živý copywritingem a dodávají obsah na webové stránky jiných uživatelů.Takže takhle se v SocialWebu může v cloudu tvořit obsah webových stránek.O tom jak funkce pro výkup článků v systému socialweb funguje jsem napsal zde článek.Obsah je velmi důležitý, stejně tak jako to, že každý z webů má návštěvnost, jen tak je pak možné tyto weby efektivně využívat pro SEO, linkbuilding, marketing a PR publikaci.Takže teď již máme webové stránky, strukturu, tým, obsah, návštěvnost a na závěr chci ukázat jak SocialWeb dokáže pomáhat například reklamce a nebo PR agentuře.Výhoda - využívání webů jiných uživatelů pro vaše potřebyTakže vaše privátní síť obsahuje dva weby, ty můžete využívat pro co chcete a jak chcete.Co když budou vaši klienti chtít publikaci PR článků na více jak vašich dvou webech?Co když je váš klient někdo, kdo chcete udělat PR na niche, který se k žádnému z vašich webů nehodí?Tohle se právě v SocialWebu dá skvěle řešit, tímto způsobem můžete propagovat služby, produkty zkrátka vytvářet publikace na jiných webech uživatelů SocialWebu, kteří to v nastavení každého jejich webu a nebo v nastavení kategorie povolí.Pro tyto případy existují tři scénáře.1. Agentura, která má své weby a chce publikovat také na jiných webech (dle obrázku)V této variantě máte zase několik možností, jedna z nich je, pokud chcete publikovat na jiných webech jiných uživatelů umožnit také publikaci jiným subjektům na vaše weby – tak můžete pokrývat náklady za publikaci na jiné weby tzv PR exchange.Nebo můžete mít tolik webů, že nebudete potřebovat další, takže si můžete umožněním publikace jiným přivydělávat a nebo můžete využívat jiné weby a platit za to..2. Agentura, která chce využívat webové stránky pro PR a linkbuilding avšak nemá své weby- V tomto případě existuje služba Prstudio.cz, ve které si můžete zakoupit kredit a vyhledávat weby pro publikaci a nebo prohledávat články pro nahrazení klíčových slov SEO odkazem – SocialWeb tak vlastně vůbec nepotřebujete.3. Agentura / Jednotlivec, který nemá o publikaci zájemNemusíte nic nikam publikovat, můžete jen vytvářet weby a tak na vašich webech vydělávat.

folder_openPřiřazené štítky