Výsledky vyhledávání v sekci Webové stránky na dotaz služba hotjar

Sledujte vaše oblíbené blogy – přehledně a efektivně

access_time13. may 2019 personJana

Určitě máte své oblíbené blogy. A jestli ne, jistě si jich mnoho najdete, jakmile se do blogosféry trochu více ponoříte. Určitě je dobré minimálně si najít několik blogů z vaší oblasti, a sledovat, o čem píší. Sledování blogů je ale velmi časově náročná činnost. A pokud byste měli všechny blogy proklikávat každý den a zjišťovat, co je nového, nedělali byste nic jiného. Naštěstí ale existují různé šikovné nástroje, které vám práci usnadní. Podívejme se nyní, co by vám mohlo pomoci: 1. Zasílání nových příspěvků mailem Většina blogů umožňuje, abyste se zaregistrovali a budete pak dostávat mailem každý nový příspěvek, nebo třeba týdenní shrnutí. Pokud sledujete jen pár blogů, je tento způsob v pořádku, ale jakmile máte více sledovaných blogů, budete mít zahlcenou e-mailovou schránku. 2. Sledování blogů v Bloggeru Pokud máte svůj blog na Bloggeru, přímo na vaší domácí stránce můžete pohodlně sledovat nové příspěvky na vašich oblíbených blozích. Přidat můžete nejen blogy, které běží na Bloggeru, ale i z jiných platforem. Sledované blogy najdete v Seznamu četby. Přidávat nové blogy můžete buď pomocí funkce „Přidat“, nebo pokud jste na stránce blogu, který umožňuje přidat se pomocí sledování Google, najdete tam  ikonu s touto akcí a na tak stačí kliknout na text „Připojte se k tomuto webu“ Když si sem přidáte nějaký blog, máte ho i v Google Readeru, který máte automaticky, pokud máte na Googlu účet. Takže i v případě, že nemáte svůj blog na Bloggeru, můžete použít Google Reader. 3. Sledování pomocí BlogLovin‘ Tato služba funguje na podobném principu, jako sledování na Bloggeru. Využijete ji, pokud nemáte účet na Bloggeru ani na Google, nebo tam nechcete z jakéhokoli důvodu sledování používat. Pokud máte Apple počítač nebo třeba iPad, můžet si stáhnout zdarma i aplikaci BlogLovin’. Pokud jste zde již zaregistrovaní, můžete si také stáhnout obyčejné nebo pěkné ilustrované ikonky na váš vlastní blog, aby vás přes BlogLovin‘ mohli jednoduše sledovat i vaši čtenáři. BlogLovin‘ vám bude zasílat denně souhrn nových příspěvků na vašich oblíbených blozích do mailu. Můžete ale i úplně vypnout zasílání souhrnů a nebo si nechat zasílat každý nový příspěvek zvlášť  (nedoporučuji, pokud máte více sledovaných blogů). Blogy ke sledování tu můžete také snadno vyhledávat pomocí funkce Search for blogs…  4. Sledování pomocí RSS RSS neboli Rich Site Summary je nástroj, pomocí kterého můžete sledovat pravidelně se aktualizující stránky (nejen blogy). Novější verzí tohoto je Atom. Na mnoha blozích najdete ikonku pro RSS. RSS příspěvky můžete sledovat také ve vaší e-mailové schránce, ale to opět nedoporučuji, budete zahlceni maily. Lepší je stáhnout a nainstalovat si nějakou RSS čtečku, kterých je na webu spousta zdarma – zapř. RSS Reader - a sledovat nové příspěvky tam. Ikonka pro RSS, kterou můžete najít na svém oblíbeném blogu, například na webživě můžete najít RSS feed na URL adrese https://webzive.cz/rss 5. Facebook, Twitter Autoři blogů často dávají upozornění na nové články také na Facebook nebo Twitter. Pokud jste tedy třeba na Facebooku jako doma a váš oblíbený bloger je tam také, můžete sledovat, co je u něj nového, rovnou odtud. Seznam možností jistě není vyčerpávající, existuje i řada dalších nástrojů, jako třeba My Yahoo nebo PageFlakes… Ale s výše uvedeným seznamem byste si měli jistě vystačit. Ideální je, vybrat si jeden nástroj, a toho se držet, abyste měli vše na jednom místě a neměli ve sledovaných blozích zmatek. Máte svůj oblíbený způsob, jak sledovat blogy?

folder_openPřiřazené štítky

Výsledky vyhledávání v sekci Sociální sítě na dotaz služba hotjar

Kolik tváří má Facebook?

access_time13. may 2019 personRedakce

Když sem dříve používal internet, často sem si říkal, že by bylo vhodné, kdyby existovala nějaká služba pro jednotné sdílení fotek a toho co kdo dělá. Moje myšlenky byly vyslyšeny a za chvíli přišel MySpace. To nebylo jenom sdílení fotek, to byla celá kompletní sada služeb. Místo statusu, co kdo dělá, se daly posílat aktualizace. Dalo se přidávat do skupin, dalo se sdílet fotky a spoustu dalšího. Na roztříštěném internetu konečně začala existovat jedna služba. Všichni se stávali vzájemně přátelé a tyto aktualizace posílali.Dlouho to vypadalo jako konečný stav, než přišel Facebook. Stačí se zaregistrovat a každý může na internetu doslova představit svoji tvář. Může nahrát svoji fotku. Poté se může přidat do všech možných skupin a tím vyjadřit svoje politické a jiné postoje, no a také může posílat za svoji zeď zmíněné statusy. Bude se na Facebooku takovýto uživatel chovat stejně jako ve skutečnosti, nebo vznikne další virtuální tvář? Bude se bát, že si o něm tyto data někdo vyhledá a proto bude klidnější? Nebo se naopak přidá k velkému zástupu lidí a bude nadávat Rytmusovi? Dám mu sice Like, ale hned si pomyslím, jestli by toto dokázal i ve skutečnosti. Jaká bude jeho virtuální tvář? Co administrátoři stránek? Zde se ukazuje naplno falešná tvář. Tito se snaží, aby jim do stránek vlezlo co nejvíce lidí. Těmto lidem se dá poté dobře posílat reklama. Co ale uživatelé? Zamýšleli jsme se někdy jestli jim tato reklama vadí? Podle toho že neodchází, tak asi moc ne. A co samotný Facebook? Opravdu neprodává data o svých uživatelích reklamním agenturám? Je u něj někdo, kdo obsluhuje požadavky FBI o náhledu do soukromého rozhovoru komukoli na světě? Usměvavý Mark Zuckerberg nám sice říká, že tohle by si nikdy nedovolil, ale … kolik tváří má Facebook?

folder_openPřiřazené štítky

Výsledky vyhledávání v sekci SocialWeb na dotaz služba hotjar

NOVINKA: Vykupujeme články pro webové stránky

access_time08. may 2019 personRedakce

Možná jste copywriter a nebo jen člověk, kterého psaní článků baví a rád by si tím začal přivydělávat peníze. Pokud ano, možná vás stejně jako mě napadlo, zda na internetu existuje nějaká služba, která by od vás články automaticky vykupovala. Řekněme, že by to fungovalo tak, že se někde zaregistrujete, vyberete si z nabídky nějaký web, který je vám tématicky blízký a nabízí přijatelnou částku za sepsání normostrany textu, následně by jste obsah článku pro vybraný web sepsal(a) a klikl na tlačítko publikovat. V ten moment by tento systém spočítal počet znaků v obsahu publikace a vynásobil ji cenou za jednu normostranu, tak by byl spočítán profit pro vás a cena pro majitele webu, do kterého publikujete. Dále by se stalo to, že by byl o vaší nové publikaci majitel webu informován a mohl by si vaši publikaci zobrazit, pokud by byl spokojený mohl by pak jednoduše kliknout na tlačítko přijmout publikaci, kdy by vámi sepsaný článek byl okamžitě publikován na jeho webu a jemu odečtena cena za publikaci a vám přičten profit, pokud by měl námitky, mohl by publikaci odmítnout a napsat vám co se mu na vaší publikaci nelíbí a vy jste tak mohli udělat úpravy. Hm, tohle nezní moc automaticky, co? Každý majitel webu může nastavit pro funkci výkup článků počet dnů, dokud může publikaci odmítnout, pokud to v této jím nastavené časové lhůtě neudělá, článek bude publikován zcela automaticky aniž by majitel webu vámi sepsané publikace musel schvalovat/odmítat. Kvalitní články, jsou samozřejmostí, jenže co když si na článku dáte opravdu záležet? Myslíte si, že za dobře sepsaný článek, který ostatní lidi zajímá, sdílí ho, čtou ho, by jste si zasloužil(a) extra profit? Já si to myslím také, proto může majitel webu nastavit částku, kterou vám tento systém přičte pokaždé, když si článek přečte 1000 lidí a to přesně tolikrát, kolikrát majitel webu nastaví, takže můžete dostávat bonusy za každých 1000 zobrazení i třeba 100x (tedy až do 100 000 zobrazení článku). Téhle funkci říkám bonus za zobrazení a stejně jak můžete vybírat weby podle témat, ceny za normostranu tak můžete také vybírat na základě toho který z webů za publikaci tento bonus nabízí. Bonus za zobrazení pomáhá hlavně majiteli webu, kvalitní a čtený článek je totiž pro konkrétní web násobně užitečnější, než obyčejný, méně kvalitní článek. Asi vás nepřekvapí, když řeknu, že takový systém existuje a to co jsem zde popsal je způsob jakým funguje. Jak je tohle vůbec možné? Jsem majitelem a autorem systému SocialWeb, který vlastně umožňuje jednotlivcům a hlavně marketingovým firmám vytvářet a spravovat třeba i stovky webů, tyhle weby jsou často využívány pro různé marketingové účely, publikování PR článků, Affiliate, prodej zboží…… A vlastně jde o to, že jednotlivec, který vlastní desítky webů není schopný bez svého týmu lidí na své weby dodávat kvalitní obsah, který bude následně prokládán kvalitními PR články…… Zkrátka každý web potřebuje dobrý a kvalitní obsah a každý z lidí, kteří tyto weby vytváří potřebují copywritery, kteří tento kvalitní obsah budou pomáhat vytvářet, proto existuje tato funkce, pro zautomatizování vytváření kvalitních článků a taky proto je to možné dělat automaticky. Tato funkce, stejně jako všechny ostatní funkce systému SocialWeb není nijak zpoplatněná, nikdo neplatí žádné provize, autor článku dostane vždy 100% z částky, kterou majitel webu určil, tato funkce je součástí komunitních funkcí systému SocialWeb.cz.

folder_openPřiřazené štítky

Víte co dělají návštěvníci na vašich webových stránkách?

access_time08. may 2019 personRedakce

Pokud máte webovou stránku, pak jistě víte jak důležité je používání analytických nástrojů a sledování návštěvnosti. Předpokládám, že většina z vás používá Google Analytics. Ne však lidé, kteří se rozhodli vytvářet webové stránky, microsites, blogy a nebo třeba internetové obchody přes aplikaci SocialWeb, my co používáme SocialWeb nepoužíváme primárně žádné služby Google, tedy ani Google Analytics, ikdyž jako majitel webu samozřejmě máte možnost vložit do svého webu Google Analytics tracking kód. Děláme to proto, ne že by nás jimi zpracovaná data o návštěvnících nezajímala ale, že zkrátka nechceme Google bezplatně dávat žádné informace o našich návštěvnících. Podívejte se na to tak, že pokud všechny weby budou používat Google Analytics (nebál bych se říct, že tak dnes činí 60% všech webů), tak že kdomě toho, že majitelům a správcům těchto webů poskytnou poměrně přesné data o jejich návštěvnosti Google získává něco ještě cennějšího. Google dokáže tímto způsobem podle mě monitorovat celou aktivitu každého konkrétního uživatele internetu, vlastně si vytváří takový tajný profil každého uživatele, který zahrnuje všechny navštívené webové stránky, délky návštěv, časy příchodu/odchodu, prostě cokoliv z čeho lze něco následně vydedukovat (zvyky, zájmy, koníčky), to pak logicky využívá pro své reklamní aktivity (Google Ads), trénování AI a bůh ví k čemu dalšímu. Takže vlastně, čím méně webů Google Analytics bude používat, tím více děr v tomto sledování o návštěvních bude Google mít a to je dle mě jenom dobře. Tento článek však nepíši proto abych kritizoval služby Google, chtěl jsem jen poukázat na fakt, že SocialWeb nepoužívá ani aktivně nepodporuje žádné služby třetích stran a veškeré data, které mi získáváme slouží vždy a jen za účelem zlepšení webových stránek konkrétního uživatele jím samotným (žádná uměla inteligence, žádné vyhodnocování o co by mohl mít konkrétní návštěvník zájem..). Před několika měsíci mi na Facebooku začala vyskakovat reklama na aplikaci, která se jmenuje HotJar, celkem mě zaujal počet komentářů a interakcí, jenž jejich reklama získala.   Víte, díky analytickým nástrojům jako je Google Analytisc získáváte data o návštěvnících, jejich IP adresy, město, obec, které stránky si zobrazili, jejich počty, odkud přišli a tak dále, z těchto dat se pak dají generovat různé grafy (tohle umí i SocialWeb)… nicméně nikdy nezjistíte co na vašem webu udělali, kam klikali, na kterou část webu se nejvíce zaměřují a kterou naopak zcela ignorují,.. Právě k tomu slouží třeba tato služba HotJar, která zkrátka zachycuje každou interakci návštěvníka na webu jenž má tuto službu implementovanou, díky tomu pak majitel webu může zjistit, co je pro web dobrý a co je tam zbytečný, nebo třeba na co uživatelé klikají a nic se jim nezobrazí, nebo jak se jim web na jejich zařízení zobrazil. Já jsem majitel a autorem systému SocialWeb, který umožňuje vytvářet webové stránky, magazíny, blogy členům systému SocialWeb a to tak, že si tyto weby dělají sami uživatelé, můžou si zkrátka každý web sestavit jak chtějí a právě proto mi tato služba přišla zajímavá a to proto, že by pak mohli uživatelé SocialWebu lépe porozumět tomu jak se návštěvníci na jejich webech chovají a co tam dělají. A zase stejný problém, chci aby získával někdo kdo za systémem HotJar stojí všechna data, všech návštěvníků všech webů, které byli vytvořeny systémem SocialWeb? .. Samozřejmě, že ne! A tak začal vývoj nové funkce systému SocialWeb, kterou jsem pojmenoval Vizualizace návštěvnosti, která by uměla to samé, co nabízí placená služba HotJar, bezplatně, bezpracně, automaticky, pro každého a úplně zdarma. A výsledek? Právě se můžu dívat na svém monitoru na to jak právě teď a tady pohybujete kurzorem myši a vidět přesně to co vidíte vy. Můžu vidět veškeré tahy kurzorem od nějakého data k nějakému datu na konkrétní stránce i třeba tohohle webu a tak zjistit které části právě tohoto webu lidi zajímají. Mohu se podívat na části webu, které vzbuzují největší zájem, na kterékoliv stránce v jakémkoliv období. Můžu sledovat veškeré kliky a nebo si můžu přehrávat zpětně každou návštěvu, včetně téhle vaší a tohle může dělat každý kdo vytváří webové stránky systémem SocialWeb! Pokud vás to nějak rozrušilo, tak vás mohu uklidnit, já skutečně nemám čas abych sledoval co kdo na mých webech dělá, mám rozpracované další zajímavé a unikátní funkce o kterých bych rád pokud budu mít chvilku čas zde opět napsal nějaký článek a co se jiných uživatelů SocialWebu týká, tak tahle funkce slouží jen k tomu aby své weby neustále zlepšovali a to tak aby byli pro majoritu uživatelů co nejužitnější. Pokud se vám líbí mé funkce, to jak tenhle systém neustále zdokonaluji a chcete tyto a stovky dalších funkcí začít používat, pak vás rád přivítám do svého systému, komunity SocialWeb, protože já tyhle funkce nevytvářím pro sebe ale pro své lidi a partnerské marketingové firmy!

folder_openPřiřazené štítky

Co je SocialWeb? ..vytváření privátních webových sítí.

access_time20. may 2019 personRedakce

SocialWeb není úplně vhodný pro jednotlivce, jejichž zájem je vytvořit si portfólio a nebo jednoduchou webovou prezentaci a to hned z několika důvodů: 1. Firemní a nebo osobní webová prezentace se dá lépe postavit například přes WordPress a nebo X online nástrojům (Webnode,Wix….) 2. Takový jednotlivci systém SocialWeb zkrátka nevyužijí a pro jiné uživatele systému SocialWeb jejich aktivity jak si povíme níže mají nulovou hodnotu. Takže, SocialWeb zkrátka není určen pro obyčejné uživatele, kteří si chtějí pouze sestavit svou webovou prezentaci a nebo jednoduchý blog. Teď asi nastává otázka pro koho je tedy SocialWeb určen? Víte pro koho je SocialWeb určen? - Marketingové agentury, PR agentury, dokonce i webdesign firmy pro budování microsites. - Pro majitele internetových obchodů pro budování podpůrných tématických webů. - Pro jednotlivce s ambicí stavět a spravovat několik, třeba i desítky webových stránek.   Některé ze základních funkcí systému SocialWeb pro tvorbu a správu webových stránek: Vytváření a správa libovolného počtu webových stránek v jednom uživatelském účtu. Správa webhostingů, instalace SSL certifikátů, správa serverů a IP adres zcela automaticky a zdarma. Registrace domén přímo a automaticky z okamžitým nastavením DNS přímo na vám přiřazený server a IP adresu, kdy do několika minut automaticky můžete na zaregistrované doméně stavět web bez žádné akce z vaší strany. Wedos Wapi podpora, kdy můžete SocialWeb využívat jen jako registrační nástroj - tedy, že SocialWeb domény budete registrovat přes váš Wedos účet na vaše fakturační údaje a vše bude fungovat automaticky. Zobrazení a vyhledávání volných domén, SocialWeb monitoruje veškeré expirované domény a následně u nich zjišťuje zda jsou volné, pokud ano, můžete si kteroukoliv volnou expirovanou doménu ihned zaregistrovat, stejně tak můžete ve fulltextu vyhledávat domény, které obsahují konkrétní klíčové slovo. (Nyní je v databázi asi 80 000 CZ volných domén.). Monitoring expirujících domén a roboti pro předregistraci domén, kteří se budou snažit zaregistrovat doménu dříve než spekulanti a nebo jiní roboti za cenu registrace domény (jako alternativa k Daukce.cz, kde pokud doménu chcete, tak jim vlastně o ní řeknete a pak máte možnost si ji vydražit… což mě osobně přišlo vždy jako celkem sprosté. Několik šablon webů, které pak můžete libovolně sestavovat. Tvorba mobilních aplikací. Správa sociálních sítí a účtů, publikace na sociální sítě, plánování publikace… Blog, kategorie, sekce, příspěvky.. 25 modulů, které lze pro kteroukoliv šablonu použít. Sharelock (zamknutí obsahu, vyžadované sdílení před odemknutím), Agelock (zamknutí obsahu pro návštěvníky mladší X let. Push notifikace, shromažďování uživatelů pro každý z vašich webů, následně rozposílání upozornění v případě vložení nového článku. Pro publikaci automatické generování klíčových slov z obsahu článku (pokud nejsou vyplněny manuálně) Slideshow publikace, Video publikace, YouTube publikace, Publikace na X sociálních sítí, plánování publikace…. SEO monitoring a počítání nefunkčních odkazů, kdy systém sleduje všechny URL adresy, které skončili na stránce 404 a management těchto odkazů (přesměrování, BAN…) Automatické opravy nefunkčních odkazů s tím, že se systém snaží najít vhodný článek na základě tagů článků. Kompletní jazykové mutace, weby je možné stavět pro jakoukoliv zem. Tvorba mobilních aplikací….. Slideshow editor (tvorba slideshow pro konkrétní weby) Video editor (stříhání, nahrávání videa i z URL adres) kompilace videa…. CSS editor – web staváte na základě nějaké šablony, kdy pak ještě máte možnost šablonu webu překódovat CSS editorem. 0% branding, nikde na žádném vašem webu není ani zmínka (ani v řádné URL adrese) o SocialWebu. 100% minifikace zdrojového kódu. Možnost stažení zdrojového kódu pro webhosting vašich webů na vašich (Apache,Nginx) serverech. Tvorba a správa emailvých adres pro jakékoliv vaše domény. Vizualizace návštěvnosti a sledování návštěvnosti Newsletter řešení. A další funkce a řešení…   Dobře, takže asi chápete, že SocialWeb obsahuje celou řadu nástrojů a funkcí, které komukoliv umožní vytvářet weby, pak je spravovat a také do nich publikovat plus celou řadu nástrojů, které žádná jiná služba nenabízí. Řekněme, že máte firmu a chcete díky SocialWebu vytvořit několik webů, SocialWeb umožňuje kromě výše zmíněných věcí také sestavit si tým, v tomhle ukázkovém případě budou mým týmem tři lidé. Jeden z těchto lidí v týmu se jmenuje Tom a ten také jako jediný umí pracovat se systémem SocialWeb, takže vlastně jeho úkolem a cílem bude celou vaši privátní síť sestavit. - Zaregistruje domény - Vytvoří wwbhostingy - Vytvoří SSL certifikáty - Nastaví PUSH notifikace - Vytvoří weby - Vytvoří a vloží logo pro každý z nich - Vytvoří kategorie a sekce - Sestaví moduly pro každý web - Vytvoří Sociální stránky a účty Takže Tom vlastně všechno nachystá, pokud vytvoří pouze dvě webové stránky s jednou, která bude přesměrovaná na sekci jiného webu, struktura toho co Tom může nachystat může vypadat třeba takhle: Takže možná již začínáte chápat, že SocialWeb nejsou pouze nástroje pro tvorbu a správu webových stránek, SocialWeb je hlavně koncept vytváření webových sítí. SocialWeb nekonkuruje těm co weby vytváří, online nástrojům pro tvorbu webů, kde máte možnost si vytvořit web a administraci, SocialWeb jsou struktury a vztahy mezi jednotlivými službami a to tak aby všechno bylo maximálně automatizované a jednoduché – tedy aby Tom nepotřeboval znalost programování, zkrátka aby to zvládl téměř každý, tohle je skutečně velmi jednoduchá síť, kterou lze systémem SocialWeb vytvořit, skutečné sítě pak jsou mnohem složitější, sestavené z desítek webů a stovek sociálních účtů a stránek.   Teď v týmu máme Janu, ta vůbec neví co je SocialWeb, ani nechápe jak SocialWeb funguje a vlastně to ani nepotřebuje vědět, jejím jediným úkolem je přečíst si zadání a napsat článek, přiložit obrázek (video), zvolit z nabídky sociální sítě a stránky na kterých si přeje tento článek publikovat a vlastně jen kliknout na tlačítko publikovat, to co Jana takto udělá pak vypadá asi tak: Jana dostala úkol publikovat článek na web magazin21.cz na téma Krabičková dieta. Jana článek sepsala a u článku zvolila, že chce tento článek publikovat také na dvou Facebook stránkách, jedné Twitter stránce a do nějaké Pinterest nástěnce. Také u článku zatrhla rozeslat PUSH notifikaci a také rozeslat Email newsletter. Takže zatrhla a sepsala, nic víc dělat nemusela, výsledek? 1. Článek byl publikován na web Magazin21.cz do kategorie Hubnutí a styl 2. Bylo rozesláno upozornění (PUSH notifikace) všem odběratelům tohoto webu (1013 lidí) 3. Byli upozorněni lidé, kteří mají nainstalovanou ios aplikaci webu Magazin21 (800 lidí) 4. Byli upozorněni lidé, kteří mají nainstalovanou android aplikaci webu Magazin21 (3200 lidí) 5. Bylo odesláno 540 emailů 540 odběratelům newsletteru o novém článku 6. Článek byl publikován do Facebook stránky Jíme zdravě (1000 členů) 7. Článek byl publikován do Facebook stránky Magazin21 (250 lajků) 8. Článek byl publikován do Twitter stránky Magazin21 (250 odběratelů) 9. Článek byl publikován na Pinterest, Instagram, LinkedIn… (X dalších sledujících/odběratelů)   Takže jedním publikovaným článkem na jeden web Jana hned oslovila nejméně strovky lidí.. Články, která vykazují vysokou počáteční návštěvnost, mají i mnohem vyšší průběžnou čtenost a jsou také rychleji zaindexovány ve vyhledávačích.   Takže tohle je SocialWeb? Do teď jsem hovořil o vytváření privátních sítí, jenže tito majitelé firem se svými sítěmi jsou vlastně součástí další sítě, která přináší spoustu výhod, jen bych ještě rád upozornil na to, že využívání těchto komponentů SocialWebu je zdela dobrovolné. Podívejme se na 4 koncepty různých uživatelů SocialWebu: 1. To je síť kterou jsem popsal výše, tři členové týmu, dva weby. 2. Tohle je síť uživatele, jenž nemá členy týmu ale má 8 webových stránek. 3. Uživatel, který nemá ani webové stránky ani členy týmu. 4. Uživatel, jenž nemá žádné webové stránky ale má členy týmu.   Výhoda – Tvorba obsahu a copywriting Uživatel číslo jedna, je vlastně soběstačný, má svůj tým a své weby a vlastně vůbec tuto výhodu nepotřebuje. Uživatel dva má velké množství webů, do kterých by měl neustále dodávat nějaký obsah, jenže pochopitelně na to nemá čas ani kapacitu a přesně z toho důvodu může v SocialWebu existovat uživatel 3 a 4, kteří se vlastně živý copywritingem a dodávají obsah na webové stránky jiných uživatelů. Takže takhle se v SocialWebu může v cloudu tvořit obsah webových stránek. O tom jak funkce pro výkup článků v systému socialweb funguje jsem napsal zde článek. Obsah je velmi důležitý, stejně tak jako to, že každý z webů má návštěvnost, jen tak je pak možné tyto weby efektivně využívat pro SEO, linkbuilding, marketing a PR publikaci. Takže teď již máme webové stránky, strukturu, tým, obsah, návštěvnost a na závěr chci ukázat jak SocialWeb dokáže pomáhat například reklamce a nebo PR agentuře. Výhoda - využívání webů jiných uživatelů pro vaše potřeby Takže vaše privátní síť obsahuje dva weby, ty můžete využívat pro co chcete a jak chcete. Co když budou vaši klienti chtít publikaci PR článků na více jak vašich dvou webech? Co když je váš klient někdo, kdo chcete udělat PR na niche, který se k žádnému z vašich webů nehodí? Tohle se právě v SocialWebu dá skvěle řešit, tímto způsobem můžete propagovat služby, produkty zkrátka vytvářet publikace na jiných webech uživatelů SocialWebu, kteří to v nastavení každého jejich webu a nebo v nastavení kategorie povolí. Pro tyto případy existují tři scénáře. 1. Agentura, která má své weby a chce publikovat také na jiných webech (dle obrázku) V této variantě máte zase několik možností, jedna z nich je, pokud chcete publikovat na jiných webech jiných uživatelů umožnit také publikaci jiným subjektům na vaše weby – tak můžete pokrývat náklady za publikaci na jiné weby tzv PR exchange. Nebo můžete mít tolik webů, že nebudete potřebovat další, takže si můžete umožněním publikace jiným přivydělávat a nebo můžete využívat jiné weby a platit za to.. 2. Agentura, která chce využívat webové stránky pro PR a linkbuilding avšak nemá své weby - V tomto případě existuje služba Prstudio.cz, ve které si můžete zakoupit kredit a vyhledávat weby pro publikaci a nebo prohledávat články pro nahrazení klíčových slov SEO odkazem – SocialWeb tak vlastně vůbec nepotřebujete. 3. Agentura / Jednotlivec, který nemá o publikaci zájem Nemusíte nic nikam publikovat, můžete jen vytvářet weby a tak na vašich webech vydělávat.

folder_openPřiřazené štítky