Výsledky vyhledávání v sekci Webové stránky na dotaz prodej ��l��nk��

4. DÍL: Jak na lepší blog – kontakty

access_time13.květen 2019personJana

Jsme ve čtvrtém dnu naší blogové výzvy pro váš lepší blog. Mnoho a mnoho internetových stránek bylo popsáno úvahami nad důležitostí vybudování si vlastního seznamu emaIlových kontaktů na své čtenáře. Ano, je to totiž opravdu opravdu důležité. I když si teď možná říkáte, že blogujete jen tak, pro zábavu, a nevidíte důvod, proč si budovat nějakou databázi kontaktů, věřte mi – důvodů je několik. I když totiž třeba zatím neplánujete nic prodávat na internetu, co když jednou chtít budete? Ať už vás napadne napsat e-knihu, pořádat nějaký webinář, e-kurz, nebo prostě jen budete chtít napsat lidem, že jste vydali článek, na který jste opravdu pyšní a který jim může hodně pomoci – seznam emailů na vaše věrné a nadšené čtenáře se bude více než hodit.Pokud už podnikáte, není o čem diskutovat. Sama jsem si ověřila, že moje databáze kontaktů (o kterou je třeba pečovat – posílat jim tu a tam alespoň nějaký newsletter, který ale není prodejní, nýbrž pomáhá, radí, informuje…) je tím naprosto nejlepším a hlavně koupě schopným obecenstvem. Čekají na moje emaily, jsou za ně vděční, že jim posílám nějakou tu inspiraci a když mám něco na prodej, jsou to ti první, kteří okamžitě koupí.Takže co můžete udělat pro to, abyste v tomto roce začli budouvat svou databázi kontaktů? Předně si musíte o emailovou adresu svým čtenářům říct. Nepředpokládejte ale, že vám ji jen tak dají. Musíte nabídnout něco na oplátku. Tady je několik možností:1) Newsletter. Mnohdy stačí pouhá nabídka toho, že jim budete pravidelně, např. jednou týdně nebo jednou za měsíc, posílat shrnutí toho nejlepšího, co vyšlo na vašem blogu. Ti, kteří si nechtějí nechat ujít jediný článek, vám rádi svou emailovou adresu svěří.2) Něco ke stažení. Zkuste vymyslet, co byste čtenářům mohli dát na oplátku za to, že vám dají email. Často to může být nějaký soubor (nejčastěji PDF) – může to být celá e-kniha, ale mě se osvědčilo i velmi krátké PDF – konkrétně PDF, které mělo celé 2 strany a obsahovalo 5 nástrojů, které používám při navrhování interiérů. Můžete také zkusit podívat se na svůj blog – jaké byly nejúspěšnější nebo nejdůležitější články? Zkuste z nich sestavit své PDF a nabídnout ho za email. Já jsem svou e-knihu psala podle návodu Stáni Mrázkové – pokud nevíte jak správně e-knihu vytvořit a potřebujete trochu „nakopnout“, tak vřele doporučuji.3) Online kurz. Takto jsem dříve velmi úspěšně sbírala kontakty na svých stránkách janapekna.cz. Nabízela jsem za emailovou adresu 4 dílný emailový kurz. Po vložení emailu automaticky čtenář dostane v rozmezí cca 10 dnů 4 emaily obsahující hodnotné informace o tom, jak si zařídit bydlení. Tak mě napadá, že dobrým způsobem, jak sbírat kontakty na tomto blogu, by třeba mohl být kurz, který bych vytvořila z této 7 denní blogové výzvyA teď k technické stránce věci. Nástrojů, díky kterým můžete sbírat kontakty (a zároveň odeslat automaticky nějaký produkt nebo link na stažení nebo automaticky odesílali předem nastavenou řadu emailů) je mnoho. Já osobně používám dva.Český Smartemailing – výhodou je, že je v češtině, navíc s podporou na telefonu nebo emailu, pokud byste něčemu nerozumněli. Navíc, pokud budete prodávat nějaké online produkty, můžete Smartemailing napojit i na prodejní systém (Fapi), affiliate program (Affilbox) apod. Program je na zkoušku zdarma, pak placený.V angličtině je Mailchimp – mám ho ráda z důvodu elegantnější obsluhy a tvorby samotných newsletterů.  A je do 2000 kontaktů zdarma (ale nemůžete zdarma posílat automatické emaily, takže například stažení produktu musíte promyslet jinak)Jak to ve výsledku vypadá se můžete podívat třeba přímo tady na blogu v pravém sloupci. Celá „věda“ sbírání kontaktů, komunikace s databází atd. je trochu komplexnější. Existuje také mnoho tipů a triků, jak čtenáře ještě více nalákat (nebo v dobrém slova smyslu „donutit“) vložit svůj email. Máte zájem o více detailnější pohled na věc? Napište mi do komentářů, zda a co přesně by vás zajímalo!Každopádně v rámci naší Blogové výzvy se pro dnešek zamyslete, co byste svým čtenářům nabídli za emailový kontakt a udělejte si na svém blogu formulář na sběr kontaktů!

folder_openPřiřazené štítky

Sémantické jádro webové stránky

access_time21.březen 2020personRedakce

Jedna z nejpodstatnějších součástí optimalizace pro vyhledávače je sémantické jádro webové stránky. Co to vlastně je? Můžeme to nazvat architekturou internetové stránky a správně vybrané odkazy dle zaměření www prezentace. Pro správné vytvoření sémantického jádra musíte dobře znát specifiku stránky a mít dobře vybraná klíčová slova, pod kterýma zákazníci budou stránku vyhledávat. Například, podnik zakládající internetovou stránku se zabývá monitory. Nejlepší výběr klíčových slov pro něj bude „Prodej monitorů“, „Koupit monitor“ atd. A právě na tato klíčová slova se má klást největší důraz při tvorbě webové stránky.Sémantické jádro na jedno klíčové slovoPokud se rozhodnete pro optimalizaci a vývoj sémantického jádra na jedno klíčové slovo, tedy například na „Monitor“, podaří se Vám to. Avšak neočekávejte od toho růst Vašeho podniku, protože lidi, kteří vyhledávají informace pod jedním klíčovým slovem nemusí chtít monitor koupit, protože hledají pouze prodejnu poblíž jejich bydliště. Také to mohou vyhledávat školáci, kteří hledají referát na téma „Monitor“, nebo i lidé, kteří hledají novinky ze světa monitorů. Příkladů bychom mohli uvést hodně. Doporučujeme Vám tedy zaměřit se na cílová klíčová slova.Poté, co zvolíte klíčová slova pro sémantické jádro, nastává čas provedení optimalizace. Dejte si však pozor, aby klíčové fráze figurovaly v názvech odkazů, v textech a anchorech.Tvary klíčových slov pro sémantické jádroSnažte se používat na Vaší internetové stránce hlavní klíčové slovo co nejčastěji. Ale neustále jej kombinujte s ostatními klíčovými slovy či synonymy. Hlavní klíčové slovo doplňujte i o rozšiřující informace, jako je například „Prodej monitorů LCD“, nebo „Prodej monitorů Praha“ atd.Používejte odkazy s klíčovými slovy. Odkaz se celkově počítá za nejsilnější nástroj pro optimalizaci internetových stránek. Ale pozor, odkazy mohou Váš projekt i potopit, a to v případě, že budete mít odkazy z link farem. Zajímavostí však je, že stránka, na kterou budete vést hodně odkazů s určitým slovem, se může objevit v TOPu, aniž by měla dané klíčové slovo v textu. Bohužel, tato situace se z praxe vyskytuje jen v případě, že webová stránka nemá žádnou konkurenci.Pokud máte velký projekt, doporučujeme Vám, abyste měli na internetové stránce dvě menu. Na to byste však měli myslet před samotnou tvorbou webových stránek, abyste si potom nemuseli nechávat předělat celou strukturu stránky a měnit grafiku. Dvě menu jsou dobré v tom, že můžete mít hlavní, ve kterém budou nejdůležitější klíčová slova odkazující na určité podstránky, a vedlejší, které se bude neustále měnit při přechodu na jinou stránku.Hlavní stránka a sémantické jádroHlavní stránka v celé optimalizaci pro vyhledávače hraje velkou roli při vývoji sémantického jádra. Na hlavní stránku se umisťují klíčová slova, která mají největší konkurenci. Je dost důležité, aby vedlejší stránky odkazovaly na hlavní pod daným klíčovým slovem. V našem příkladě by se na hlavní stránku mělo odkazovat přes „Prodej monitorů“ a ne pod názvy „Hlavní stránka“, „Úvod“ atd.Při návrhu struktury internetové stránky se držte pravidla tří kliků, což znamená, že na jakoukoliv podstránku by se mělo dostat maximálně s pomocí tří kliknutí. Pokud budete mít dost hlubokou strukturu, vyhledávač nemusí dojít k poslední podstránce, a proto se nebudou stránky indexovat.Používejte nejen odkazy z menu, ale také odkazy z textu. Vyhledávačům přijde tento způsob přirozenější a pro Vašeho klienta to bude zajímavější, a proto zůstane díky odkazům déle na stránce.Tematické jádro webové stránkyPři vývoji internetové stránky se držte jednoho tématu nebo maximálně souvisejících témat. Vyhledávač a ani lidé nemají rádi internetové stránky, kde je napsané o všem a o ničem. Dodržujte kategorie v menu a pamatujte si, že nejdříve se návštěvník dívá na horní část stránky a potom dolů, proto dávejte nejdůležitější informace nahoru.Jak už jme jednou psali, obsah je nejdůležitější část webových stránek. Pro správný vývoj internetové stránky je nutné psát unikátní obsah a aktualizovat Váš projekt.Ale pamatujte si, že stránka musí mít hodně unikátního kontentu, proto nové stránky s obsahem menší než 1 000 znaků nehrají vůbec žádnou roli. Minimální počet znaků pro stránku je 2 000 znaků.Nezapomínejte na grafiku Vaší internetové stránky. Samozřejmě vyhledávač ji neocení, ale uživatel ano. Pokud se mu nebude Váš design líbit, pak už se nikdy nevrátí.

folder_openPřiřazené štítky

Výsledky vyhledávání v sekci SEO a vyhledávače na dotaz prodej ��l��nk��

I ajťáci raději konspirují, aneb kdo je Pavel Šimon

access_time13.květen 2019personRedakce

Když už jsme u toho, Pavel Šimon je pro většinu IT společnosti pohybující se v otázkách internetového bussinessu obyčejný sprostý spekulant a pro některé i zloděj . Jeho profil investora je docela zajímavý.Pavel Šimon je nejznámější doménový investor, chcete-li spekulant, u nás. Jeho postava je obestřena rouškou tajemství. Někteří tvrdí, že je to jen smyšlená postava, někdo zase, že je to alias Fandora, ať tak či onak, jedná se pravděpodobně o držitele jednoho z nejcennějších portfolií v České republice.Pavel Šimon začal s doménami brzy, řekl bych někdy v roce 2001 a velice rychle si získal pozornost. Díky tehdejším pravidlům bylo možné si registrovat domény a zaplatit je až později ve lhůtě 2,5 měsíce, tímto způsobem šlo zaregistrovat neomezený počat domén, pokud doména nebyla uhrazena tak propadla a byla znovu volná, Pavel Šimon již tehdy používal skript na odchytávání, takže doména byla volná jen několik sekund po té znovu registrována na 2,5 měsíce zdarma. Tímto blokoval tisíce domén. Získal tím značnou mediální pozornost, nutno dodat, že tento obchodní model budil značnou kontroverzi, na druhou stranu jeho činnost nebyla nelegální (prostě chyba systému) a nebyl jediný kdo to takto praktikoval.Změna stavu přišla až na konci roku 2003, v této době bych řekl, že už měl vytvořený dostatečný kapitál na to, aby si mohl dovolit držet větší počet domén (připomínám, že v roce 2000 stála registrace domény 1600 Kč a prodlužovaní poplatek pak 800 Kč na rok, udržování i malého portfolia bylo značně nákladné). Pavel Šimon nepřestal být aktivní ani po této době, svědčí o tom například ThajskeMaseze.cz z roku 2007 nebo nákup domény Vtipy.cz od OCT Network (doména vtipy.cz odchytnul). Jeho tisícové portfolio obsahuje také překlepové a trademark domény, paradoxně, ale tyto domény nejsou parkovány, takže úplně nevidím smysl v jejich držení, vlastně žádná adresa v jeho portfoliu není parkována (ani ty generické), čímž se hrubým odhadem připravuje asi o 50 000+ Kč měsíčně (Webtržníci hovoří i o 100 000 + Kč).Jeho investiční model se nedá napodobit, protože je založen na brzkém vstupu do odvětví a uvědomení si ceny těchto virtuálních realit v době, kdy tomu věřilo jen málo lidí. Pan Šimon je stále aktivním, přihazuje na Daukci (koupil tam například InzertWeb.cz). Jedna z jeho neúspěšných investic je nákup CR domén o kterých se mluvilo na Webtrhu, investice v hrubé výši 150 000 Kč do nejlepších českých slov na Kostarické koncovce CR se však ukázala jako chybná a v současnosti jsou všechny tyto domény volné.Je mi trochu líto, že Pavel Šimon nevystupuje veřejně, neboť informace o jeho doménových prodejích budou stát určitě za to, jediný zaznamenaný prodej, o kterém vím je Sazeni.cz (zdroj: Fandor). Na závěr snad jen říci, že jméno Pavel Šimon hodně lidí leží v žaludku, ovšem většině z nich jen proto, že do doménového světa přišli pozdě a on jim doménu nechtěl prodat levně, co se týče té menšiny, kde vyfoukl jméno firmě po nechtěné expiraci nebo zaregistroval trademark, tak „Kdo jest z vás bez hříchu, nejprv hoď na ni kamenem“ a my všichni musíme na sobě pracovat, aby byl doménový svět lepší (mě nevyjímaje).POZN: Ani po dvou snahách získat komentář k článku p. Šimon neodpověděl. V článku mohou být faktické chyby, neboť jsem v odvětví jen 2 roky, takže prosím o případné upozornění. Začal včas s doménami, a tak začal zabrat lukrativní domény jako brana .cz , hacking. cz , vtipy .cz , zelezarstvi .cz atd. Vzhledem k jeho tajemnosti začala spousta lidí spekulovat, jestli tento člověk vůbec existuje. A tyto spekulace se začaly vířit tak hlasitě, jak bych to od IT komunity která by měla být zvyklá si všechno ověřovat nečekal.Jak najít kdo je Pavel Šimon totiž bylo snadné a určitě to není výkon, za který bych si zasloužil nějak dlouhý potlesk. Boreček tedy rozhodně nejsem. Budu zde v článku pracovat přímo s konkrétními údaji, rozhodně ale nechci abyste je nějak zneužili, kdo je ale psychopat už by si je stejně našel sám .Jako první při hledání Pavla Šimona sem se podíval na registr domén a vyzkoušel jednu z domén jeho portfolia. Okamžitě jsem se dozvěděl jeho adresu, která zní Nevanova 1059, 163 00, Praha. Protože jsem chtěl vědět jestli je adresa pravá, použil jsem mapy. A na mapě už se mi rovnou objevil jeho dům. Ano, skutečně existuje, a ve firmách na příslušné adrese se mi dokonce objevil jakýsi David Šimon který dělá alarmy. Jen sem si říkal, že když je příbuzný s Pavlem Šimonem, určitě má doménu alarmy .cz – a fakt! Ještě sem Davida ověřil v živnostenském rejstříku a zjistil, že opravdu tedy existuje i zde. Ještě sem v něm ověřil i Pavla.Tak vidíte, nebyla to akce hodná akce Jamese Bonda a další konspirační teorie byla odstraněna .

folder_openPřiřazené štítky

Klíčová slova pro SEO

access_time21.březen 2020personRedakce

Dnes se podíváme na klíčová slova pro SEO, jak je správně vybírat a jak je správně dávat do textu.V dnešní době je vyhledávač nejlepším způsobem pro reklamu a pro prodej Vašich produktů nebo nabídky služeb. Vyhledávač má jednu hlavní výhodu a to tu, že Vám reklamu nenutí. Každý den se setkáváte s reklamou na ulici, v rádiu nebo v televizi, na kterých se neustále něco nabízí, co vy vlastně ani nepotřebujete. Vyhledávač tomuto problému předchází a dává Vám jen tu reklamu před oči, která Vás zajímá. Všelijaká reklama ve vyhledávačích se platí například u Google vychází platba na obrovské peníze třeba i 50 dolarů za jeden klik při velmi konkurenčnímu slovu. Dostáváme se tedy k důležitosti klíčových slov pro optimalizaci webových stránek.Tvorba webových stránek a klíčová slovaPři tvorbě webových stránek se musíte hlavně zamyslet nad výběrem klíčových slov pro Vaší internetovou stránku. Mnohdy se stává, že klient vybírá klíčová slova, provádí se kompletní optimalizace stránky pro vyhledávače, dosahuje TOPu, ale žádný výsledek. Je to proto že jsou špatně zvolena klíčová slova pro SEO, nebo jsou zvolená taková sousloví, která nikdo nevyhledává. Proto si zapamatujte, že je to jeden s nejdůležitějších parametrů pro tvorbu internetových stránek. V případě, že se necítíte na výběr klíčových slov na Vaši internetovu stránku rádi Vám s tím pomůžeme a nabídneme správné řešení pro Váš projekt.K čemu jsou klíčová slovaKlíčová slova potřebujete pro identifikaci Vaší internetové stránky vyhledávačem jako je třeba Google nebo Seznam. S pomocí klíčových slov dáváte najevo na co se zaměřujete, určujete tématiku webové stránky a rozvíjíte svůj projekt. Klíčová slova existují dvojího typu. Velmi konkurenční a méně konkurenční. Rozdíl, jak je vidět z názvu spočívá v konkurenci. V případě že si vybere klíčový výraz, který je často vyhledáván bude více zájemců o to se dostat do TOPu ve vyhledávači, tím pádem konkurence bude obrovská. V případě že si vyberete klíčová slova, která jsou méně vyhledávaná budete mít větší šanci na úspěch.Jak zjistit konkurenci klíčového slovaVyhledávač Google nabízí speciální nástroj na analýzu klíčových slov "Keyword Tools – Google", který Vám umožnuje se podívat jak často se vyhledává daný výraz v období jednoho měsíce. V nástroji máte možnost si nastavit region a jazyk vyhledávání. Čím větší počet vyhledávání klíčového slova za měsíc tím větší konkurence. Ještě jeden způsob jak si analyzovat konkurenci je následující. Přejděte na vyhledávač, který Vás zajímá a zadejte požadované klíčové slovo. První na co si musíte podívat na počet nalezených výsledku čím větší číslo tím větší konkurence. Také se podívejte jaký stránky vyšli jako první, v případě že vyšly všechny první stránky za pomocí úvodní stránky je to známka konkurence. Uspořádaní klíčových slov pro SEO na webuAž si upřesníte klíčová slova pro SEO nesmíte zapomenout na následující postup. Nejpopulárnější slovo, které má největší konkurenci je třeba, aby bylo na úvodní stránce. Hlavní stránka webové prezentace z hlediska optimalizace pro vyhledávače má největší prioritu proto je třeba na ní umístit nejdůležitější klíčové slovo. Na další stránky umístěte méně významná klíčová slova. Jak správně uspořádat klíčová slova na webové stránce bude vysvětleno v dalších článcích na toto téma.

folder_openPřiřazené štítky

Výsledky vyhledávání v sekci SocialWeb na dotaz prodej ��l��nk��

NOVINKA: Vykupujeme články pro webové stránky

access_time08.květen 2019personRedakce

Možná jste copywriter a nebo jen člověk, kterého psaní článků baví a rád by si tím začal přivydělávat peníze.Pokud ano, možná vás stejně jako mě napadlo, zda na internetu existuje nějaká služba, která by od vás články automaticky vykupovala.Řekněme, že by to fungovalo tak, že se někde zaregistrujete, vyberete si z nabídky nějaký web, který je vám tématicky blízký a nabízí přijatelnou částku za sepsání normostrany textu, následně by jste obsah článku pro vybraný web sepsal(a) a klikl na tlačítko publikovat.V ten moment by tento systém spočítal počet znaků v obsahu publikace a vynásobil ji cenou za jednu normostranu, tak by byl spočítán profit pro vás a cena pro majitele webu, do kterého publikujete.Dále by se stalo to, že by byl o vaší nové publikaci majitel webu informován a mohl by si vaši publikaci zobrazit, pokud by byl spokojený mohl by pak jednoduše kliknout na tlačítko přijmout publikaci, kdy by vámi sepsaný článek byl okamžitě publikován na jeho webu a jemu odečtena cena za publikaci a vám přičten profit, pokud by měl námitky, mohl by publikaci odmítnout a napsat vám co se mu na vaší publikaci nelíbí a vy jste tak mohli udělat úpravy.Hm, tohle nezní moc automaticky, co?Každý majitel webu může nastavit pro funkci výkup článků počet dnů, dokud může publikaci odmítnout, pokud to v této jím nastavené časové lhůtě neudělá, článek bude publikován zcela automaticky aniž by majitel webu vámi sepsané publikace musel schvalovat/odmítat.Kvalitní články, jsou samozřejmostí, jenže co když si na článku dáte opravdu záležet?Myslíte si, že za dobře sepsaný článek, který ostatní lidi zajímá, sdílí ho, čtou ho, by jste si zasloužil(a) extra profit?Já si to myslím také, proto může majitel webu nastavit částku, kterou vám tento systém přičte pokaždé, když si článek přečte 1000 lidí a to přesně tolikrát, kolikrát majitel webu nastaví, takže můžete dostávat bonusy za každých 1000 zobrazení i třeba 100x (tedy až do 100 000 zobrazení článku).Téhle funkci říkám bonus za zobrazení a stejně jak můžete vybírat weby podle témat, ceny za normostranu tak můžete také vybírat na základě toho který z webů za publikaci tento bonus nabízí.Bonus za zobrazení pomáhá hlavně majiteli webu, kvalitní a čtený článek je totiž pro konkrétní web násobně užitečnější, než obyčejný, méně kvalitní článek.Asi vás nepřekvapí, když řeknu, že takový systém existuje a to co jsem zde popsal je způsob jakým funguje.Jak je tohle vůbec možné?Jsem majitelem a autorem systému SocialWeb, který vlastně umožňuje jednotlivcům a hlavně marketingovým firmám vytvářet a spravovat třeba i stovky webů, tyhle weby jsou často využívány pro různé marketingové účely, publikování PR článků, Affiliate, prodej zboží……A vlastně jde o to, že jednotlivec, který vlastní desítky webů není schopný bez svého týmu lidí na své weby dodávat kvalitní obsah, který bude následně prokládán kvalitními PR články……Zkrátka každý web potřebuje dobrý a kvalitní obsah a každý z lidí, kteří tyto weby vytváří potřebují copywritery, kteří tento kvalitní obsah budou pomáhat vytvářet, proto existuje tato funkce, pro zautomatizování vytváření kvalitních článků a taky proto je to možné dělat automaticky.Tato funkce, stejně jako všechny ostatní funkce systému SocialWeb není nijak zpoplatněná, nikdo neplatí žádné provize, autor článku dostane vždy 100% z částky, kterou majitel webu určil, tato funkce je součástí komunitních funkcí systému SocialWeb.cz.

folder_openPřiřazené štítky

Výsledky vyhledávání v sekci Marketing na dotaz prodej ��l��nk��

MŮŽE MARKETING ZMĚNIT KULTURU SPOLEČNOSTI?

access_time05.červenec 2019personZdenek Slavik

V moderní konzumní společnosti se mnoho věcí řídí diktátem trhu a jeho jazyk nás  tak často může ovlivňovat i v běžném životě. Je pravda, že marketing může ovlivnit naši společenskou kulturu? A jak velké má prostředí trhu vliv na nás samotné?Marketing má v dnešní době nepochybně veliký vliv jak na jednotlivce, tak i na celou společnost a způsob, jakým komunikujeme. Určitě se proto vyplatí zamyslet se nad tím, do jaké míry jsme jím ovlivněni i my sami. Pro dobrý příklad významného vlivu trhu na naše kulturní prostředí nemusíme chodit daleko. Mnoho firem cílí na konkrétní část společnosti a podle toho také upravují způsob, jakým komunikují. Stačí se podívat na známou americkou firmu Apple a styl, jakým propaguje své produkty po celém světě. Pro firmu Apple je především důležitý jednoduchý design a kvalita. Pro jejich marketing je pak hlavní způsob, jakým zmíněné hodnoty prezentují na trhu a představují zákazníkům. Dnes již není pochyb o tom, že se z jejich produktů stal také sociální symbol či identifikátor statusu či určité subkultury.Kolik mladých podnikatelů či vysokoškolských studentů například vysedává s MacBookem po kavárnách a průběžně sledují na svých iPhonech dění na Instagramu? V České republice je tento fakt ještě umocněn tím, že díky poměrně vyšší pořizovací částce na Apple produkty nedosáhne každý. Vlastnit iPhone dnes s sebou vskutku přináší také určitou společenskou prestiž. Marketing se stává kulturou a zákazník si již nepořizuje produkt jen pro jeho reálné kvality jako je dobrý výkon nebo výdrž, ale také pro přidanou hodnotu, kterou jeho vlastnictvím získá. Je osloven vábením značky, která ho láká a slibuje mu trochu té exkluzivity, na které ona sama staví svou image.Stejným stylem marketing také ovlivňuje například kulturu vzhledu, kde je jeho vliv na první pohled dobře patrný. Že mnoho kosmetických značek cílí historicky převážně na ženskou část populace není nic nového. Ženy kosmetiku hojněji nakupují a statisticky o sebe pečují více než opačné pohlaví. V posledních letech se ale stále více firem zaměřuje na péči o muže. Podle Katheryne Sloane, ředitelky vývoje u SGK, se trh na tuto skutečnost dlouhé roky nezaměřoval. To se ovšem v dnešní době rychle mění. S tím vznikají ve společnosti nové termíny jako „metrosexuál“ nebo „lumbersexuál“, jimiž je v dnešní době titulována část mužské populace, která se o sebe pečlivě stará a pěstuje si určitou image. Součástí marketingu značek pak není jen samotný prodej všemožných prostředků a produktů jako jsou kvalitních košile nebo holicí strojky, ale také prezentace a propagace životního stylu, který se díky jejich propagaci stává trendy.Závěrem je dobré zmínit, že podobných případů, kdy marketing ovlivňuje kulturu je bezpočet. Všichni jsme vystaveni reklamě každý den od okamžiku, kdy ráno prolétneme noviny, během cesty do práce či školy, až do chvíle, kdy koukáme před spaním na televizi. Po celou tuto dobu se nás snaží oslovit celá řada firem a prodat nám právě ten svůj kousek kultury, který se rozhodla prezentovat. A my si v reakci na to necháváme narůstat vousy či vlasy, šetříme na počítač, kterým bychom se mohli blýsknou před okolím a napjatě sledujeme, co bude další sezónu trendy.

folder_openPřiřazené štítky

Jak provozovat affiliate program?

access_time21.březen 2020personRedakce

Affiliate program je partnerský program, který se používá v internetovém prostředí. Jedná se o způsob, jak zapojit partnery do propagace Vašeho zboží, respektive služeb.Partneři pak dostanou odměny v podobě předem domluvené provize. V současné době existuje celá řada internetových projektů, které budují vlastní affiliate program. Jednak si tak projekty zvýší návštěvnost, jednak si navýší prodej bez nutnosti zruinovat marketingový rozpočet. Platíte totiž pouze předem definovanou provizi, která je však proplacena až v okamžiku, kdy je prodej uskutečněn.Pro koho je affiliate program?S affiliate programem byste neměli začínat, pokud nebudete mít čas ho řídit. Musíte být připraveni na to, že budete muset hlídat systémy a provize, dále také výplaty peněz, řešení dotazů partnerů, přijímání nových partnerů či propagovat systém. Čas bere dokonce i příprava bannerů a dalších reklamních prvků, které jsou v rámci affiliate programu nezbytné.Propagace prostřednictvím affiliate programu se nevyplatí každému. O váš produkt musí být zájem, a to nejen ze strany klientů, ale také potenciálních partnerů. Provize a počet prodaných produktů musí být natolik vysoké, aby si partner během každého měsíce nějakou provizi vydělal. Provize by tak měla činit v ročním úhrnu zajímavou částku.Affiliate programy v Česku a zahraničíMezi nejpopulárnější české affiliate programy patří programy, které provozují Invia, Aukro či Vivantis. V zahraničí se pak zaměřují na segmenty cestování, tedy ubytování, letenky a dovolená. Tyto programy jsou charakteristické tím, že mají širokou nabídku produktů, které jsou lehce pochopitelné. Doba mezi touhou člověka nakoupit a samotným rozhodnutím není nikterak dlouhá. Jednotlivé marže z prodejů se pak pohybují v desítkách korun.Co se celosvětového Affiliate týká, pak asi jedničkou je CJ Affiliate (formerly Commission Junction) - kterou mimochodem využívá spousta českých platforem prostřednictvím například Vivnetworks.Používané metody affiliate programu:Pay per sale – platba za prodejPay per click – platba za klikPay per lead – platba za kontaktRecruitment – získání nových partnerů do programu 

folder_openPřiřazené štítky

Podstata internetu a internetového marketingu

access_time22.březen 2020personRedakce

Mnoho definic uvádí, že internet je globální počítačová síť, kterou využívá několik milionu účastníků. Internet poskytuje nejrůznější služby, ale hlavní činností je poskytnutí přístupu k hypertextovým dokumentům, elektronické poště a také je jeho cílem přenášení datových souborů apod. Internet propojuje autonomní sítě, které umožňují komunikaci připojených počítačů. Internet nikdo nevlastní, ani neřídí. Přesně takhle je popsána definice internetu.A internetový marketing je naopak soubor činností, který se zaměřuje na trh. Jeho základem je směna hodnot a realizuje se, pokud existují alespoň dvě strany, které mají neuspokojené potřeby. Jakmile však marketing a internet propojíme, dojde k uplatnění marketingových principů na internetu. Máme tím na mysli reklamu na internetu, ale i marketingový výzkum na internetu. Díky marketingu můžete na internetu obchodovat a provádět další činnosti.Uplatnění internetu v marketinguV současné době slouží internet hned k několika marketingovým účelům, a to nejen k reklamě a jednostranné komunikaci s adresáty. Firmy mohou v současné době nabízet prostřednictvím webu služby svým klientům. Zákazník by měl mít možnost na internetu komunikovat s firmou, sdělovat své názory apod. Pokud poskytuje firma špičkové produkty či služby, nemusí se názorů klientů obávat. Internet nabízí množství informací ve dvou směrech. Jednak zákazník před koupí produktu bude lépe informován i o konkurenčních produktech, jednak internet zajistí přísun množství informací i o dodavatelích.Akce na internetuVelkou výhodou je, že můžete prostřednictvím internetu provádět různé marketingové akce. Nabízí se možnost představit týdenní slevy na své produkty, podpoříte také prodej konkrétního výrobku zvýrazněním na úvodní stránce. Internet můžete používat k zefektivnění distribučních toků, ale také je vhodný pro interní komunikaci firmy.Nezavrhujte internetový marketing, protože právě on Vám může pomoci zviditelnit Vás ve svém oboru.

folder_openPřiřazené štítky

E-mail jako marketingový nástroj

access_time22.březen 2020personRedakce

Spam neboli nevyžádaná zpráva se řadí zejména ke komerčnímu charakteru. V současné době jsme zahlceni spamem, protože se dostává k nám z e-mailových schránek, billboardů, časopisů, novin i televize. Všude se objevují nevyžádané zprávy, které nás ruší při činnosti, ať už při pohledu krajiny, řízení či sledování pořadu. Spam je reklama a je jedno, jestli ji rozešlete e-mailem či ji vystavíte na billboardech u dálnice D1. České společnosti si v posledních letech velmi oblíbily kouzlo e-mailu. Spamování si přetvořili v „úžasný“ marketingový nástroj.Lákadlo jako spam (příklad)Jistě již každý z nás nejednou dostal e-mail typu:Dobrý den,navštivte naši internetovou stránku h ttp://www.onlinepojisteni.bizMezera u webové stránky je přidána autorem. V e-mailu píšou a hájí se tím, že ze zákona se nejedná o spam, protože Vám zaslali pouze zprávu.Proč používat e-mail?E-mail je skvělý nástroj pro dlouhodobou spolupráci s klientem. Tedy zprávy posíláte elektronickou poštu člověku, který ji chce, či posíláte e-mail osobám, které souhlasí se zasíláním novinek. Tím se nestanete spamem, ale komunikačním partnerem. Pokud však e-maily koncipujete jako výstřel naslepo. Koupíte si tedy 100 tisíc e-mailových adres a pošlete na ně svůj odkaz, pak jste prohráli. Bohužel, naslepo střílí všechna spamerská média, tedy noviny, časopisy, billboardy a plakáty.Nakonec, upadla během krize i novinová inzerce, která je ideálním příkladem. Doba, kdy jste zaplatili za reklamu v televizi a ihned Vám vzrostl prodej, je dávno pryč. Jelikož jsme dnes přesyceni spamem, tato doba se k nám už nikdy nevrátí.Nedělejte chyby a vyhněte se spamu. Pamatujte, že získat zákazníky můžete relevantnějším způsobem.

folder_openPřiřazené štítky