Výsledky vyhledávání v sekci E-shopy a šablony na dotaz měsíční ceně kč

Vyzkoušel jsem Atomer

access_time11.červen 2019personZdenek Slavik

Dlouho jsem se neseznámil s ničím novým, proto jsem se rozhodl vyzkoušet systém se jménem Atomer na provozování e-shopu od firmy All4Web s.r.o., která sídlí v Bratislavě. I přesto, že se jedná o počin našich sousedů ze Slovenska, není problém ho provozovat i zde u nás v ČR, jelikož Atomer naleznete v několika jazykových mutacích (ve slovenštině, češtině, němčině a maďarštině).Každá jazyková mutace má i svou doménu, pod kterou je provozována, takže Atomer najdete na doménách .CZ, .SK, .HU, .DE a .COM (tato doména je přesměrována na .SK).Atomer jsem si nevybral k otestování náhodou, ale proto, že jsem chtěl vyzkoušet něco, co není mezi lidmi ještě tolik známé a také proto, že se dle mě jedná o kvalitní a cenově dostupné řešení, kde máte možnost si pomocí snadné aktivace velkého množství modulů nakonfigurovat přesně to, co případně potřebujete.Výhod Atomer nabízí ještě mnohem více. Nemusíte umět programovat a ovládat ho zvládne opravdu každý průměrně zkušený uživatel internetu. Neplatíte zbytečně za něco, co nevyužijete a systém navíc funguje na bázi kreditů, takže odpadají i pravidelné měsíční poplatky. Základní šablony (vzhled) e-shopu jsou pěkné, přesto není problém si nechat udělat i grafiku na mírů podle vašich představ.Když už jsem nakousl ty poplatky, tak nesmím zapomenout i zdůraznit cenové rozpětí využívání Atomeru. Atomer je kromě možnosti vaší vlastní konfigurace možné zakoupit i v přednastavených balíčcích, které jsou nakonfigurovány spíše na ukázku a primárně se jimi při nákupu řídit nemusíte.Tak a už dost kecání o tom, co si můžete sami přečíst a nalézt sami na stránkách www.atomer.cz a půjdeme se podívat trochu na vnitřek ovládání e-shopu. Jinak, e-shop si můžete sami vyzkoušet na 30 dní zdarma a zprovoznění je velmi rychlé a jednoduché, takže se toho nemusíte bát ;-). V testovací verzi je samozřejmě aktivovaná plná verze Atomeru, takže máte možnost si osahat vše, co tento systém umí! Po předešlém obrázku z registrace si nyní můžete prohlédnout i jak vypadá vytvořený e-shop v základu bez jakýchkoliv úprav.Samotná administrace e-shopu na mě působí velice dobrým dojmem a neměl jsem sebemenší problém se v ní okamžitě orientovat a myslím, že s tím nebude mít problém ani kdokoliv jiný. Jedinou menší výtku (nejedná se o nějakou extra velkou chybu!) co se týká administrace mám k tomu, že pokud najedete na záložku jménem E-shop, tak musíte rolovat stránku, aby byla vidět kompletní nabídka (mám rozlišení obrazovky 1366×768).Naopak při procházení administrace mě mile překvapilo to, že je možno případně snadno e-shop provozovat i v jiných jazycích (konkrétně až 20 + čeština), což by se mohlo hodit každému, kdo by měl globálnější plány v provozování ;-). Vše jde snadno přeložit, editovat a některé jazykové verze obsahují již přeložené základy. S jazykem souvisí i měna a proto máte možnost si nastavit i sekundární měnu kromě Kč.Jak můžete na obrázku výše vidět, vzhled e-shopu jde snadno změnit v rámci dostupných šablon. Dále můžete snadno editovat logo, favicon, vodoznak, pozadí stránky, obrázek v hlavičce, obrázek v patičce atd.. Pokud by jste si na tyto úpravy sami netroufli, přímo v administraci máte na výběr záložku se názvem Doplňkové grafické služby, kde si pohodlně můžete objednat vámi požadovanou úpravu.Atomer a jeho výhody bych mohl popisovat dále, ale přesto si myslím, že nejlepší variantou bude, pokud si tento systém vyzkoušíte (osaháte) sami a uděláte si mnohem lepší obrázek jak z mé recenze. Když bych systém měl ohodnotit podle svého pocitu a zkušenosti s jinými podobnými řešeními, tak upřímně mohu říci, že se jedná o jeden z vůbec nejlepších systémů (pronájmu) e-shopu s jakým jsem se doposud setkal.Obsahuje vše důležité (nechybí exporty do předních porovnávačů, importy, věrnostní program, slevové kupóny, mailing list, sms bránu atd.) pro provoz moderního e-shopu, který má šanci konkurovat i těm mnohem větším a provoz je opravdu za pár korun. Škoda, že jsem toto řešení neobjevil mnohem dříve, jelikož bych se na něm ani trochu nebál postavit mé mámy e-shop, který jsem jí před pár měsíci zřizoval ;-).Vyzkoušejte a uvidíte sami, že budete minimálně jako já překvapeni kvalitou! Během mého třídenního testování jsem neobjevil jedinou závažnější chybu, kterou by stálo zato zmínit. Schválně, objeví někdo z vás něco? Využíváte již Atomer? Jak se vám případně toto řešení líbí?

folder_openPřiřazené štítky

Vyzkoušel jsem Eshop-rychle

access_time11.červen 2019personZdenek Slavik

Před několika dny jsem zde na WebŽivě.cz zveřejnil seznam poskytovatelů e-shopových řešení, které si můžete pronajmout a zároveň jsem tam slíbil, že se postupně pokusím zmíněná řešení vyzkoušet, pokud tuto možnost nabízí a něco málo o každém systému (nezaujatě) napsat a tím ho trochu více představit.Dnes jsem se k tomu konečně odhodlal a jako další e-shopový systém jsem si vybral řešení od Bohemiasoft s.r.o. (se kterým zde najdete i rozhovor), které se jmenuje Eshop-rychle.cz.Toto řešení využívá již více než 12 000 uživatelů ze 7 evropských zemí, z čehož už jde usoudit, že to nebude jen díky relativně nízké měsíční ceně (150 Kč bez DPH, což je 180 Kč s DPH = 2 160 Kč s DPH za 12 měsíců provozu), ale také díky tomu, že určitou kvalitu Eshop-rychle má.Toto řešení využívá již více než 12 000 uživatelů ze 7 evropských zemí, z čehož už jde usoudit, že to nebude jen díky relativně nízké měsíční ceně (150 Kč bez DPH, což je 180 Kč s DPH = 2 160 Kč s DPH za 12 měsíců provozu), ale také díky tomu, že určitou kvalitu Eshop-rychle má.Když už jsem nakousl tu cenu, tak by bylo dobré i podotknout, co vlastně za těch 180 Kč měsíčně dostanete.Takže je to:prostor na disku (hosting) 1 GB přenos dat (měsíční) je „neomezený“ (Zde bych podotkl, že nikdy není nic neomezené, na což je nutné nezapomenout a jedná se o klasický reklamní trik, který samozřejmě používá kde kdo, ale na takový ten klasický provoz se do toho 100% vejdete. Kde neomezeně končí netuším, to vědí jen u Bohemiasoftu ???? )neomezené množství vložených produktů (Zde platí to samé co jsem napsal již výše a zde můžu uvést i konkrétní příklad, kde to neomezeně končí a to prostorem na disku, který je limitován 1 GB ;-). Nejde ani tak o samotné vytvoření produktu a textů, to zase tolik prostoru nežere, ale nezapomeňte, že u každého produktu musí být minimálně jedna fotografie. Fotografie jsou různě velké dle jejich kvality a i když nebude ten 1 GB místa úplně čistý (něco zabírá už samotný systém), tak se reálně na pár desítek tisíc produktů dostat můžete.)E-mailové adresy + webmail (což je webové rozhraní pro správu vaší pošty) 5 x (Počet je myslím si dostačující a málo provozovatelů ho vůbec využije)250 grafických šablon (Množství šablon je dle mě víc jak nadstandardní oproti konkurenci. Šablony jsou celkem vzhledné a dobře použitelné, snadno jdou doplnit o vlastní hlavičku, což může být levnějším řešením pro grafické odlišení od ostatních, přesto není na úplně vlastní grafiku, kterou je možné též nasadit po spolupráci s technickou podporou.)Zdarma druhý eshop na Facebooku (S Facebookem se to musí umět, aby toto bylo více prospěšné, jelikož jsem doposud nikde moc nečetl, že by to bylo nějak extra přínosné. Přesto automaticky netvrdím, že je to úplně k ničemu, jen od toho neočekávejte žádné velké zázraky, samo spásný FB rozhodně není ;-).)Pak následují dle mě takové ty již běžné funkce, které zmíním jen takhle pohromadě a nemá cenu se jim nějak víc věnovat a to jsou: Fakturace, Tvorba faktur do PDF formátu, Skladová evidence, Akční zboží, Nejprodávanější zboží, Související zboží, Hromadný import souborů (csv), Export produktů e-shopu (xml feedy), Vlastní formuláře, Přílohy ke stažení, Diskuzní fórum a ještě plno dalších.Pokud by vám nestačilo to, co je „zdarma“ v rámci klasického programu, máte možnost si zakoupit takzvané Prémium služby.Ale zpět k samotnému e-shopu. Zřízení testovacího provozu je doslova otázkou pár minut a stačí kliknout pouze na CHCI VYZKOUŠET ZDARMA, kde na vás vyskočí tabulka, kde vyplníte tři kolonky a můžete si zvolit základní šablonu (doporučuji na toto vůbec nebrat žádný ohled, jelikož tu si nastavíte později mnohem pohodlněji, viz níže v tomto článku ;-)).Pak kliknete na VYTVOŘIT a kromě zaslaného emailu (který vám oznamuje, že byl zřízen testovací provoz e-shopu a jsou vám zaslány i přihlašovací údaje) na vás vyskočí před stránka, která vás směřuje buď na stránku testovacího e-shopu a nebo do administrace. Zajímalo mě, jak se systém vypořádá s mnou zadaným ě do adresního řádku (je to ten první a co jsem tam zadal můžete vidět na obrázku výše) a výsledek mě celkem překvapil (vidět ho můžete na obrázku níže) :-D.Po přihlášení do administrace mě příjemně překvapil průvodce nastavením, který je rozložen do 5 bodů, což si myslím, že je výborný pomocník pro mnoho uživatelů, hlavně pro ty internetově méně zkušené. Pokud jste již prošli všemi těmito kroky výše, máte e-shop v základním nastavení a dostanete se do již opravdové administrace, kde můžete případně provést další úpravy, či začít plnit produkty.Administraci nebudu nějak složitě popisovat, jelikož si myslím, že se v ní po krátké chvilce vyzná opravdu každý, jelikož je naprosto přehledná a dle mě i dobře kategoricky strukturovaná. Navíc všude v administraci naleznete ikonku otazníku, který vám když tak napoví v nouzi ;-).Když Eshop-rychle zhodnotím jako celek, tak musím říci, že i přesto, že se jedná o pronájemové řešení, tak je celkem dobře zpracované. Zkušenosti s tímto řešením jsem měl jako (administrátor) e-shopu cca 2 roky zpět a lhal bych, kdybych neřekl, že za tu dobu došlo k značnému vylepšení a přibylo mnoho nových funkcí.Co si pamatuji z minulosti, tak e-shop byl celkem špatně připraven na jakoukoliv alespoň základní optimalizaci pro vyhledávače a dost lidí to tehdy kritizovalo, ale po detailním průzkumu bych řekl, že je toto již dávno minulostí a tvůrci systému na tom mákly ;-).Ale stejně i přesto všechno co jsem zde napsal bude nejlepší, když si ho případně sami vyzkoušíte a uvidíte, jestli vám bude vyhovovat, nebo ne. Já jsem se vám toto řešení snažil jen popsat bez nutnosti okamžitého zkoušení s tím, že pokud vás zaujme, tak si ho teprve můžete vyzkoušíte ;-).Ještě pro inspiraci, jak může e-hop případně vypadat s vlastní grafikou sem dávám poslední obrázek, na kterém najdete náhled ze čtyř e-shopů ;-).

folder_openPřiřazené štítky

Vyzkoušel jsem Webareal

access_time11.červen 2019personZdenek Slavik

Už je to nějaký ten pátek, co jsem zde na Kecy k věci.cz zveřejnil seznam poskytovatelů e-shopových řešení a jelikož jsem si dlouho nevyzkoušel nějaké to řešení, tak jsem se to rozhodl dnes napravit a vyzkoušet e-shopový systém jménem Webareal, který je od Bohemiasoft s.r.o. Tento systém jsem si nevybral náhodou a vedlo mě k tomu hned několik důvodů, jako porovnání s dosti totožným produktem (Eshop-rychle) od stejné firmy, který jsem již zkoušel. Další důvod byl ten, že jsem za poslední dobu zaznamenal i několik nasazených novinek v tomto systému (krom nových funkcí i nové grafické šablony).Co se týká administrace, tak u té platí to samé, co jsem psal již výše, je stejná jako u Eshop-rychle, tedy nabitá funkcemi a snadno pochopitelná opravdu pro každého. Mohl bych jí zde sice detailněji rozebrat a popsat, jenže jsem toho názoru, že lepší je, když si to každý vyzkouší přímo sám a hned uvidí, jestli mu to vyhovuje, nebo nikoliv.Vyzkoušení je na 15 dní zdarma, bez jakýchkoliv budoucích závazků, takže se každý zájemce o tento systém může dokonale vyřádit. Navíc administrace obsahuje i dostatečné množství nápověd, tak se nemusí nikdo ničeho opravdu bát. Když vás toto řešení zaujme a budete ho chtít využívat, tak stačí v administraci kliknout na modré tlačítko OBJEDNAT OSTRÝ PROVOZ ;-).Když bych Webareal měl nějak celkově ohodnotit, tak bych celkově řekl, že za poměrně málo peněz dostanete hodně muziky. Systém se neustále vyvíjí a veškeré aktualizace jsou automaticky pro všechny uživatele zdarma, takže pronájmem získáte moderní řešení, které využívá již více jak 13 000 zákazníků.Systém nabízí velké množství grafických šablon (vzhledů), které jsou již v ceně, jdou i různě editovat, použít můžete i vlastní soubor CSS, takže by teoreticky šlo nasadit jen vlastní logo a pozměněnou hlavičku a už fungujete. Kdyby vám toto nestačilo a chtěli by jste se více odlišit od ostatních, tak je možno nasadit i přímo vlastní design.No a na závěr bych řekl asi toto: Systém jsem zhodnotil tak, jak to vidím já, tedy, jako pouhý šťoura, co rád testuje cokoliv a pak o tom rád objektivně napíše. Nejsem tedy přímo uživatel daného řešení. Pokud máte s tímto řešením nějaké zkušenosti (ať už kladné, či záporné) i vy, tak budu rád, pokud se o ně podělíte pomocí komentáře a pomůžete tak ostatním návštěvníkům ;-).

folder_openPřiřazené štítky

Výsledky vyhledávání v sekci Webové stránky na dotaz měsíční ceně kč

Důležitost tvorby webových stránek pro firmy

access_time21.březen 2020personRedakce

Každá solidní firma by měla mít v dnešní době vlastní internetovou stránku. Mnohdy to říkají společnosti zabývající se tvorbou webových stránek. Pokusme se podívat, jestli je to pravda a jestli je v dnešní době opravdu tak podstatné být viditelný na internetu.Internet je pomůcka, která nám pomáhá nacházet nové informace, které nás zajímají. Když potřebujete najít nový recept, novinky nebo další potřebné informace, obrátíte se na internet a rychle vše najdete v přehledné formě. Už končí ty časy, kdy se inzerovalo do novin nebo do jiných publicistických materiálu. Tisk je v dnešní době důležitý, ale spíše jako pomocná reklama pro lidi, kteří nejsou dostatečně zaběhlí v moderních technologiích.Mnohdy reklama v novinách, televizi či v rádiu je velmi drahá a ne vždy přínosná. Přece na televizi koukají všichni a ne každého Vaše reklama osloví nebo zaujme. Klient přicházející z internetu je cílově zaměřen na to, najít určitou informaci, buď to bude služba, produkt a nebo jiná informace. Potencionální klienti, kteří se obrátí k Vám, potřebují přehled Vašich nabídek pro výběr ve vyhovující formě. Nejlepší prezentování je samozřejmě mluvená forma, ale ne vždy má klient čas navštívit Vaší prodejnu. Tak proto neztrácejte čas a klienty, a prezentujte vše ve strukturované podobě na internetových stránkách Vaše firmy.Jaký typ internetové stránky si vybratExistuje několik typů internetových stránek, mezi kterými se potřebujete rozhodnout, aby Vaše stránka splnila všechna kritéria vašeho podniku.První možnost je www vizitka, tento typ webové stránky spočívá v tom, že je to jednoduchá prezentace, která má za účel prezentovat jeden produkt, neboli jednu službu, kde nebudou probíhat denní úpravy obsahu (přidávaní fotografií a jiná správa). Tento typ je v podstatě nejlevnější. Cena závisí na grafickém zpracování, jestli chcete, aby to bylo unikátní grafické dílo na míru cena vzroste, ale tím získáte dobrého pomocníka, který udělá reklamu za Vás, vše odprezentuje, ukáže a vysvětlí.Druhá možnost je mít standartní firemní internetovou stránku, která bude vypovídat o celé Vaší firmě, prezentovat služby, neboli produkty. U těchto webových stránek je skoro vždy podstatná administrace pro správu obsahu, přidávání fotografii a produktů. Obvykle si takové stránky objednávají restaurace, kadeřnictví a jiné menší podniky. Tvorba webových stránek pro menší podniky jsou v dnešní době nejčastěji objednávané internetové stránky. Cenová relace takovýchto www stránek je průměrná a pohybuje se kolem 15.000 Kč. Funkčnost takových internetových stránek má určitý základ, na kterém se staví doplňující možnosti podle požadavků klienta. Tvorba standartní firemní webové stránky trvá přibližně do měsíce.Firemní portál se obvykle objednává od velkých společností, které mají vysoké požadavky na funkčnost, správu a přehlednost. Takové internetové stránky musí splňovat hlavní kritérium tím, že musí být dostatečně přehledné a srozumitelné. Firmy objednávající firemní portály si objednávají zároveň doplňující funkčnosti jako jsou například hypoteční kalkulačky, objednávky, evidence klientů a další.Chcete prodávat na internetu? Tak právě pro Vás je potřebný internetový obchod neboli e-shop. Ve kterém máte možnost prezentovat produkty, které si člověk může objednat. Přehled podle kategorií je v podstatě nejdůležitější, aby se Váš klient neztrácel ve Vašem internetovém obchodě. Cena za takový projekt je značně vysoká, ale objednáním takového internetového portálu získáváte možnost uplatnit se v internetovým marketingu a podnikání.Web zdarma?Webovou stránku můžete vytvořit pomocí tzv. Open Source redakčních systémů jako je WordPress, Drupal, Joomla pro ecommerce to může být PrestaShop,Magento,OpenCart a další.Další možností je využít tzv. sitebuildery, ve kterých si za měsíční poplatek web můžete seskládat svépomocí. Zde pak existuje několik společností například Wix.com a nebo zcela bezplatný systém pro tvorbu webových stránek Socialweb.cz včetně webhostingu zdarma. 

folder_openPřiřazené štítky

Osobní webové stránky na míru

access_time21.březen 2020personRedakce

Co jsou vlastně osobní webové stránky? Jsou to internetové stránky, kde každý člověk může podávat informace o sobě, o svém životě a jiných zajímavostech.Osobní internetové stránky můžete buď založit na stránkách zdarma, ale ne vždy se to vyplatí. Existuje hodně portálů, kde si člověk, který se chce zviditelnit na internetu, založí osobní stránku. Tyto služby jsou většinou zdarma, ale ne vždy. Často se stává, že po měsíci Vám přijde na e-mail oznámení, že Vaše měsíční lhůta vypršela, a pokud chcete dále využívat služeb webových prezentací, je třeba zaplatit poplatek, jinak bude Vaše stránka smazána. Asi nikdo nechce přijít o své informace a hlavně o svůj čas, který věnoval vytvoření projektu.Blog nebo osobní internetová stránkaLidé si často zakládají blog a myslí si, že se jedná o vhodný výběr osobní internetové stránky, ale obvykle to tak není. Blog slouží pro psaní článků na určitá témata, nikoliv pro osobní prezentaci. Blog má několik nevýhod. Hlavní nevýhodou je, že můžete většinou vkládat pouze texty, nikoliv fotografie. Osobní stránka by měla obsahovat fotogalerii, která bude rozdělena na více kategorií, aby uživatel nemusel bloudit po článcích a hledat fotografie, o něž se zajímá, mezi stovky dalšími.Co by měla obsahovat osobní webová stránka?Nejdůležitější však je biografie o Vás. Na jedné z podstránek by měl uživatel najít informace týkající se Vás. Kategorie jsou nesmírně důležité, protože člověk, který Vaši stránku navštíví, by neměl mít za úkol vyhledávat články, o které se zajímá, ručně a nudně. Rozdělte svou stránku do kategorií, jako jsou například „Přátelé, Osobní život, Koníčky, Zábava“ apod.

folder_openPřiřazené štítky

Výsledky vyhledávání v sekci SEO a vyhledávače na dotaz měsíční ceně kč

WEDOS bez varování zrušil přijímání plateb přes PayPal

access_time06.červen 2019personRedakce

Poslední dobou se mi zdá, že to s Wedosem jde z kopce, rozhodně ne v řeči čísel, tam jistě rostou - ale v tom jak se ke svým zákazníkům chovají, totiž čím jsou úspěšnější tím se ke svým zákazníkům chovají hůř.Například dnes chci zaplatit fakturu za služby jak jsem zvyklí, přes platební bránu PayPal a způsob platby přes PayPal zmizel, procházel jsem si ten seznam platebních způsobů asi třikrát abych se ujistil, že tam skutečně tlačítko pro platbu přes PayPal není a to proto, že jsem si byl jistý, že pokud by se rozhodli jakoukoliv platební bránu zrušit, tak by nás, jejich klienty o tomto kroku předběžně informovali abychom se na to připravili.Ale tohle Wedos neudělal, je jim jedno, že někteří jejich klienti začali využívat jejich služby jen proto, že tuto platební bránu nabízeli.Samozřejmě mají právo si akceptovat co chtějí a třeba v případě bezpečnostního problému ihned platební bránu vypnout. Ne však se ráno vzbudit a u ranní kávy si říct, že mi došla trpělivost a jen tak vypnout platební bránu - tohle by seriózní firma skutečně dělat neměla.Proč říkám, že jim došla trpělivost? Sami píší, že jim došla trpělivost a stěžují si na to, že musí platit vysoké poplatky a kdo ví co.. To ale není můj problém, já neznám jejich nákupní ceny, já nevím kolik platí poplatky za využívání platební brány PayPal a hlavně tohle není věc, kterou by dopředu nevěděli.  Jejich článek si můžete přečíst zde.V tomto článku si stěžují na fakt, že platí vysoké poplatky. Dobře, já to chápu, klidně se mohli ráno vzbudit a říct si, že chtějí 10% poplatek za platbu přes platební bránu PayPal. Tzn, že by se k ceně za fakturu při výběru této platební brány přičetlo 10%, pro jejich programátora by to znamenalo 10 minut práce a pro mě, že můžu postupně přejít na jinou platební bránu (protože bych do budoucna tenhle poplatek platit nechtěl). Toto řešení jsem udělal i já, protože vím, že ty poplatky jsou vysoké.Na druhou stranu rozumím, že registrační poplatek CZ domény je 145 Kč, tedy, že skutečně registrují CZ doménu za nákupní cenu, i tak by nás měli o důležitých změnách informovat. 

folder_openPřiřazené štítky