Výsledky vyhledávání v sekci E-shopy a šablony na dotaz jelikož

Od koho pronajmout e-shop?

access_time10. june 2019 personZdenek Slavik

K dnešnímu článku (seznamu) mě motivovalo moje nedávné nasazení pluginu jménem Search Meter, který vám dokáže prozradit, co návštěvníci na vašich stránkách hledají. A jelikož se nashromáždilo již více jak 10 neúspěšných hledáních na téma od koho pronajmout e-shop, tak jsem se rozhodl v tomto směru návštěvníkům vyhovět, aby již našli to, co hledají a udělat zde takový malý přehled všech poskytovatelů (alespoň co znám a které jsem našel). Je jasné, že u každého nemohu napsat jejich plusy a mínusy, jelikož jsem je neměl možnost všechny odzkoušet (osobně mám zkušenost jen se třemi, o jednom jsem již napsal, viz kousek níž), takže zde spíše nechám prostor pro uživatele, aby se sami mezi sebou případně podělili o zkušenosti. Do budoucna (vše nejde hned, ale budu se snažit co nejdříve :-)) mohu slíbit to, že se všechny poskytovatele pokusím postupně vyzkoušet, pokud nabízí nějakou tu zkušební verzi zdarma a napsat na ně objektivní recenzi, jako jsem to již udělal například u Atomer.cz ;-). Ještě, než jsem hodím seznam poskytovatelů, tak bych rád řekl, že pokud jsem nějaké řešení případně opomněl, tak to nebylo rozhodně schválně. Právě i pro tyto případy jsou zde k dispozici komentáře, kde mě můžete klidně doplnit a já rád seznam aktualizuji  ;-). Ještě malé doplnění, seznam je a i do budoucna bude bez odkazů, jelikož nemám v plánu zde vytvářet nějaké katalogy stránek, ale pouze vás upozornit na případné možnosti a okopírovat adresu zvládne každý si myslím ;-). http://www.shopsys.cz http://www.shoptet.cz http://www.simplia.cz http://www.eshop-rychle.cz  –  (recenze) http://www.web-rychle.eu http://www.webareal.cz – (recenze) http://www.atomer.cz –  (recenze) http://www.hostshop.cz http://www.sunlight.cz http://www.sun-shop.cz http://www.ready2go.cz http://www.4shop.cz http://www.onlinestore.cz http://www.proeshop.cz http://www.inshop.cz http://www.active24.cz/produkty-a-sluzby/eshopy http://www.webczech.cz http://www.shopset.cz http://www.eshop-snadne.cz http://www.shop360.cz http://www.elinkx.cz http://www.evron.cz http://www.shop4you.cz http://www.tvujeshop.cz http://www.easy-shop.cz http://www.mastershop.cz http://www.fastcentrik.cz http://www.shopcentrik.cz http://www.microdesign.cz http://www.plugo.cz http://ekosik.cz http://www.shop5.cz http://www.fastshops.cz http://www.azeshop.cz http://www.shopion.cz http://www.bsshop.cz http://www.pronajem-eshop.cz http://www.eshophned.cz http://www.inspirio.cz http://fumiko.cz http://www.ekdesign.cz http://www.ziskovy-eshop.cz http://www.fajn-eshop.cz http://www.binargon.cz http://www.shopmc.cz http://www.tvorba-eshopu.cz http://www.martinzemanek.cz http://www.byznysweb.cz http://www.webmex.cz http://www.lite-shop.cz http://www.jzshop.cz http://www.webgarden.cz http://www.webnode.cz/internetovy-obchod http://www.oxiweb.cz http://www.als.cz http://shopsystem.cz By člověk ani nevěřil, kolik řešeních je na trhu (a to mi jich tu určitě ještě několik chybí), tak doufám, že vám tento skromný seznam případně poslouží ;-). Líbil se vám tento článek? Tak ho neváhejte šířit dál!

folder_openPřiřazené štítky

Vyzkoušel jsem Atomer

access_time11. june 2019 personZdenek Slavik

Dlouho jsem se neseznámil s ničím novým, proto jsem se rozhodl vyzkoušet systém se jménem Atomer na provozování e-shopu od firmy All4Web s.r.o., která sídlí v Bratislavě. I přesto, že se jedná o počin našich sousedů ze Slovenska, není problém ho provozovat i zde u nás v ČR, jelikož Atomer naleznete v několika jazykových mutacích (ve slovenštině, češtině, němčině a maďarštině). Každá jazyková mutace má i svou doménu, pod kterou je provozována, takže Atomer najdete na doménách .CZ, .SK, .HU, .DE a .COM (tato doména je přesměrována na .SK). Atomer jsem si nevybral k otestování náhodou, ale proto, že jsem chtěl vyzkoušet něco, co není mezi lidmi ještě tolik známé a také proto, že se dle mě jedná o kvalitní a cenově dostupné řešení, kde máte možnost si pomocí snadné aktivace velkého množství modulů nakonfigurovat přesně to, co případně potřebujete. Výhod Atomer nabízí ještě mnohem více. Nemusíte umět programovat a ovládat ho zvládne opravdu každý průměrně zkušený uživatel internetu. Neplatíte zbytečně za něco, co nevyužijete a systém navíc funguje na bázi kreditů, takže odpadají i pravidelné měsíční poplatky. Základní šablony (vzhled) e-shopu jsou pěkné, přesto není problém si nechat udělat i grafiku na mírů podle vašich představ. Když už jsem nakousl ty poplatky, tak nesmím zapomenout i zdůraznit cenové rozpětí využívání Atomeru. Atomer je kromě možnosti vaší vlastní konfigurace možné zakoupit i v přednastavených balíčcích, které jsou nakonfigurovány spíše na ukázku a primárně se jimi při nákupu řídit nemusíte. Tak a už dost kecání o tom, co si můžete sami přečíst a nalézt sami na stránkách www.atomer.cz a půjdeme se podívat trochu na vnitřek ovládání e-shopu. Jinak, e-shop si můžete sami vyzkoušet na 30 dní zdarma a zprovoznění je velmi rychlé a jednoduché, takže se toho nemusíte bát ;-). V testovací verzi je samozřejmě aktivovaná plná verze Atomeru, takže máte možnost si osahat vše, co tento systém umí!   Po předešlém obrázku z registrace si nyní můžete prohlédnout i jak vypadá vytvořený e-shop v základu bez jakýchkoliv úprav. Samotná administrace e-shopu na mě působí velice dobrým dojmem a neměl jsem sebemenší problém se v ní okamžitě orientovat a myslím, že s tím nebude mít problém ani kdokoliv jiný. Jedinou menší výtku (nejedná se o nějakou extra velkou chybu!) co se týká administrace mám k tomu, že pokud najedete na záložku jménem E-shop, tak musíte rolovat stránku, aby byla vidět kompletní nabídka (mám rozlišení obrazovky 1366×768). Naopak při procházení administrace mě mile překvapilo to, že je možno případně snadno e-shop provozovat i v jiných jazycích (konkrétně až 20 + čeština), což by se mohlo hodit každému, kdo by měl globálnější plány v provozování ;-). Vše jde snadno přeložit, editovat a některé jazykové verze obsahují již přeložené základy. S jazykem souvisí i měna a proto máte možnost si nastavit i sekundární měnu kromě Kč. Jak můžete na obrázku výše vidět, vzhled e-shopu jde snadno změnit v rámci dostupných šablon. Dále můžete snadno editovat logo, favicon, vodoznak, pozadí stránky, obrázek v hlavičce, obrázek v patičce atd.. Pokud by jste si na tyto úpravy sami netroufli, přímo v administraci máte na výběr záložku se názvem Doplňkové grafické služby, kde si pohodlně můžete objednat vámi požadovanou úpravu. Atomer a jeho výhody bych mohl popisovat dále, ale přesto si myslím, že nejlepší variantou bude, pokud si tento systém vyzkoušíte (osaháte) sami a uděláte si mnohem lepší obrázek jak z mé recenze. Když bych systém měl ohodnotit podle svého pocitu a zkušenosti s jinými podobnými řešeními, tak upřímně mohu říci, že se jedná o jeden z vůbec nejlepších systémů (pronájmu) e-shopu s jakým jsem se doposud setkal. Obsahuje vše důležité (nechybí exporty do předních porovnávačů, importy, věrnostní program, slevové kupóny, mailing list, sms bránu atd.) pro provoz moderního e-shopu, který má šanci konkurovat i těm mnohem větším a provoz je opravdu za pár korun. Škoda, že jsem toto řešení neobjevil mnohem dříve, jelikož bych se na něm ani trochu nebál postavit mé mámy e-shop, který jsem jí před pár měsíci zřizoval ;-). Vyzkoušejte a uvidíte sami, že budete minimálně jako já překvapeni kvalitou! Během mého třídenního testování jsem neobjevil jedinou závažnější chybu, kterou by stálo zato zmínit. Schválně, objeví někdo z vás něco? Využíváte již Atomer? Jak se vám případně toto řešení líbí?

folder_openPřiřazené štítky

Vyzkoušel jsem Eshop-rychle

access_time11. june 2019 personZdenek Slavik

Před několika dny jsem zde na WebŽivě.cz zveřejnil seznam poskytovatelů e-shopových řešení, které si můžete pronajmout a zároveň jsem tam slíbil, že se postupně pokusím zmíněná řešení vyzkoušet, pokud tuto možnost nabízí a něco málo o každém systému (nezaujatě) napsat a tím ho trochu více představit. Dnes jsem se k tomu konečně odhodlal a jako další e-shopový systém jsem si vybral řešení od Bohemiasoft s.r.o. (se kterým zde najdete i rozhovor), které se jmenuje Eshop-rychle.cz. Toto řešení využívá již více než 12 000 uživatelů ze 7 evropských zemí, z čehož už jde usoudit, že to nebude jen díky relativně nízké měsíční ceně (150 Kč bez DPH, což je 180 Kč s DPH = 2 160 Kč s DPH za 12 měsíců provozu), ale také díky tomu, že určitou kvalitu Eshop-rychle má. Toto řešení využívá již více než 12 000 uživatelů ze 7 evropských zemí, z čehož už jde usoudit, že to nebude jen díky relativně nízké měsíční ceně (150 Kč bez DPH, což je 180 Kč s DPH = 2 160 Kč s DPH za 12 měsíců provozu), ale také díky tomu, že určitou kvalitu Eshop-rychle má. Když už jsem nakousl tu cenu, tak by bylo dobré i podotknout, co vlastně za těch 180 Kč měsíčně dostanete. Takže je to: prostor na disku (hosting) 1 GB  přenos dat (měsíční) je „neomezený“ (Zde bych podotkl, že nikdy není nic neomezené, na což je nutné nezapomenout a jedná se o klasický reklamní trik, který samozřejmě používá kde kdo, ale na takový ten klasický provoz se do toho 100% vejdete. Kde neomezeně končí netuším, to vědí jen u Bohemiasoftu ???? ) neomezené množství vložených produktů (Zde platí to samé co jsem napsal již výše a zde můžu uvést i konkrétní příklad, kde to neomezeně končí a to prostorem na disku, který je limitován 1 GB ;-). Nejde ani tak o samotné vytvoření produktu a textů, to zase tolik prostoru nežere, ale nezapomeňte, že u každého produktu musí být minimálně jedna fotografie. Fotografie jsou různě velké dle jejich kvality a i když nebude ten 1 GB místa úplně čistý (něco zabírá už samotný systém), tak se reálně na pár desítek tisíc produktů dostat můžete.) E-mailové adresy + webmail (což je webové rozhraní pro správu vaší pošty) 5 x (Počet je myslím si dostačující a málo provozovatelů ho vůbec využije) 250 grafických šablon (Množství šablon je dle mě víc jak nadstandardní oproti konkurenci. Šablony jsou celkem vzhledné a dobře použitelné, snadno jdou doplnit o vlastní hlavičku, což může být levnějším řešením pro grafické odlišení od ostatních, přesto není na úplně vlastní grafiku, kterou je možné též nasadit po spolupráci s technickou podporou.) Zdarma druhý eshop na Facebooku (S Facebookem se to musí umět, aby toto bylo více prospěšné, jelikož jsem doposud nikde moc nečetl, že by to bylo nějak extra přínosné. Přesto automaticky netvrdím, že je to úplně k ničemu, jen od toho neočekávejte žádné velké zázraky, samo spásný FB rozhodně není ;-).) Pak následují dle mě takové ty již běžné funkce, které zmíním jen takhle pohromadě a nemá cenu se jim nějak víc věnovat a to jsou: Fakturace, Tvorba faktur do PDF formátu, Skladová evidence, Akční zboží, Nejprodávanější zboží, Související zboží, Hromadný import souborů (csv), Export produktů e-shopu (xml feedy), Vlastní formuláře, Přílohy ke stažení, Diskuzní fórum a ještě plno dalších. Pokud by vám nestačilo to, co je „zdarma“ v rámci klasického programu, máte možnost si zakoupit takzvané Prémium služby. Ale zpět k samotnému e-shopu. Zřízení testovacího provozu je doslova otázkou pár minut a stačí kliknout pouze na CHCI VYZKOUŠET ZDARMA, kde na vás vyskočí tabulka, kde vyplníte tři kolonky a můžete si zvolit základní šablonu (doporučuji na toto vůbec nebrat žádný ohled, jelikož tu si nastavíte později mnohem pohodlněji, viz níže v tomto článku ;-)). Pak kliknete na VYTVOŘIT a kromě zaslaného emailu (který vám oznamuje, že byl zřízen testovací provoz e-shopu a jsou vám zaslány i přihlašovací údaje) na vás vyskočí před stránka, která vás směřuje buď na stránku testovacího e-shopu a nebo do administrace. Zajímalo mě, jak se systém vypořádá s mnou zadaným ě do adresního řádku (je to ten první a co jsem tam zadal můžete vidět na obrázku výše) a výsledek mě celkem překvapil (vidět ho můžete na obrázku níže) :-D. Po přihlášení do administrace mě příjemně překvapil průvodce nastavením, který je rozložen do 5 bodů, což si myslím, že je výborný pomocník pro mnoho uživatelů, hlavně pro ty internetově méně zkušené.   Pokud jste již prošli všemi těmito kroky výše, máte e-shop v základním nastavení a dostanete se do již opravdové administrace, kde můžete případně provést další úpravy, či začít plnit produkty. Administraci nebudu nějak složitě popisovat, jelikož si myslím, že se v ní po krátké chvilce vyzná opravdu každý, jelikož je naprosto přehledná a dle mě i dobře kategoricky strukturovaná. Navíc všude v administraci naleznete ikonku otazníku, který vám když tak napoví v nouzi ;-). Když Eshop-rychle zhodnotím jako celek, tak musím říci, že i přesto, že se jedná o pronájemové řešení, tak je celkem dobře zpracované. Zkušenosti s tímto řešením jsem měl jako (administrátor) e-shopu cca 2 roky zpět a lhal bych, kdybych neřekl, že za tu dobu došlo k značnému vylepšení a přibylo mnoho nových funkcí. Co si pamatuji z minulosti, tak e-shop byl celkem špatně připraven na jakoukoliv alespoň základní optimalizaci pro vyhledávače a dost lidí to tehdy kritizovalo, ale po detailním průzkumu bych řekl, že je toto již dávno minulostí a tvůrci systému na tom mákly ;-). Ale stejně i přesto všechno co jsem zde napsal bude nejlepší, když si ho případně sami vyzkoušíte a uvidíte, jestli vám bude vyhovovat, nebo ne. Já jsem se vám toto řešení snažil jen popsat bez nutnosti okamžitého zkoušení s tím, že pokud vás zaujme, tak si ho teprve můžete vyzkoušíte ;-). Ještě pro inspiraci, jak může e-hop případně vypadat s vlastní grafikou sem dávám poslední obrázek, na kterém najdete náhled ze čtyř e-shopů ;-).

folder_openPřiřazené štítky

Vyzkoušel jsem Webareal

access_time11. june 2019 personZdenek Slavik

Už je to nějaký ten pátek, co jsem zde na Kecy k věci.cz zveřejnil seznam poskytovatelů e-shopových řešení a jelikož jsem si dlouho nevyzkoušel nějaké to řešení, tak jsem se to rozhodl dnes napravit a vyzkoušet e-shopový systém jménem Webareal, který je od Bohemiasoft s.r.o.  Tento systém jsem si nevybral náhodou a vedlo mě k tomu hned několik důvodů, jako porovnání s dosti totožným produktem (Eshop-rychle) od stejné firmy, který jsem již zkoušel. Další důvod byl ten, že jsem za poslední dobu zaznamenal i několik nasazených novinek v tomto systému (krom nových funkcí i nové grafické šablony). Co se týká administrace, tak u té platí to samé, co jsem psal již výše, je stejná jako u Eshop-rychle, tedy nabitá funkcemi a snadno pochopitelná opravdu pro každého. Mohl bych jí zde sice detailněji rozebrat a popsat, jenže jsem toho názoru, že lepší je, když si to každý vyzkouší přímo sám a hned uvidí, jestli mu to vyhovuje, nebo nikoliv. Vyzkoušení je na 15 dní zdarma, bez jakýchkoliv budoucích závazků, takže se každý zájemce o tento systém může dokonale vyřádit. Navíc administrace obsahuje i dostatečné množství nápověd, tak se nemusí nikdo ničeho opravdu bát. Když vás toto řešení zaujme a budete ho chtít využívat, tak stačí v administraci kliknout na modré tlačítko OBJEDNAT OSTRÝ PROVOZ ;-). Když bych Webareal měl nějak celkově ohodnotit, tak bych celkově řekl, že za poměrně málo peněz dostanete hodně muziky. Systém se neustále vyvíjí a veškeré aktualizace jsou automaticky pro všechny uživatele zdarma, takže pronájmem získáte moderní řešení, které využívá již více jak 13 000 zákazníků. Systém nabízí velké množství grafických šablon (vzhledů), které jsou již v ceně, jdou i různě editovat, použít můžete i vlastní soubor CSS, takže by teoreticky šlo nasadit jen vlastní logo a pozměněnou hlavičku a už fungujete. Kdyby vám toto nestačilo a chtěli by jste se více odlišit od ostatních, tak je možno nasadit i přímo vlastní design. No a na závěr bych řekl asi toto: Systém jsem zhodnotil tak, jak to vidím já, tedy, jako pouhý šťoura, co rád testuje cokoliv a pak o tom rád objektivně napíše. Nejsem tedy přímo uživatel daného řešení. Pokud máte s tímto řešením nějaké zkušenosti (ať už kladné, či záporné) i vy, tak budu rád, pokud se o ně podělíte pomocí komentáře a pomůžete tak ostatním návštěvníkům ;-).

folder_openPřiřazené štítky

Výsledky vyhledávání v sekci SEO a vyhledávače na dotaz jelikož

PR weby s články zdarma – mají dnes ještě smysl?

access_time10. june 2019 personZdenek Slavik

Po dlouhé době jsem se rozhodl zkusit podpořit jeden dropshipingový eshop vložením asi 6 originálních PR článků (odkazových článků – tak jim říkám já) do webů zdarma. Měl jsem možnost nechat si za pár korun napsat pár článků, tak jsem toho využil. A jak to dopadlo? Vím že PR weby mají svoji slávu již dávno za sebou. A to i díky zveřejnění jejich seznamu Plaváčkem. Řekl jsem si ale proč ne, aspoň zkusím kolik odkazů se chytne a zda to má vůbec smysl. Rozhodl jsem se proto vybrat weby s větším PR než 0. U PR 0 je velká pravděpodobnost že na nich je nějákým způsobem od Google Ban. Přidal jsem k článkům odkazy, registroval email a dal se do hledání vhodných webů. Nejdříve jsem zkusil různé seznamy a nakonec i Plaváčkův seznam. Po asi hodině práce jsem to vzdal, jelikož s tísíce webů jsem jich nenašel ani 6 který mají PR aspoň 1. Takže pokud se mně dnes někdo zeptá zda má smysl vkládat články do těchto webů, řeknu mu rezolutně NE. A to z důvodu že jsem prostě nenašel weby kde to má smysl. Další problém je to, že tyto zdarma weby nemají udržitelnou návštěvnost, zkrátka jsou to pouze PR farmy, tedy publikace na takových webových stránkách v dnešní době rovněž nemá smysl. Publikování PR článků však smysl má, ale pouze na weby, jejichž majitel se o svůj web stará a neustále přidává ne-PR články, mezi kterými váš PR článek splyne.  Toto řešení exisistuje, nikoliv však zdarma, podívejte se na PRstudio.cz.

folder_openPřiřazené štítky

Chcete vědět, co u vás na stránkách návštěvníci hledají?

access_time11. june 2019 personZdenek Slavik

Každý provozovatel internetových stránek by měl v první řadě koukat na to, aby tam jeho návštěvníci našli vždy to, co hledají, jelikož to je základ pro celkový úspěch. Kromě sledování různých statistik návštěvnosti atd., by nemělo být opomenuto i monitorování slovních výrazů, které zadávají návštěvníci přímo do hledacího okénka na stránkách. Pro tento účel jsem objevil vynikající plugin pro WordPress, který se jmenuje Search Metera můžete si ho případně rovnou stáhnout zde: Search Meter Tento plugin stačí defakto jen nahrát na FTP a aktivovat, jelikož nemá žádné velké nároky na nastavení. V nastavení můžete zvolit komu se budou zobrazovat statistiky (to je v případě, že na stránkách pracuje více lidí a případně nechcete, aby tyto údaje znali) a nastavit případně filtr slov. Plugin je pouze v angličtině, ale myslím si, že to nebude pro nikoho žádný problém a rychle se v statistikách zorientuje ;-). Pro názornější ukázku toho, jak plugin funguje přidávám i obrázky níže, ze kterých si myslím, že je jasné, co všechno se dá zachytit a zjistit pomocí tohoto pluginu. Jen ještě pro vysvětlenou, plugin mám na webu klasicky v angličtině, ale pro pořízení obrázků jsem využil služeb překladače od Googlu, tak se nelekněte občas té češtiny nečeštiny :-). Jak na obrázku můžete vidět, je vždy zachycen hledaný výraz, počet jeho hledání a počet nalezených výsledků. Když by jste klikli na hledaný výraz, tak vás automaticky přesměruje v administraci do přehledu článků, kde jsou vyselektovány jen ty, které obsahují hledaný parametr. Neúspěšné hledání zatím u mě neproběhlo a nechtěl jsem to uměle vyvolávat jen pro názornou ukázku, proto tam nic nenajdete. Ale, pokud by se nějaký takový výraz našel, může to být pro vás námět, o čem napsat příště. Nikde není napsáno, že když to hledá zatím pouze jeden člověk, tak že to nebudou v brzké době hledat i další ;-). Pokud překliknete v hořejším menu na posledních 100, či 500 vyhledávání, tak se vám ukáže toto, viz níže. Ještě poznámka, pokud kliknete na hledaný dotaz, opět vás to přesměruje do přehledu článků, jak už jsem psal výše. Pokud kliknete na Zobrazit podrobnosti, tak se vám zobrazí takovéto statistiky, viz názorná ukázka níže ;-). Plugin testuji teprve pár dní, přesto si myslím, že funguje naprosto perfektně a dokáže poskytnout užitečné informace provozovateli webu.  

folder_openPřiřazené štítky

Výsledky vyhledávání v sekci Operační systémy a Aplikace na dotaz jelikož

Díky klávesnici SwiftKey budete psát efektivněji

access_time22. may 2019 personRedakce

Klávesnice je velice důležitá funkce v každém dotykovém telefonu. Jediné, co se od nich očekává, je pohodlné, rychlé a bezchybné psaní. Jenže sto lidí, sto chutí a spousta uživatelů si na vestavěnou klávesnici v Apple zařízeních stěžovalo. V iOS 8 vývojáři přidali možnost instalace klávesnicí třetích stran. V Apple Store se tak objevilo hned několik klávesnic na výběr. Jednou z nejpopulárnějších je SwiftKey, která má veliký úspěch především i díky tomu, že je zdarma. Je SwiftKey klávesnice číslo jedna? Klávesnice je v základním motivu velice podobná té základní již přednastavené v iOSu. Avšak na první pohled si ihned všimnete funkce navíc. Tou je „našeptávač“ slov. Aplikace vám jednoduše nabízí slova, která si myslí, že chcete napsat. Pokud používáte i nějaké Android zařízení, nebude to pro vás žádná novinka, jelikož v nejnovějších Androidech je toto součástí základní klávesnice. V základní klávesnici u iOS je tato funkce dostupná pouze při nastaveném anglickém jazyce. Aplikace SwiftKey nám to umožní i v češtině. Další funkci velice známou z androidu je tzv. „swipování“. Jedná se o to, že prstem přejíždíte po jednotlivých písmenek a klávesnice automaticky rozpozná, co chcete napsat. Pokud chcete, aby vaše klávesnice byla originálnější pomocí nějakého motivu, můžete si v aplikaci připlatit od jednoho do dvou eur za další velice líbivé motivy.   Pohodlnost Když si aplikaci nainstalujete a nastavíte si klávesnici SwiftKey jako aktivní, zezačátku občas budete velice naštvaní. Jde o to, že na SwiftKey si musíte nejdříve zvyknout, přibližně prvních deset až dvacet odeslaných zpráv přátelům se budete trápit, ale potom se projeví efektivita aplikace, jelikož klávesnice se od vás učí a velmi brzy vám začne nabízet a upravovat slova přesně tak, jak si přejete. Nastavení V nastavení si můžete nastavit, zda chcete mít zaplou, nebo vyplou autokorekci a hned několik dalších užitečných nastavitelných možností. Avšak já doporučuji mít vše zapnuté, vše je potom jednodušší. Celkový dojem Aplikaci jsem si již stáhl dříve, avšak první dojem byl velice špatný, jelikož si klávesnice vše opravovala podle svého a psaní pro mě bylo utrpením. K SwiftKey jsem se nedávno dostal znovu a dal jí ještě jednu šanci. Vydržel jsem počáteční zmatky při psaní a nyní bych už neměnil. Klávesnice nemá chybu a doporučuji ji všem, kteří hledají alternativu pro základní systémovou klávesnici.

folder_openPřiřazené štítky

Odvoz zdarma? Vyzkoušejte WunderCar!

access_time22. may 2019 personRedakce

Chytrá zařízení jsou v dnešní době rozšířená opravdu dost a proto spousta živností dostala nový nádech. Jednou z nich je taxislužba. Jelikož u sebe všichni nosíme chytrý telefon, ve kterém má velká část populace mobilní data, tak se našlo hned několik vývojářů s dobrým nápadem. A tím bylo, vytvořit aplikaci, která přes mobilní telefon, nebo tablet přivolá taxi. Vzniklo hned několik aplikací, nabízející tuto službu. Mezi ně patří například Uber, Liftago, nebo Wundercar, který si v tomto článku představíme.   Taxikáři, přizpůsobte se S příchodem těchto aplikací na trh se museli taxikáři ve velkých městech přizpůsobit, aby si své zákazníky udrželi. Proto nás již v tuto chvíli nepřekvapí, když potkáme taxík, na kterém je napsán nápisv podobě Uber, WunderCar, či Liftago.   WunderCar je trochu jiný než ostatní Zatímco ostatní aplikace alternativních taxislužeb nabízí profesionální taxikáře, tvůrci WunderCar na to šli z trochu jiného úhlu. Pokud chcete svézt a máte v telefonu tuto aplikaci, stačí zadat požadavek, kam chcete svézt a lidé kteří mají stejný směr, vás rádi svezou. Řidičem WunderCar se totiž můžete stát i vy. Můžete si tak i přivydělat, pokud chcete. Avšak toto nebyl hlavní cíl tvůrců aplikace. Jejich posláním totiž bylo, aby uživatelé WunderCar poznali nové přátele. O aplikaci se také říká, že WunderCar není taxi, ale spolujízda. A jak vlastně budete platit za jízdu? V aplikaci si nastavíte svou platební kartu, ze které se vám po jízdě odečtou peníze. A kolik si aplikace účtuje? Zde přichází největší rozdíl od ostatních alternativních taxislužeb.  Cenu si totiž určujete vy, jako spolujezdec. A teď si jistě říkáte: „Tak to mohu jet zdarma!“. A opravdu můžete! Ale řidiči se to jistě líbit nebude. Navíc po jízdě v aplikaci hodnotíte řidiče a on vás také, takže se může stát, že pokud mu nezaplatíte ani korunu, špatně vás ohodnotí a příště už vás nebude chtít nikdo svézt. Proto zvažujte, kolik vašemu řidiči zaplatíte, aby byl spokojen nejen on, ale i vy.

folder_openPřiřazené štítky

Díky funkci Najít přátele už ty své nikdy neztratíte z dohledu

access_time22. may 2019 personRedakce

Tlačítko Home Button je jedno z nejdůležitějších tlačítek celého iPhone. Poslední roky dostává samotné tlačítko hodně velké aktualizace, které daleko více zpříjemňují ovládání celého zařízení. A jelikož se jedná o prakticky nejpoužívanější tlačítko, které denně používáme, rozhodně se není čemu divit. U iPhone 4 a iPhone 5 se jednalo k klasické tlačítko, které sloužilo pro návrat do hlavní kategorie a úvodní obrazovky. Nicméně u iPhone 5S a dalšího iPhone 6 se jedná o Touch ID funkci, díky které si můžete snadno pomocí otisku prstu odemknout samotný telefon, ale také aplikaci, nebo potvrdit příkaz v bance. Tlačítko dostalo u iPhone 6S a 6S Plus další upgrade a je o poznání rychleji a daleko rychleji reaguje na otisk prstů. Věděli jste, že i u takové drobnosti jako je Home Button můžete nastavovat jeho rychlost. Apple myslí i na ty nejmenší detaily a to ze společnosti dělá lídra po celém světě. Home Button – rychlost snadno ovlivníte Pokud chcete zpřístupnit rychlost reakce Home Buttonu – můžete to provést poměrně snadno v Nastavení celého zařízení. Jedná se o specifickou věc, kterou zřejmě moc uživatelů nehledá a proto většina lidí o této funkci bohužel neví. Stačí se držet tohoto snadného návodu: Jděte do Nastavení – Obecné – Zpřístupnění V hlavní sekci Interakce stačí vybrat možnost Tlačítko plochy – kde se nacházejí celkově tři možnosti (Výchozí / Pomalu / Nejpomaleji) Pokud si libovolné a zvolené nastavení potvrdíte, můžete si ho rovnou vyzkoušet, což je pro okamžité rozhodování zřejmě to nejlepší co si můžete přát.   Mnozí lidé tuto variantu uvítají, jelikož se někdy nechtěně překliknou a zmáčknou tlačítko Home Button několikrát, což vyvolá úplně jinou nabídku, než-li chtějí. Doufáme, že jsme Vám tímto snadným návodem alespoň trošku pomohli. Jedná se o drobnost, nicméně hodně uživatelů o tom bohužel neví.

folder_openPřiřazené štítky

Jak v Safari zobrazit zdrojový kód webu?

access_time22. may 2019 personRedakce

Zobrazení zdrojového kódu u internetového prohlížeče Safari, který běží na operačním systému OS X není tak jednoduchá věc, jako například u konkurenčního prohlížeče Google Chrome. U prohlížeče Google Chrome se jedná jen o klávesovou zkratku CTRL + U a ihned před sebou na obrazovce vidíte zdrojový kód pro danou zobrazovanou webovou stránku. Nicméně u Safari je to sice složitější, nicméně zobrazení zdrojového kód také docílíme a to následujícím postupem, který si dnes ukážeme. Jedná se o poměrně rychlý a účinný tip, díky kterému si můžete nechat zobrazit zdrojový soubor i na prohlížeči Safari pro OS X. Jak zobrazit zdrojový kód webu v Safari? Stačí otevřít internetový prohlížeč Safari, následně zvolit možnost Předvolby, dále Pokročilé a následně „Zobrazit v řádku nabídek nabídku Vývojář“ – tu pochopitelně zaškrtněte. Následně stačí na stránce, kde chcete zdrojové soubory zobrazit zvolit následující klávesovou zkratku CTRL + option + U a nechat si přehledně zobrazit přímo v Safari pokročilé možnosti a zobrazení zdrojového kódu. Někdy se tyto kódy a celkově možnosti hodí, jelikož si necháte zobrazit zdrojové soubory, které jsou pro danou stránku aktuální. Díky tomu zjistíte například jak se jmenuje nějaký font, který se Vám na webových stránkách líbí, což je ideální řešení, pokud jste například grafik nebo programátor/kodér, který potřebuje mít aktuálně přehled o novinkách, které jsou v online světě. Safari je jinak přehledný, stabilní a dokonale použitelný internetový prohlížeč, což každý jeho uživatel může rozhodně potvrdit, nicméně na druhou stranu – každému z nás vyhovuje někdo jiného a každý máme naprosto jiné preference. Zdrojový kód webu jde tedy i po menším a pohodlném nastavení přehledně zobrazit, což může programátorům a kodérům ušetřit denně cenné vteřiny, což je rozhodně velké plus pro jejich každodenní práci. Do Safari si následně můžete nechat doinstalovat řadu dalších pluginů, které budete pohodlně využívat i pro další činnosti.

folder_openPřiřazené štítky

Výsledky vyhledávání v sekci Marketing na dotaz jelikož

JAK VYUŽÍT SOCIÁLNÍ SÍTĚ V MARKETINGU

access_time05. july 2019 personZdenek Slavik

Dnešní doba je bezesporu dobou internetu. Kavárny s wifi se staly běžnou věcí a my díky zdokonalujícím se technologiím máme tu možnost být online 24/7. To způsobilo, že se nemálo institucí jako je školství,  média atd., musely tomuto trendu přizpůsobit, aby takzvaně udržely krok s dobou. Není tomu jinak ani v případě marketingu, kde sociální sítě mohou být rozhodujícím faktorem mezi vaším úspěchem a neúspěchem. V tomto článku se tedy zaměříme na pár aspektů, které je třeba vzít v potaz při budování brand image na sociálních sítích, které v dnešní době jsou nedílnou součástí našeho soukromého i pracovního života. Vybrat správnou platformu Může se to jevit jako zcela banální krok, ale vybrat v nepřeberném množství sociálních sítí tu pravou, není tak jednoduché. Mezi ty největší se řadí bezpochyby Facebook, Instagram, Twitter ale i Snapchat či Pinterest. Ačkoliv mají leccos společného, každá z těchto sítí přináší rozdílné možnosti a strategie jak zaujmout zákazníka. Zatímco Facebook vám umožňuje budovat díky komentářům silné pouto se svými klienty, Instagram se dá výborně využít pro product placement a díky vhodně zvoleným hashtagům tak můžete dosáhnout i ke klientům, kteří by na vás nikdy neměli šanci narazit. Snapchat zase přináší určitou real-time exkluzivitu, jelikož nahrané fotky či videa po 24h mizí, což vytváří u vašich followerů chuť vás sledovat pravidelně, aby jim nic neuniklo. Je tedy velice důležité, abyste pochopili, jaké jsou přednosti té či oné sociální sítě a podle toho posléze budovali vaší marketingovou strategii. Cílová skupina Neméně důležité je si ujasnit, na jaké publikum se chcete zaměřit. Budou vaše příspěvky mířeny pouze na domácí zákazníky, či máte ambice expandovat i do zahraničí? Bude váš feed v češtině, v angličtině nebo vytvoříte pro každý jazyk svůj vlastní profil. Dalším faktorem je i věk vašeho publika. Mladá generace je velkým informačním konzumentem a proto bude vyžadovat velkou kvantitu příspěvků a to i několikrát denně. Content Jak už bylo řečeno výše, každá platforma přináší rozdílné možnosti a tudíž se bude lišit i váš obsah. Zatímco na Instagramu jde především o fotky a tudíž o vizuální stránku, na Twitteru jde spíše o trefnost a smysluplnost vašich příspěvků, jelikož jste limitováni počtem slov. Na Facebooku se pak zase můžete více rozepsat a samozřejmě sdílet fotky ale i vytvářet události, na které můžete zvát vaše sledující. Zamyslete se taky nad různorodostí vašich příspěvků. Deset tweetů denně o slevě na oblečení rozhodně začne vaše followery nudit. Neopomíjejte ani délku textů. To se týká především Facebooku. Žijeme v uspěchané době a tudíž post se sáhodlouhým textem může snadno odradit vaše zákazníky od přečtení. Volte tedy stručná a jasná sdělení. Co se týče například klíčových slov na Instagramu, snažte se na začátku vyhýbat originálním hashtagům typu #taktotojeopravduneuveritelnanabidka, jelikož si tím snižujete pravděpodobnost na vybudování si potřebné fanouškovské základny. Avšak pokud již máte velký počet followerů, tak vám nikdo v psaní podobných hashtagů bránit nebude. Čas publikace I když jsme si na začátku řekli, že v dnešní době jsme online 24/7, je nutné zdůraznit, že i vaši followeři musí někdy spát a že i oni čas od času vypnout a jdou se bavit s rodinou či kamarády. Je tedy potřeba zvážit čas, kdy se rozhodnete publikovat vaše posty. Ze své vlastní zkušenosti můžu říct, že lehce po půlnoci můj facebook usíná a přestává se na něm cokoliv dít. To samé by se dalo říct o pátku a sobotě. Vyvaroval bych se tedy publikacím na konci týdne a spíše bych se zaměřil na pondělí, úterý a středu. Co se času týče, řekl bych, že nejvíce lidí je online mezí 18 až 22 hodinou ale nebál bych se ani publikovat v dopoledních hodinách – myslím, že každý z nás zná ten moment v práci či škole, kdy se strašně nudí a tak zkontroluje, co je “nového ve světě”. Pro lepší přehled o tom, kdy publikovat na sociálních sítí, Microsoft vypracoval podrobnou tabulku, kterou naleznete zde. Do sociálních sítí je rozhodně dobré investovat váš čas, jelikož mají široký dosah, rychlou působnost a co víc, nemusíte do nich investovat tolik peněz. Umožní vám rychle vejít do povědomí vašich zákazníků, udržet si jejich zájem, získat si jejich důvěru atd. Důležité je být kreativní a vytvářet pravidelně kvalitní a srozumitelný obsah, který budou moci vaši followeři sdílet a lajkovat.

folder_openPřiřazené štítky